Mopair lataa liikaa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja 1purehell, 13.9.2011.

  1. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Eli sulla on 1.1v jännitehäviötä siinä matkalla. Se lataa silloin 1.1v liikaa. 14,8v lienee vielä hyväksyttävä arvo, mutta yli 15v ei kyllä ole. Mulla oli sama vika ja ohitin sen tulipellin liitoksen tekemällä kokonaan uuden suoran johdon virtalukon ja säätimen välille.
     
  2. aspenSE

    aspenSE 3rd gear

    virta päälle mittaa säätimen arvo+ onko sama kun akun jännite.käydessä sama asia.jos et ole tekemässä museota,suosittelen laturin vaihtoa,koska laturissa itessään säädin.pientä säätöä hihnapyörän suuntaan,mutta tarvii vain yhen kerran.voi löytyä sopivaakin.itelle laitoin delco remyn(eiköhän siitä tullu samantein delco romu(piireissä).hyvin jytää ja se riittää mulle.
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Taisit osua johonkin johtoon sormillas ja säädin sai oikeaa tietoa.

    Melko varmasti voin sanoa ettei liikalataus voi johtua vääristä tulpanjohdoista.
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Mulla loppui tuo ylilataus, kun laitoin AC Delcon säätimen. GM:n osilla saa Moparinkin toimimaan. :lol:
     
  5. Herje

    Herje Double Gearhead

    Jep jep. Sik mulla on lataus ja sytkä gm:ää :rotfl:
     
  6. Rebel67

    Rebel67 1st gear


    Vika saatu hallintaan laittamalla rele väliin jotta säädin saa oikeata lataus tietoa, eikä lisää siihen niitä hävinneitä voltteja jotka ainakin tässä tapauksessa tuntu jäävän jonnekkin noihin katkaisimiin ja sulake rasiaan.. suora johtokin virtalukolta olisi varmaan ratkaissut ongelman niinkuin pölyttäjä neuvoi mutta ajattelin tässä releen olevan helpompi/nopeempi tie onneen :lol: Kyselin sitä aspenin orkkis lataus relettäkin, mutta ei amerikan osa putkan kirjalisuudestakaan löytyny moista joten nyt virkaa hoitakoon perus neli napanen..
     

Kerro tästä muillekin!