65 fastback GT musse

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Duramax, 17.9.2004.

  1. Duramax

    Duramax 1st gear

    Eli tommonen olis vissin tulossa meidän taloon kone on 289 six-packillä ja kaikenlaista viri viriä (tuntuu menevän) ja laatikkona joku 4-lovinen manuaali auton sisusta on 10+ mutta alta ja päältä löytyy laittamista jonkin verran ( mätävikaa jouset puslat yms aivan finaalissa) eli aihiona tuntuis olevan kelpo laite MUTTA voortit on mulle vieraita li hyviä vinkkejä kaivataan niin osien saannista kun että kannattaako joku erityinen asia tsekata ettei "pommi tule silmille" Kiitoksia asiantuntemuksistanne etukäteen :)
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

    kuulemma musseen saa osia uutena niin että vois osista tehdä uuden auton.....korjatkaa jos oon väärässä
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Menet www.mustangclub.fi, sieltä keskustelupalsta ja sama kysymys sinne. Jousien hinnat eivät päätä huimaa, voit jäykentää samalla, pohjat saa vaikka kaikki uudet ja tri carb on melko harvinainen varuste 289:n päällä.
     
  4. Duramax

    Duramax 1st gear

    Kiitos linkistä ja olen ymmärtäny et sixi ei oo niitä yleisimpiä :eek: mehulinkoja sen patin päällä mutta se jopa toimii hyvin katsellaan kun saan koneen tekijältä osaluettelon niin oon taas viisaampi muuten tekijä väittää että olis noin 350 - 400 hummaa ja ripeältähän toi vaikuttaa mutta kun pito irtoo niin saman tien alkaa takaakseli jatsaamaan :cry:
     
  5. Duramax

    Duramax 1st gear

    Yritin päästä tolle musseclubin sivuille mutta ei onnaa perskeles :mad: jatketaan yrittämisrä
     
  6. Fastback

    Fastback Gearhead

    Sori, mun amatööri virhe, osoitteessa on pilkku perässä, eli klikkaas tämä seuraava linkki;

    http://www.mustangclub.fi/board/

    Tämä linkki toimii.... Sori sekaannus.
     

Kerro tästä muillekin!