matala suburban -85

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja mikalindgren, 2.4.2015.

  1. mikalindgren

    mikalindgren 2nd gear

    Nonniin!

    Tuli tossa myytyä niin hyvä vani että vieläkin harmittaa eikä uusi omistaja halunnut myydä takaisin..No tulihan sillä ajettuakin oikein 300km halusin rakentaa siistiksi.No se siitä...

    Perheen iloksi tuli hommattua gmc suburban -85 6.2dsl.
    autoa korotettu 3",no nyt olis tarkotus tiputtaa auto alas,korotuspala vex,okei normi korkeus mut......vielä alemmaksi. Näyttäis että perus perän flippaus ei onnistukaan joten mitä olette tehneet. Papereista selvinnyt että 3" korotus tehty mutta onko pelkästään akselin ja lehtien välisillä tehty vai liekö riipukkeetkin vaihtuneet..Mitä tehty kun oikein matalaksi haluttu.. Skotikassa riitti flippaus... Onko helpompi vain teettää uudet lehdet taakse... tämmöstä rupattelua pääsiäis pieruissa.. Munarikasta pääsiäistä kaikille kun ei nykyään tiedä mitä kukakin harrastaa.
     
  2. Sputnik70

    Sputnik70 1st gear

    Älä nyt Saatana laske sitä tonttiin! Kippis kuitenkin.
     
  3. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Flippaus? Perä jousien toiselle puolelle? Kyllä se pitäs onnistuu. Yks tehtii takavuosina. Eteen tuli Belltechin rojut.
    Keulalle 6,2 turbon kera. On varmaan vieläkin ruosteiden takia kaverilla saraanissa. :poff:

    Hauskan näköinen tuommonen iso mötikkä matalalla.
     
  4. mikalindgren

    mikalindgren 2nd gear

    Niin paljon mörkö subbareita et matalaa tekis mieli. Noita riipukkeita mietin siksi että olisiko vaihdettu kun lehden ja rungon väliin ei jää kuin akselin verran tilaa ja skotikassa heitto onnistu "helposti" ja tässä näyttäis että runkoon ottaisi aika helposti kiinni jos flippaa.. toi diisseli nyt on ainut miinus mut aina ei saa kaikkee,ei edes joka kerta..Iloinen yllätys mikä oli kun ostin auton että siinä on toimiva eberi mistä ei myydessä edes kerrottu..
     
  5. mikalindgren

    mikalindgren 2nd gear

    sori toi flippaus varmaaan tuli nyt pääsiäis pieruissa uutena slangina.mut joo lehtien päälle akselia tarkotin.
     
  6. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Sit kuulostaa vähän matalemmalta.
    No c-notch runkoon niin taas mahtuu. Tulee ainakin matala.
     
  7. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Tonttiin vaan! Kerralla pussittaa niin voi käydä mökilläkin tarvittaessa. :eek:
     
  8. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Mua on aina kanssa viehättäny jollain pervolla tavalla tollasen maasturin tontittaminen. Vanhan wagoneeri jeepin sellaseen vielä valjastan. Parasta on rikkoa yleisiä kaavoja mitä rakentelussa noudatetaan.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kannatetaan, madalla ihmeessä...korotettuja nelivetomörköjä on ihan kyllästymiseen saakka...suurin osa vieläpä niin rumia että on pakko katsoa muualle :D

    Vasta pari päivää sitten kuulin duunikaverilta, että maahan on tulossa vastaavanlainen Suburban, mutta TAKAVETOINEN, madallettu ja 454:lla 8)
    Ilmeisesti ei tule kuitenkaan myyntiin...joka tapauksessa kuulostaa hauskalta laitteelta.
     
  11. ViLU

    ViLU Gearhead

    Jos on takaveto niin kannattaa ehdottomasti tontittaa, ei sillä mihinkään maastoonkaan uskalla mennä :) Nettiautossa oli aika kauankin myynnissä yks vanhempi Suburban 454:lla ja hyvinkin tontissa.
     
  12. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Niin onko auto nelivetoinen? Sellaista ei kai kovin matalaksi saa. Tässä kylillä pyöri taannoin melko matalan oloinen takaveto-pick-uppi maastorenkailla. Ei sitä varmaankaan ollut madallettu mitä nyt maan vetovoima vuosikymmenten aikana oli hoitanut. Näytti hemmetin hyvältä mun silmään kun rengas täytti sille varataun tilan kokonaan. Korotetut maasturit on poikkeuksetta rumia. Olen katsellut tuota käyttö-Cherokeeta myös sillä silmällä, että jos sen saisi vähän matalammaksi.

    Seurailen projektiasi kun lähes päivittäin tulee ajeltua ohitse. Kalusto näyttää pihassa vaihtuvan melko tiuhaan.
     
  13. stroker56

    stroker56 Gearhead

    [​IMG]quote="ViLU"]Jos on takaveto niin kannattaa ehdottomasti tontittaa, ei sillä mihinkään maastoonkaan uskalla mennä :) Nettiautossa oli aika kauankin myynnissä yks vanhempi Suburban 454:lla ja hyvinkin tontissa.[/quote]

    Meinasit varmaan tätä, vuoden 78 Trailering Specialia 454 llä ja tossa 2,5 tuuman Droppiakselit edessä ja takana Flip kitti sekä pussit. Vanteet tais olla 20 tai 22 ja sairaan hienolla orkkis sisustalla.
    Saattais kuulemma olla kaupankin.
     
  14. ViLU

    ViLU Gearhead

    Juurikin kyseinen laitos...
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja on toi saatanan hieno korikmallikin,ehkä paras subbe
     
  16. jake81

    jake81 Gearhead

    Taitaa hämeenlinnassa pyöriä toi valkoinen yksilö. Meille tuli just tollainen 9koppanen nelikko subbe, ite olisin ennemmin ottanut 8koppasen takaveto version mutta tarjonta melko kehnoa täällä kekkoslovakiassa ja tilava perheen kuljetin tarvittiin.
     
  17. mikalindgren

    mikalindgren 2nd gear

    Näin ajattelin itsekin että mukava olisi nähdä tätä koppaa enemmän matalanakin,no katsotaan nyt. 17" american racingit löytyis jo alle mutta kyllä tässä joutuu hetken hitsailee ja kursii kasaan ennenkuin taas ajossa on.Meinasi että listarajan alapuolelta eri väriseksi kuin muu auto mutta katsotaan mihin hitsirajat lähtee nousee :-? . Varmaa se on ainakin että matta mustaa siitä ei tule olipahan sitten minkä näköinen tahansa.
     
  18. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!