Street Race Rambler

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Tero2, 27.5.2013.

  1. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Juu toi ny vissii saatii paremmaks tai ainaki viel o remmi pysyny mukana...Mut nyt ois uutta propleemaa :D tai tainnu olla kokoajan eli vuotaa ö-suodattimen alta vissii öljyä ainaki sieltä päi kusee suoraa pakosarjan päälle vähän epäilen suodattimen alla olevaa levyä ja sen tiivistystä,mut kun sitä tilaa ei oo tota tutkia ennen ku konetta nostaa ylöspäi ni ei kauheesti kiinnosta...
     
  2. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Ehkä menee nyt sarjaan "tyhmiä kysymyksiä", mutta onhan suodatin varmasti kunnolla kireällä? ja voitelit suodattimen kumitiivisteen öljyllä ennenkuin laitoit paikalleen?

    Mulla myös tippasi pakosarjojen päälle öljyä, kun oli jäänyt aavistuksen löysälle suodatin alkuun
     
  3. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    No omasta mielstä ainaki tarpeeks kireelle väänsin ja tiivisteen öljysin....vuosi jo ekalla suodattimella ja se ainaki oli iha hemmetin kireellä et uskoisin et tulee siält mitä epäilenkin...
     
  4. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Mikäs on seosmittarin ihanteellisin arvo noin niinku tehojen puolest???
     
  5. Jape105

    Jape105 Gearhead

  6. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Okay tattis... sen verta mitä ajonaikana kerenny kattoo ni täyskaasul jossai päälle 13,mut joku tos vielki mättää ku tyhjäkäynnil seosmittari tapissa
     
  7. mopster

    mopster Gearhead

    Rikkaalla siis? mitä se mittari näyttää? Tyhjäkäyntiseosruuveja vaan kiinnipäin suutinrunkojen kyljistä niin pitäis ruveta laihenemaan. Jos se on ihan sikarikkaalla niin kokeile kuinka paljon ne on auki ennen kun käynnistät, eli käännä joka ruuvi kiinni ja laske kuinka paljon kääntyy. Jos ne on enemmän kun yhden kierroksen auki niin jätä siihen yhteen kierrokseen ja rupee siitä säätämään. Jos et saa ruuveista laihenemaan niin powervalven kalvo saattaa olla puhki.
     
  8. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    22.4 jä läppäril ku näki enemmä ni jottai 24 pääl.. seosruuvvien säätely ei vaikuta tohon on kokeiltu ja noihi kaasareihi laitettii korjaussarjat...Ei tos muute kauheest pieles tunnu olevan ku kaasun lyö pohjaan ni hyvi reagoi eikä yski tai nyi
     
  9. samuR

    samuR 1st gear

    eli todella laihalla menee jos yli 20 on arvot :D missä kohtaa anturi on putkistossa?
     
  10. mopster

    mopster Gearhead

    Ei pidä lukemat nyt paikkaansa, putkistossa vuoto tai anturin kalibrointi pielessä. Tee esimmäiseks kalibrointi uusiks.
     
  11. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Öö no tota miks haju on niin pistävä et silmii kirvelee ku käy tyhjää??? Et rikkaalla se mun mielest käy tyhjäkäyntii...en tiä iha sama ku muute toimii
     
  12. mopster

    mopster Gearhead

    Lukemat näyttää kumminkin niin laihaa ettei koneen pitäis käydä ollenkaan. Tee se kalibrointi anturi irti putkesta.

    Rikkaallahan se on jos käryää niin että silmiä kirvelee. Kannattaa kääntää ne seosruuvit kaikki kiinni ja sitte yhden kierroksen auki niin on joku lähtökohta säädölle. Kun ruippaat kiihdytyspumpusta vähän bensaa niin kone kertoo onko se rikkaalla vai laihalla, eli jos kierrokset laskee niin se on rikkaalla, tai jos nousee niin laihalla. Sit kun ei laske tai nouse niin ollaan alueella, ja mittarilukeman pitäis olla jossain 13 paikkeilla.
     
  13. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Okay...no joku kämmi sit käyny ku alusta asti ollu tollane :D ja luullu itte kokoajan et isompi lukema ois just rikkaammalla :D no tarttee kalibroida uudellee.tost.. antura on kollektorin jälkeen
     
  14. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    no nii nyt on mittari kalibroitu se muutti vähän asiaa! Elikkä tyhjäkäynnillä arvot nyt 19-20.. Pakoputki vuotaa sen verta et johtuisko toi heitto siittä? Vahvalla se hajusta päätellen edelleen käy. Tarttee käydä ajaas viel ja kattoo mitä se nyt näyttää täyskaasulla,eka vaa käydä tankilla ku tuntuu soppa maistuvan 60km ja reilu 15litraa :D.... Seosruuvit kiersin myös kiinni ja sit siittä kierrosauki. Pakosarjathan tehtii halvoista flowtechin sarjoista joita muokattii aika rajusti ja sinne tais vähä jäädä vuotoa ja tuntuu se flotkottavan kollektorin välistäkin...

    Tosa viäl livenä flotinaa!-> https://www.youtube.com/watch?v=p8WwzFW ... e=youtu.be
     
  15. mopster

    mopster Gearhead

    Jos vuotoja on niin kyllä se vääristää lukemat, näyttää liian laihaa.
     
  16. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Tyhmä kysymys mut näyttää se varmaa ajossakin tiätty väärää eikö? noo tuskin laihalla ainakaa käy kun toi kaasaripatteristo 360 päällä ollu ennen...
     
  17. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Voi olla et kun kaasut virtaa hitaasti niin horii ilmaa mukaan ja sekottaa, kierroksilla voi olla lähempänä totuutta?
     
  18. mopster

    mopster Gearhead

    Kuuluu se tosta videoltakin selvästi että pakosarjat vuotaa.
     
  19. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Noi flowtechin laipat oli jo valmiina kierot ja toi hanttarinpuoli tuntuu viel enempi vuotavan...tiätty asiaa ei tuskin parantanu see et yks pakosarjan pulteist korkkas ku tosa yks päev koitin kiristel :D noo tää o muutenki tämmöne tein itte säästin :D
     
  20. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!