G-bodyt Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Supreme, 5.2.2012.

  1. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    mistä löytää rollpan caminon takapuskurin tilalle?
     
  2. 383

    383 Gearhead

  3. menu*

    menu* Gearhead

    Mikähän on porukalla suurin kokonaispaino/akselipaino otteessa
    78-87 Cutlasseissa Caminoissa jne. A/G-bodyissa olleille akseleille?

    Arvaan että se voisi löytyä varustellusta diesel Cutlassista, ehkä vielä farmarina?

    Itsellä löytyy rekisteriotteesta Cutlass etu 1020kg ja taka 1040 kg = 2060kg kokonaispaino, löytyykö isompia lukuja?
    Caminossa taas taka-akselille 1160 kg, mutta kokonaispaino alempi

    Lukemia etsin muutoskatsastukseen, joka menee melko tarkalle painojen suhteen
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    Pontiacissa kokonaispaino 1845kg
     
  5. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Cutlass 4D supreme brougham diesel

    valmistajan sallimat akselimassat: 1195 ja 1095 kokonaismassa 2250

    Farmarissa

    valmistajan sallimat 1090 ja 1200 kokonais 2290

    tai 1190 ja 1130 2330


    Löytyy trafin tiedostoista.
     
  6. hantta

    hantta Double Gearhead

    Onks tietoo? Eli meillä oli verstaalla huollossa joskus -90 luvulla n. 80 mallinen Buick, mallia en muista. Oli Cutlas- korinen. Ukko kuoli, ja perikunta möi sen, jonka jälkeen se haihtui kuin pieru saharaan. Se oli hieno yksilö, jatekniikka mielenkiintoinen chevy 305+ 350.Samanlaiseen en muista törmänneeni.

    Hantta
     
  7. G20

    G20 Gearhead

    -80 El Camino 305 maamoottorilla eli suurimmalla mitä tohon on tehtaalta saanut kokonaispaino 2260kg, etu 1080kg taka 1180kg.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Century?,joku vuos sitten oli myynnissäkin moinen peli, väriä en muista.
     
  9. amarillo

    amarillo Gearhead

    Tälläiset tiedot löytyy oman kulkuneuvon rekisteri ottessa omamassa 1700 kokonaismassa 2180 akselimassa 1040 malli 4d cutlass salon brougham diesel muutoskatsastettu bensaksi 1987.
     
  10. Siltalankulma

    Siltalankulma 1st gear

    -85 El Camino 305 koneella. Kokonaismassa 2170, omamassa 1600 etu 1020, taka 1150. Kokonaismassa on lähes 100kg vähemmän kuin G20:lla. Yksilöitä tuntuvat olevan.
     
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

    karpov kirjoitti: Century?,joku vuos sitten oli myynnissäkin moinen peli, väriä en muista.

    ------

    Meidän asiakkaan auto oli muistaakseni metallivaaleansininen, melkein hopea. Muistan, että oli erikoisen hieno sisältä.

    Hantta
     
  12. menu*

    menu* Gearhead

    Kiitti, sieltähän löytyi selvästi isompia kokonaispainoja.
    Tuota onnistuiskohan vaikka Cutlass Cruiserin tai G20:n laittaa kuva tai skannaus otteesta missä olis nuo isoimmat lukemat?
    Henkilötietoja, rekkaria tai koko VINiä tuskin tarvii näkyä, mutta saisin jotain lappua mitä esittää.

    Laitan YV:tä
     
  13. DX

    DX Double Gearhead

    -83 el camino diesel, kokonaismassa 2310, akselimassat ilmeisesti molemmissa 1180

    tossa corveten liukurista kuvatus, se toinen on ton pinttyneen paskan lisäksi maalisumussa.

    [​IMG]

    cutlasin toistakin takaovee alottelin, salaman kanssa näköjään tuli sellanen kuva, että hätinäs saa selvää mihin on pidelty.

    [​IMG]
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pikkasen rujommat noi mun tallinlämmittimet.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Aika jännästi sulla dx on ruostunut tuolta oven yläosasta, siis ennen karmia toi uloke, ja vielä molemmista ovista, mistä lie johtuis. Itellä noi paikat on ihan siistit, ei mitää ruosteen alkuakaan. Toi kuskin takaovi ei oo muutenkaan niin paha, saumat siitä on tussahtanut, mut kunnon putsauksella, voi olla ettei tartte edes migiä ottaa esiin :)
     
  16. DX

    DX Double Gearhead

    Sulla on varmaan eri "neekeri" sipassut korikitin ikkunapokan ja oven väliseen konkeloon ja se on ohjannut pokaa pitkin valuvan sadeveden ulospäin eikä oven sisään peltien väliin.
     
  17. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    kiinostaako ketään vakioetujouset josta kierrosnappusta pois löytys ylimääräsenä ja takaluukku punanen caminoon 79
     
  18. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Nojoo, näissä on kyl laatuvaihteluja vissiin aika rutkasta, välillä vaan tulee niitä maanantaikappaleita :D

    Noi veten liukurit olis kyllä aika häiritsevän komeet :D tiiä ny sitten :)
     
  19. DX

    DX Double Gearhead

    juu ei tarvi hötkyillä ja onhan ne ihan kivan näköset jakkarat, näkis vaan jannua tai oikeestaan sen koslan et sais tehtyä työtarjouksen ja sais jakkaroille jonkun hyvityshinnan askarreltua ja jolla ne sit vois vaikka myydäkin.
     
  20. G20

    G20 Gearhead

    Ilta meni ihmeen tehokkaasti tallilla, kohtuu hyvä päätös talvilomalle sai rojektia nytkähtämään taas vähän eteenpäin. Prässäilin Buick GN vetareihin ARP rallistudit vaikka vähemmän racetkin olisi riittänyt, noita nyt vaan sattu olemaan kaupassa.. :oops:

    [​IMG]

    ..ja kaikki perän tukivarret on valmiina kasattuna uusilla Energy Suspension polyuretaani heloilla..

    [​IMG]

    Saas nähdä miten jämy täristin tosta tulee, toiset tykkää toiset ei sehän selviää ajamalla. 8)
     

Kerro tästä muillekin!