Autolla ei pärjää prätkälle.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Coopu, 7.9.2008.

  1. rb

    rb Double Gearhead

    Joo.........

    Ihan mielenkiinnosta;........... Jos jätetään noi suihkarin voimalähteet pois, niin onko Bonnevillessa menty mäntämoottorin voimin kovempaa kahdella, vai neljällä pyörällä??
     
  2. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Kyllä jotku lättis Hurley bopperi ja laikka-avo X-runko Letukka ois aika vaikee pistää paremmuusjärjestykseen.
    Molempi parempi.
     
  3. pas2

    pas2 Gearhead

    Kyl pannu sooperi on paree.
     
  4. Medium Jussi

    Medium Jussi 1st gear

    Meiän äiti on pannu
     
  5. jknR

    jknR Gearhead

    Saisko siltä letun?
     
  6. peltsi

    peltsi Gearhead

  7. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Auton pärjäämättömyys oli vaikeasti havaittavissa, jos ollenkaan.
     
  8. Holley

    Holley Gearhead

    Autoista tykkään nimenomaan yleisesti ja onhan 1056 hv Golf jotain käsittämättömän nopeaa just isoissa vauhdeissa, mutta noin kisaa ajatellen miksei sitä autoa vastaan sitten ollut jonkun mp-pajan tekemää 400-500 hv turbopyörää?
    Ihan sama kun just' joku mp-virityspaja olisi tehnyt vastaavan videon, jossa olis joku uus RS6-Audi ja sitten joku nopea pyörä.

    Myin jo aikanaan katump:n pois, kun ylinopeussakot sotkivat pahasti talousmenoja. Se oli sellainen halpis Bandit Suiza. Luulen silti, etten ehkä ikinä tule omistamaan autoa, jolla pääsisin 11,87/187 varttimailia, varsinkaan kun oli kostea asfaltti alla. Ei siis riitä rahat/taito/aika sellaisen auton rakentamiseen ja jos ostaisin valmiiksi tehdyn, epäilen vahvasti moisen laitteen luotettavuutta verrattuna juuri johonkin perus-4-sylinteriseen japsipyörään.

    Miksette kirjoittele ihan niistä omista ajoneuvoistanne muuten enemmän tässä? Ei mitään youtube-linkkejä, vaan ihan niitä omia vekottimianne, millä olette ajaneet. Jotain konkretiaa, lentokentillä ajettuja huippuja ja vartilla ajettuja aikoja ja radoilla ajettuja kierrosaikoja?
     
  9. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

  10. peltsi

    peltsi Gearhead

    Entä jos autossa talvirenkaat ja yks kulma vetäis?
    Entä jos molemmat ajais 120km/h?
    Entä jos tiellä olis 10cm lunta?
    Entä jos molemmissa olis sama tehopainosuhde

    Tähän perään vois linkittää vaikka moottoripyörien ja autojen maahantuojien nettisivut ja forecan säätiedot etc.
     
  11. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Littoisten Golf kannasta en tiedä, mutta ainakaan Orimattilassa ei liene yhtään 1000 hp Golfia, mutta noita R1 jammuja näyttäisi täällä päin olevan useampia.
     
  12. peltsi

    peltsi Gearhead

    Oliko tässä topicissa tarkoitus vertailla vakioautoja versus vakiopyörät? Markettiauto/pyörä vertailut voi suorittaa valmistajien sivuilla.
    Vai pitikö pyörän olla vakio ja auton littoisista?
     
  13. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Kyllä mä piikkisellä oon montaki autoo jättäny :poff: Tervetuloo koittamaa 0-80km/h
     
  14. Stressman

    Stressman 3rd gear

    Satapiikillä on ajettu Alastaron autorata alle 1.20 (moporata 1.24). Kyllä sillä jo muutaman auton jättää. Ei tosin ihan sillä nelitahti-Kymcolla.
     
  15. Stressman

    Stressman 3rd gear

    Tuo nyt on ihan selvästi turbobusa tai kawa. Niitä on hankala erottaa kun väriä ei näy. Olikos se kirkkaan vihreä?
     
  16. hönö

    hönö 1st gear

    Tässä mun Audi viime kesältä +300 takapyörätehoa omaavaa turbobusaa vastaan:

    https://www.youtube.com/watch?v=y3L4r6StASo

    Vajaalla maililla meni 337km/h kun löi kutosella rajoittaan 1400 metrissä.
    Varttimaililla liukkaalla stripillä "katurenkailla" 9,9s.
    Rata-aikoja ei ole kun ei semmonen juuri kiinnosta.

    Tänä kesänä tarkoitus mennä paljon kovempaa kun tulee sekventiaalilaatikko, lisää tehoa ja kunnon gummit. Alle 14s 0-300km/h katuolosuhteissa ois tavoite.
     
  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Painoahan sulle on ilmeisesti tulossa autoon tälle kesälle vähän lisää, mutta hieno laite vaikka ihan näihin katuprätkän tuloksiin et ilmeisesti ainakaan vielä pääse? 8)
    [​IMG]
     
  18. hönö

    hönö 1st gear

    Painoa lähteny jo n.50kg pois mut tulee aika lailla takasin kun tulee häkki sisään. Joten aika lailla +-0.

    Katotaan mihin pystytään jos vehkeet pysyy ehjinä, tavotteet on suht kovat.
     
  19. jknR

    jknR Gearhead

Kerro tästä muillekin!