Silveradoon renkaita?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja umpio, 28.1.2015.

  1. umpio

    umpio 3rd gear

    Mistä olette ostaneet kuorkkeihinne renkaita? Rengasliikkeillä on aika pieni valikoima (ainakin täälläpäin) ja mielestäni aika kovat hinnat (ainakin ennen tinkimistä). Varsinkin nastarenkaita etsiskellessä valikoima on aika suppea.
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Haaparanta km-däck esim saa alvit pois heti jos on yritys tai verotunnus.Camskill.uk
     
  3. juhamann

    juhamann 3rd gear

    KM Däckissä on muutenkin kilpailukykyiset hinnat. Myös s-posteihin vastaavat nopsaan ja palvelu pelaa ongelmitta myös suomen kielellä. Itse hain tuolta nastarenkaat Nokian Hakkapeliitta LT2:t kokoa 265/75R16.
     
  4. niklas_ve

    niklas_ve 3rd gear

    Voitko kertoa mikä olisi rengaskoko? Missä päin asustelet jos joku aikoo jotain kivijalka liikettä ehdottaa?
    Kyllä paikallisen asiantuntevan rengasliikkeen sellaiset kuuluu saada tilattua. Varastossa ei tietenkään tänä päivänä ole mitään erikoisia kokoja. Nastarenkaissa uskon paikallisen rengasliikkeen olevan sopu hintainen koska nastarenkaita on keski Euroopan tukkureilla/nettikaupoilla ainakin huonosti tarjolla.
     
  5. umpio

    umpio 3rd gear

    265/75 16" nastarengas. Tonnin pyytävät paikallisessa; KM-Däckin hintoja katselin niin 602 e. Taidan kysyä matkahuollon taksoja huomenna :eek:

    Edit: Lahden ja Jyväskylän puolessavälissä asustelen.
     
  6. Qjet

    Qjet 1st gear

    Kysy rahdille hinta myös suoraan KM-Däckistä.
     
  7. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Nokian Hakkapeliitta LT2 nastarengas 285/75-16 n.900€ jos parhaat haluaa :rotfl: . Eiköhän noita melkein mikä tahansa rengasliike pysty toimittamaan. Löytyy myös 265/75-16 ja 285/70-17 kokoisena. Ja kantavuudet riittää komeesti pick-uppeihin.
     
  8. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    Mihin tarviit nastarenkaat?Olen ajanu Chevyllä 23 vuotta kitkarenkailla,viimeksi tilasin netistä Saksasta.Hinta kotipihalle tuotuna n.500 euroa ja kokoja löytyy kaikki mitä kuvitella voi.Suomessa erittäin rajoitettu määrä/kokoluokka.Ja kyseessä on laaturenkaat,ei mitään 2-luokkaa.
    Olen erittäin tyytyväinen. Koko oli 225/75/16.
    Merkki Bridgestone.Muuten 305000 km ja mennyt yhteensä 4 rengas kertaa.Ajettu paljon painavilla lasteilla,Chevy Pick-Up C-1500 4x4 4,3 efi V-6 bensa.
     
  9. niklas_ve

    niklas_ve 3rd gear

    Se on varmaan jokaisen oma valinta ajaako kitkoilla, nastoilla vai kesärenlailla. 265/75R16 nastarengasta ei tee kuorkin kantavuudella (LT/Lightruck) kuin Kumho/Marshal, Hankook ja Nokian joten ei tuossa paljoa vaihtoehtoja ole.

    225/75R16 on enempi euro/japsi pakujen koko ja C-rengas joten tätä saakin pohjoismaalaisena kitkarenkaana. Mutta LT245/75R16 ja LT265/75R16 ei ole tarjontaa oikeastaan lainkaan pohjoismaalaisena kitkarenkaana vaan kaiki on M+S renkaita.
     
  10. Siltalankulma

    Siltalankulma 1st gear

    Firma nimeltä rengaskontti myy renkaita myös jenkkikokoja. Löytyy myös pickupiin. Toimitusajat ovat optimistisia muuten ok.
     
  11. Rannis

    Rannis 3rd gear

    mulla takaveto ramin alla general grabber at2, olen ollu todella tyytyväinen niillä. vaikka ei olekaan nasta rengas niin pito talvella on todella hyvä. niissä on valmiit reiät nastoille niin on helppo nastoittaa. ja ovat mun mielestä halpoja ku maksavat 160€/rengas camskillsistä.
     
  12. B-66

    B-66 Gearhead

  13. voittol

    voittol 2nd gear

    Mikä muuten on raja renkaan valmistuspäivän ja ostopäivän välillä, itsekkin ostin 5-vuotta sitten nuo edellä mainitut Nokian nastakummit , olivat silloin jo vissiin 2 vuotiaat , maksoivat 8oo alle laitettuna , ovat kyllä vielä hyvin pitävässä kunnossa , mutta välillä on ollut tuosta renkaan iästä kähyä ?
     
  14. freeride

    freeride Gearhead

Kerro tästä muillekin!