Uusi Mobilisti lehti....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mercman, 3.5.2007.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Luinpa minäkin kakstonnisen, ihan kannesta kanteen, ja tykkäsin. Mä olen kai myös sen verran nuori että Cossu-Sierrat, E500:t sun muut vetoaa huomattavasti enemmän kun kanttiautot... Renault Twingo sensijaan ei kiinnosta vieläkään, yhtään. Menee mun "kaikkien aikojen kamalimmat ajoneuvot"-listan kakkossijalle, heti rättisitikan taakse :rotfl:
     
  2. Holley

    Holley Gearhead

    Twingo jakaa mielipiteet. Meinasi mennä ruokatunnilla joskus kahvit väärään kurkkuun, kun luin uuden 2014 Twingon olevan takamoottorinen! Muotoilussa eivät voineet ihan R8:n kopiota tehdä, mutta takamoottori ja -veto on minusta hieno veto. Ei sytytä kovinkaan moni uudehko auto ei sitten yhtään, mutta tuo Twingohan on tekniikkansa takia hauska - eikä sellaista tarvitse ottaa kovin tosissaan, ainakaan kunhan niitä saa joskus käytettynä tonnilla parilla. Talviautoainesta, riittävän huonoilla takarenkailla ainakin!

    Taisi 2k-Moblan kanssa käydä päinvastoin kuin homerille: ei pitänyt ostaa saati tilata sitä, mutta nythän se on just passeli lisä Mobilistikokoelmaan. Mihin tässä ollaan menossa, kun Mobilisti-konserni vyöryy jo kolmen lehden voimin kotiin!
     
  3. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Samat sanat, kolme lehteä ensi vuodeksi tilattu. Niin mainioita toimittajia, mukavan maan läheistä porukkaa. Mitähän koukkuja taas keksineet tälle vuodelle...
     
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Twingon moottori takana siitä siitä syystä kun se on syntynyt yhteistyönä Smartin kanssa. Mulle on tässä viime aikoina tullut mieleen että mitenkähän mahtaisi talviautona toimia Smart Roadster. Sellainen kun seisoo tuossa yhden kadun varressa ja usein tulee bongattua. Saattaisi olla vinkeä laite, tai sitten ihan kamala.

    Takaisin aiheeseen, Kakstonninen on vielä tilaamatta, mutta tilattavahan sekin on.
     
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tuon Twingon omistajan motiiveissa oli kovin samankaltaisia teemoja, kun minulla oli, kun hommasin muutama vuosi takaperin pendelöintiä varten kaupan pienimmän Kian. Oli hyvä auto, sai minut ja ihmiset ympärillä hymyilemään. ...Samaistuin.
     
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ostin kokeeksi ekan 2000:sen. Ei oikein auennut minulle tuon lehden jutut.
     
  7. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Mobilisiti on vieläkin 10/10 lehti mutta joo tuo 2000 ei yllättävästi iske ollenkaan vaikka odotukset oli korkealla.
     
  8. Ranex

    Ranex 3rd gear

    taitaa mobilistin historiassa ekankerran näkyä tissi kunnolla. :pinup:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sama juttu. Ei paha, mutta tais olla odotukset liian korkealla?
     
  10. karra

    karra Double Gearhead

    Niin, se edellinen rauhaspari oli osittain hiusten verhoama, muistelen :D . Siitäkin tuli kyllä nurinaa.

    Ihmeellisesti juuri viime lauantaina Belgradin Aaveen innoittamana kaivelin Titon autoja esiin netistä mersufoorumille:

    https://www.youtube.com/watch?v=xG-TIhNcV7I

    https://www.youtube.com/watch?v=fPdjkoPLIMo

    https://www.youtube.com/watch?v=SNTt2Tu9oZ4

    https://www.youtube.com/watch?v=8KqXbRYt77Y

    Kokelmasta: http://www.autoslavia.com/titovi-automobili/
     
  11. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Samoin. Minusta se oli ihan kelvollinen, ja olihan siinä mielenkiintoisia autoja.
     
  12. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..tissi näkyy ja lehti tulee sellofaanissa... :D :D

    Seuraavassa lehdessä saattaa olla taas kireitä palautteita paljaasta pinnasta... :rotfl:

    Jos lehden linja tästä muuttuu, niin tulen perumaan tilaukseni!
     
  13. impala67

    impala67 Double Gearhead

    viimeisin kaneetti on pitkään aikaan paras. mutta aika vähän oli myynti-ilmoja. se oli huolestuttavaa. onko peräkamarin museomöröt vaihtaneet sahk kerholehtiin tai muihin puritaanisenioreihin.
    jos lehtien linja tästä tylsemmäksi muuttuu, perun kaikki tilaukset
     
  14. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

  15. Lepakko

    Lepakko Gearhead

    Kiinnitin huomion samaan asiaan ja totesin sen ääneen :pinup: :nikin.
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Pitäisköhän jo oikeasti käydä optikolla kun en moista huommannut pikaisella selaamisella
     
  17. juy40

    juy40 Gearhead


    Tarkkaile sivua 18 :wink:
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Siinä kävi niinkuin viereisellä sivulla että rauta vei voiton nahasta.
     
  19. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Alkoi tekemään mieli tollasta Aero Hillmania, liikuttavan näköinen...
     
  20. impala67

    impala67 Double Gearhead

    itse asiassa pimujuttu oli vähän pettymys, olis ny jostain jonkun wanhan haahkan kaivaneet kertomaan niistä näyttelykeikoista. mutta hauskaa vanhoja kuviahan on kiva kattella vaikka pimut useissa olikin pahasti autojen edessä
     

Kerro tästä muillekin!