BURNOUT PARTY 2004

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Custom Caddy, 7.8.2004.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Se olisikin mainio homma että nuo lentokentät olisi katettuja läpinäkyvällä pleksillä.

    Ei haittaisi lentokoneitakaan kun ne vaan sujahtaisivat katoksen alle ja ulos
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lappeenrannassa lentokentällä huippunopeusajossa aiemmin tänä kesänä ajettiin vesisateessa... nimim. "varttimaili 14,2 s sateessa" (neliveto on liukkaalla yliveto...) Ajetaanhan ratakisojakin sateella.
     
  3. ata

    ata Gearhead

    Tuo ylläoleva vieras olin siis minä...
     
  4. cstm

    cstm 1st gear

  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kisat alko yheltätoista, ekan kierroksen kuluesssa alko reipas vesisade ja sen kuivamiseen meni pari tuntia. Kaks aika-ajokierrosta + kolme tai neljä streetman kierrosta kerettiin vetää + pudotuskisa. Pito oli huonompi kun miesmuistiin, mutta jotkut saivat kuitenkin laitteensa menemään olosuhteisiin nähden tosi kovaa. Tuloksia en tarkkaan muista, mutta A:ssa Vatja oli ykkönen korkeella 11 ajalla ja Jyränkö vissiin kakkonen volkkareilla molemmat. B:ssä herra ja hidalgo oli Oksasen Ville turbo mossellaan 10.3/22jotain, kakkonen? ja kolmonen Adenius Amazonilla. C:ssä ykkönen oli Nokkala 11 ja risat ajalla, kakkonen "nukkumatti" Paavola samaten 11 ja risat ja kolmas Äyräväinen mesellä. D:ssä ykkönen oli Vellamo 10.6 ajalla ja kakkosen nimeä en muista, '70 Caminolla kuitenkin. Kolmos sijasta ei kukaan ilmaantunut ajamaan. D:n nopein oli Haapaniemen Maverick joka ekalla lajittelurundilla vetäs käsittämättömän 10.2 ajan reilu 400:n loppunopeudella. Loppunopeudessa saatto olla pieni virhe. Maverickista kuitenkin hajos keinuvipu ja leikki jäi siihen. Tauti, jota oli liikkeellä sen verran, ettei D:ssä tarvinut kolmossijasta ajella.
     
  6. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    :eek: :eek: :-?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja MP-luokassa paras aika 9.3
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niinpä..siitä MAVERICista hajos keinuvipu ja jotain keinuvipu ongelmaa ilmaantu siihen vihreeseen ärjy VENTORAAn , kyllä ne molemmat futas niin rankasti että ...kateeks käy nyyh...enhän ole katkera-enhän? mutta kuitenkin.

    Mulla on kyllä vielä paljon touhuamista tossa omassa COSSUssani että pääsen likimainkaan noihin aikoihin, no täytyy taas talvella laittaa rotisko osiksi ja tutkia mitä olisi tehtävissä..yhyy..ja kun mä luulin tota laitettani ääntä nopeemaksi. Tommosiin kisoihin kannatais mennä tutustuu muidenkin jotka vinguttaa rengasta esim. Särkän parkissa, nytpä oon ite nähnyt ettei nää kylällä pyörivät "hätäset " autot niin tolkuttoman nopeita olekkaan jos oikeen radalle mennään, no kyllä tämä tästä.
     
  9. Mauri H.

    Mauri H. 3rd gear

    Mikäs Cossu sulla on, Esco vai Sierra?

    Jos Esco niin saatettiin olla vierekkäin parkissa, mulla oli se violetti dieselkäyttöinen farkkumersu.

    Kyllähän noi kisat palauttaa aika hyvin maanpinnalle, varsinkin kun oma lossi 1680 kg + kuski ei kuluneilla katurenkailla lähde minnekään viivalta.

    Mosse oli sairas peli :eek:
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Samoin multa katkes keinuvipu, ja pudotus jäi yhteen kierrokseen.
     
  11. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Kannattas jätkienki vaa ajaa kilpaa sivuventtiilikoneilla, ni ei ois keinuvipuongelmia!! :soosoo:
     
  12. BBC64

    BBC64 Gearhead

    Burnout Partyn tuloksia löytyy täältä tuloksia linkin alta... ja kuviakin kunhan saamme fileet setvittyä läpi...
     
  13. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Ja tota Streetmanin tulosluetteloakin voisi perata vaikka tähän tyyliin...

    ET Speed Kuljettaja PK Auto
    11,985 189,77 Jussi Kosonen Helsinki Chevrolet Corvette
    12,761 174,50 Ekström Miki Sipoo Subaru Impreza
    13,190 168,62 Mårten Winqvist Espoo Chevrolet Camaro -72
    13,193 179,02 Karppinen Pekka Helsinki Chevy Camaro
    13,203 175,87 Immonen Teemu Vantaa Dodge Challenger
    13,299 167,99 Vaajoensuu Timo Espoo Chevy Corvette
    13,445 170,86 Toivonen Teemu Halikko Toyota Starlet
    13,458 171,35 Pihlajamaa Marko Lohja Ford Escort
    13,542 159,36 Tamminen Tomi/Brc Sipoo Subaru Impreza
    13,559 198,35 Keijo Hakala Porvoo Ford Escort Cosworth -93
    13,591 159,22 Jari Malinen Tuusula Ford Mustang 302 -74
    13,652 179,02 Petri Muhonen Vihti Ford Sierra
    13,778 160,86 Nykänen Janne Vantaa Dodge Dart
    13,910 158,73 Särkelä Jarkko Helsinki Chevy Elcamino
    14,074 165,75 Tourunen Juha Halikko Chevy Corvette
    14,114 167,91 Lemström Karl Helsinki Fiat Coupe
    14,315 165,37 Sandberg Heikki Espoo BMW M5
    14,325 158,73 Lumme Tuomo Nurmijärvi Pontiac Firebird
    14,407 157,07 Juselius Teemu Turku Opel Manta
    14,418 158,17 Heikkilä Mika Lohja BMW M5
    14,426 164,61 Haarma Kalevi Lahti Ford Sierra
    14,479 157,27 Paavilainen Jukka Vantaa Chevy Pick up
    14,525 141,51 Taipale Jani Vihti Ford Escort
    14,555 156,59 Juha Blomster Espoo Chevrolet Fleeside
    14,628 154,64 Ulaska Juhani Lahti Chevy II
    14,649 157,21 Nuotio Panu Kerava Chevy Camaro
    14,679 164,31 Sam Ström Karjaa Toyota Supra
    14,683 149,19 Petri Partanen Helsinki Chevy Fleetside -78
    14,695 166,28 Mauri Haapala Pertteli MB 300TD Turbo -92
    14,745 154,37 Jalava Jouko Somero Dodge Challenger
    14,787 156,52 Ponkala Risto Perniö BMW M5
    14,812 149,50 Littunen Juha Espoo Chevy Camaro
    14,872 163,34 Kärkkäinen Ismo Helsinki BMW 318
    15,138 149,19 Hietavirta Ahti Rajamäki Ford Falcon
    15,147 150,56 Sainio Jaakko Lohja Mercedes-Bentz C36
    15,147 143,37 Alatalo Sami Vantaa Audi A3
    15,267 147,66 Vikman Mikko Vantaa Seat
    15,268 151,71 Vasarainen Mika Tuusula Ford Escort
    15,374 143,48 Järvinen Riku Saukkola Chevy II Nova
    15,560 141,51 Syren Toni Volvo 142
    15,590 143,94 Tähti Raino Kaarina Nissan 200 SX
    15,591 144,00 Vainio Janne Kerava Plymounth Duster
    15,598 145,93 Arto Heinonen Riihimäki Pontiac Trans Am
    15,624 144,99 Koskinen Kimmo Kirkkonummi Chevy Camaro
    15,678 141,62 Vilmi Timo Kirkkonummi Dodge Aspen
    15,701 146,40 Fredriksson Jari Turku VW GTI
    15,810 120,28 Kuikka Teemu Vantaa Volvo 144
    15,886 142,74 Lehtinen Kalle Kiikala Chevy Malibu
    15,955 134,73 Teppo Kosonen Tuusula Ford Mustang -65
    16,012 143,31 Kallonen Timo Lohja Ford Ranchero
    16,084 137,04 Löija Jani Espoo Chevy Camaro
    16,084 141,01 Käkönen Juha Mynämäki Toyota Corolla
    16,089 141,12 Häyrinen Mika Hämeenlinna BMW 535
    16,107 127,30 Lahtinen Aki Kirkkonummi Opel Manta A
    16,114 118,46 Heinonen Petri Turku Dart
    16,415 136,11 Mustonen Timppa Helsinki Volvo 240
    17,283 127,16 Pitkäranta Kari Salo Buick Regal
    17,472 76,38 Jarno Lahti Turku Volvo 240 -82
    17,789 122,74 Pellinen Mikael Nummela Pontiac Firebird
    21,159 154,31 Vainikka Pasi Lemi Plymouth Fyru
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sepäs sattu, että just Streetman luokkaa satuit perkaamaan :lol:
    C:ssä oisit saanu bensarahat tolla ajalla...
     
  15. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Niinpä....no se Streetman oli kaikkein sekaisin... :wink:

    kaikenlaisia turvasääntöjä noissa kilpaluokissa...joita ei sitten kuitenkaan vaadita (vtr Äyräväisen mese) ??

    Ilmoittautumisessa kysyin noista vaatimuksista ja joku tietävä sitten sanoi että kaikki pitää löytyä katsastuksessa...

    No siinä mersussa ei niitä ainakaan ollut. :odroll:
    Eipä tuo nyt haittaa, mutta jotain selkiyttä asiaan kaipaisi...

    Ehkä ens vuonna sitten...

    PS. Saivatko kaikki 3 osallistujaa C:ssä palkinnon... ja mitä?

    Jussi
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Turvavarusteet on sidottu ajettuihin aikoihin. Äyräväisen mese meni 13 aikoja, siinä ei vielä ihan kauheita vaadita. Ja tietysti jos ei oo aikoja pohjalla, nin pahahan niitä aikoihin perustuvia varusteita on vaatia. Kolme ensimmäistä per luokka saa tuolla ja hyvinkäällä pytyn sekä hiukka kipukorvausta.
     
  17. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Niinpä olikin....

    Kattelin vaan oman ET mukaisia turvavaatimuksia joita autossa ei ole yhtään.... :oops:

    Pari vaatimusta alle 12,5s luokassa tuntuu aika vaikeelta toteuttaa....turvakaari ja räjähdyskilpi.

    Turvakaari varmaan joskus tuleekin, mutta räjähdyskilvestä ei ole kyllä hajuakaan...

    Jussi
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Täytyy tunnustaa, ettei toi manuaalin kytkinsuoja oikeen avautunut mulle. Jos asia askarruttaa, kantsii varmaan lähettä sähköpostia Ukkosen Jarmolle ja kysyä mitä sillä ajetaan takaa ja miten homma tulis hoitaa.
     
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Tota eiks noihin manuaaleihin saa jonku lakewoodin tai vast. tekemän teräksisen ja "hyväksytyn" kytkinkopan, eli se magee puolen kilon painoinen magnesiumkoppa huitsin nevadaan ja teräksinen pomminkestävä tilalle?
     
  20. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    mitä ne on ne kevlarliivit jotka vedetään kytkinkopan ympäri remmeillä?

    Vai oonko nähnyt unta
     

Kerro tästä muillekin!