Vain muutaman sekunnin tähden

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Marklin, 5.2.2015.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Olihan hienoa katsottavaa.Näky wheelie-valtteria ja pitkä-Pekan poliisi-darttia. Itse synnyin vasta kolmisen kuukautta noiden skabojen jälkeen...
     
  3. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

    Lexalle pongot...:)
     
  4. JavelinAMX

    JavelinAMX 1st gear

    Olipas oikein nostalgiapläjäys!
    Olin noita katsomassa uudella Fiat 127 Sportilla, jolla oli kiva ajaa ne soratiet. Tais faijakin olla messissä aina tuolla Räyskälässä, kun asui siinä lähettyvillä.
     
  5. SS-454

    SS-454 Gearhead

    Hieno pätkä 8)
     
  6. homer

    homer Double Gearhead

    Oliko se Räyskälä oikeasti noin sorateiden takana niin kuin tuosta ohjelmasta mielikuva jäi? Oma ura katsojana alkoi vasta Motoparkista.
     
  7. three hundred

    three hundred Gearhead

    Nostalgian havinaa.... Repesin mainostauolla kun tuli omankylän suksi mainos... Itsekukin hiihdin tommosilla.... Hah hah...
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Melkosia sketsihahmoja :rotfl:
     
  9. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Kunnon landea kyllä.Itse olin noissa Räyskälän kahinoissa teinipoikana tähtiperäcortinalla;toki vaan kyydissä vaikka "auto"oli mun.
    Vanhemmilla oli mökki Lopella ja tuolla Räyskälässä tuli muutenkin silloin tällöin poikettua.
    Olihan nuo kisat klopille aikamoista amerikanherkkua jonku prkleen "riksun ryminän"(jokkiskisat)jälkeen...
     
  10. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Wau! Mahtavaa, että tämäkin on taas katsottavissa.
    Ihan muistelisin, että tämän TV:ssä nähtyämme päätimme lähteä seuraavan kesän kisoja paikanpäälle katsomaan. Varmaan se oli sitten '82 kesällä kun ekaa kertaa mentiin Kokkolasta 1964 mallisella Pösölläni Räyskälään notkumaan. (Saman mallinen kuin tuo Aholan vaaleanharmaa, minä maalasin omani tumman metallihohtosiniseksi - se oli sen ajan hi-school cruiseri...)
    En pätkääkään muista missä yövyttiin niillä reissuilla?

    Rainbow'n difficult to cure oli juuri ilmestynyt ja sitä veivattiin automankassa, niinkuin tuon Veijalaisen sound trackilläkin.
    Räyskälässä oli aivan mieletön tunnelma, tuntui kuin koko skandinavian huippujengi olisi tullut sinne metikköön viikonlopuksi.
    Pitäisi kaivaa esiin ne sen ajan kuvat. Niin paljoa kuin nykyajan digivehkeillä ei ollut koulupojilla varaa kuvata, joka rulla oli maksettava ja kehitys erikseen... Jotain kuitenkin jäi jemmaan.
    Kyllä nousi mukavia muistoja sameista vesistä pintaan tätä rainaa katsoessa - Kiitos!
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Paljon oli tuttuja miehiä ja autoja tuossa nostalgia pläjäyksessä, samoin tapahtumat olivat tuttuja. Hienoa,että tämä on saatu yleiseen levitykseen.
     
  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Itse tuli tuonne aikoinaan hortoiltua piikin Hondalla ekaa kertaa vuonna 1980.
    Joo, ei ollut nettiä, kännyköitä, navigaattoreita yms hilavitkuttimia :D
    Jotenkin kuitenkin perille päästiin paperikartankin perusteella. Tosin on muistikuva, että jollakin vuodella olisin sujuvasti ulkomuistin pettäessä ohjannut pari kaveriakin seikkailemaan ristiin rastiin Lopen pikkuteitä kaksipyöräisillä... eiku pitiks tosta kääntyä ... :rotfl:
    Muistikuviahan voi virkistää ensi kesänä, eikös tuolla jotakin nostalgiakisaa ole tarkoitus järjestää 8)
     
  13. hantta

    hantta Double Gearhead

    Aikaisemmissa kisoissa Eskon Jouni- isä tuurasi poikaansa silloin tällöin farkkubelwederellä. Onkos muuten kellään muistikuvaa, mnenikö Plymarin tekniikka sellaisenaan roadsteriin?

    Hantta, joka oli katsojana noissakin kisoissa
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä Jouni ajoi tota alterediakin Eskon merillä ollessa ja teki muun muassa Räyskälässä aikamoiset nelipyöräspinnaukset radan vieressä nurtsilla.
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Jouni muuten tokaisi joskus Räyskälässä, että kyllä tolla nitrolla monikin kuski ajajaa, mutta minä se taidan olla ainoa nitrokäyttöinen kuski ja heitti nitron kielen alle.
     
  16. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Olipas nostalgiaa. Täytyy katella vielä muutaman kerran noi Räyskälä otokset, jos vaikka oma pälli vilahtaisi...
     
  17. BlackBird90SC

    BlackBird90SC Gearhead

    Kyllä ennen oli kaikki karumpaa...
     
  18. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Hyvin sanottu. Ja pitää paikkansa.
     
  19. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Kyllähän tämä tuli silloin aikoinaan katsottua.Kiinnostus oli kova näihin ameriikan vehkeisiin.Ja on vieläkin.
     
  20. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tuossahan mainoskatkolla tämäkin totuus esiintyi, kun R-kioskia fotokioskina kehuttiin ja Posti tuo kuvat kotiin... :rotfl:
    Laitahan ihmeessä näkyvillä, jos kuvat vaan löytyvät.
     

Kerro tästä muillekin!