Holley vuotaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Vuppe, 13.7.2010.

  1. 383

    383 Gearhead

    kyllä 30 on oikea 50 käyttää race autot
     
  2. JTE3

    JTE3 Gearhead

  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead


    Siihen on joku vaihtanut 50cc:n kiihdytyspumpun, niissä on selkeä korkeusero. Mulla on muutama ylimääräinen 50cc:n pumpun kalvo saat kympillä postikuluineen jos tarvit.
     
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Jep, taitaa olla tuo isompi pumppu. Korkeampi kalvo täyttää tilansa kokonaan.

    [​IMG]

    Kun taas 30cc:

    [​IMG]

    Palaan Mopuristi asiaan jos löydän kotomaasta pelkän kohokammion tiivisteen. Jos taas pitää ostaa koko tiivistesetti ja menee ameriikan tilaukseen niin otan sieltä samalla kalvon.

    En lähde tuota muuttelemaan pienemmäksi kun on hyvin palvellut 15v avaamatta. ...tai mistä sen tietää vaikka toimisi paremmin oikean kokoisella pumpulla. :wink:
     
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Tattista vaan Mopuristi tiivisteestä ja kalvosta, laitoin ne viikonloppuna paikoilleen ja nyt pelittää eikä vuoda!

    Ottaa kierrokset todella herkästi.
     
  6. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Hyvä juttu, että toimii :D
     
  7. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ja TAAS sama vaiva. Laitoin koneen tulille viikko sitten reilun vuoden jälkeen ja aika nihkeetä oli, ei alkuun edes luvannut. Kaadoin vähän gasoo letkuun siemeneksi ja sit lähti ja kävi tosi hyvin. No tänään kävin vaihtamassa vähän paremman akun ja taas sama juttu, pitkien sahaamisten ja lisähuikkien jälkeen starttas. Käytin lämpimäksi ja tiirailin lampulla kaasaria, taas valuu soirona gasoo kiihdytyspumpulta. Sammutin koneen ja näytti valuvan niin että kaasari vuoti tyhjäksi asti. Eipä ihme jos ei meinaa tartata.

    On se kumma jos ei kalvot gasoo kestä. Vaikka taitaa syy olla siinä kun ei autolla ajeta. Nyt on tankissa pienkonebensaa jonka ei pitäisi sotkea paikkoja kuivuessaan.

    Uutta kalvoa siis, jos enskesänä ottaisi auton viikoksi ajoonkin.
     
  8. Jza

    Jza Double Gearhead

  9. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ahaa, sekin vielä. Tänks!
     
  10. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Juu kalvohan siellä kuseskeli taas. Reilut 2 vuotta vanha. Sininen tiiviste ei ollut mennyt miksikään joten sitä en vaihda vaikka uusia tivareita on 2. (sniidu)
    Vihreä kalvo tilattu.

    [​IMG]
     
  11. Timmo

    Timmo 1st gear

    Tiivisteen vaihto menossa. Kaasarin alla on neljäreikäinen sovitelevy Oldsin imusarjaan, millä pulttijako vaihtuu. Sen ja kaasarin välissä on tiiviste jollaista ei näytä olevan (kaikissa) tiivistesarjoissa. Mielellään hankkisin sen irrallisena, jos tietäisi yhtään millä hakusanalla tai osanumerolla sitä etsisin?
     
  12. Mika.V

    Mika.V Gearhead

Kerro tästä muillekin!