Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Chevrolet 327 V8 kone vuodelta -1967, projekti. Eniten tarjoavalle. Huutokaupat.com / kohdenumero 143073

    Hinta näytti olevan äsken 50e ja jos ei enempää nouse myydään sillä viidelläkymmenellläeurolla. Eli eniten tarjoava saa tämän rautamöhkäleen omakseen

    Huom: Lisätty nämä herkut vielä kaupanpäälle: Laitetaan samaan pakettiin KAUPANPÄÄLLE ILMAISEKSI vielä nämäkin niin saadaan parempaan käyttöön kuin tallissa lojumiseen.. Elikkä osat hankittu aikoinaan -1988 27-vuotta sitten -72 El-Caminossa olleen koneen 350 5,7L Piristämiseen. Listaa: Chevyn ns. mikkikannet, Uudet venttiilit sekä venttiilinjouset näihin kansiin, Uusi nokka-akseli, Uudet venttiilinnostajat, Uusi Edelbrock alumiini imusarja. Osat ovat 27-vuotta vanhat, mutta uudet ja paketissa, nokan arvot näkyy paketin kyljessä.
     
  2. Impala58

    Impala58 Gearhead

    No tarjotaan nyt 100€. p.0400-602259 John
     
  3. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Tarjoukset tuonne huutokauppaan..
     
  4. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    327 V8 Projektikoneen mukana saa kaupanpäälle vielä nämä osat: Laitetaan samaan pakettiin KAUPANPÄÄLLE ILMAISEKSI vielä nämäkin niin saadaan parempaan käyttöön kuin tallissa lojumiseen.. Elikkä osat hankittu aikoinaan -1988 27-vuotta sitten -72 El-Caminossa olleen koneen 350 5,7L Piristämiseen. Listaa: Chevyn ns. mikkikannet, Uudet venttiilit sekä venttiilinjouset näihin kansiin, Uusi nokka-akseli, Uudet venttiilinnostajat, Uusi Edelbrock alumiini imusarja. Osat ovat 27-vuotta vanhat, mutta uudet ja paketissa, nokan arvot näkyy paketin kyljessä. Ja konehan on myytävänä Huutokaupat.com sivustolla kohde numero: 143073
     
  5. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Juhizz:elle onnittelut,hieno on pirssi !

    Itsellä on rakenteilla tällä hetkellä ´66 2d HT Impala, originaalilla 396 + 4 spd man.tekniikalla. Laitan fotoja kunhan saan ulkokuosin "valmiiksi". :)

    BTW,onkos kellään tietoa 4d ´63 Belairista, rek.no. SS-939. Majailee Kuopion suunnilla ...?

    Kevät ja kesä lähenee, kiire tulloo !! :rotfl:
     
  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Keltainen ja isolohkolla oleva?
    Yks semmonen on tiedossa.
     
  7. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Joo,keltainen se oli minulta lähtiessä ja tekniikkana oli 402 isolohko,jatkeena TH400.
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Jeps sama pirssi. Tekniikka vaihtunu vaan kireempään ja oli jossain vaiheessa ilmajousetkin alla.
    Omistaja sama jo useamman vuoden.
     
  9. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Pääasia että ei ainakaan paaliin ole joutunut! Kiva ois jos joskus näkisin sen vaikka Kuopion suunnalla liikenteessä...
     
  10. buick71

    buick71 2nd gear

    Et kai havittele takaisin itsellesi 8)?
     
  11. pervolet

    pervolet 2nd gear

    En sentään, kiva olis vaan nähdä se nykyisessä kuosissaan. :)
     
  12. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ei oo kuosi paljon muuttunu.
    Voimaa on tullu kyllä mukavasti lisää. :D
     
  13. Mokki

    Mokki 3rd gear

    Apua kaivataan, hiukan nolottaa edes kysyä, mutta kysyn silti :oops:
    Mikä on '61 Biscaynen (ja varmaan monen muun Chevyn) pyöränpultin/ mutterin kierre? Onko se 7/16 UNF? Kiitos jo etukäteen mahdollisesta vastauksesta.
     
  14. sixtrey

    sixtrey 1st gear

    7/16 on oikea vastaus.
     
  15. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Onkos kellään antaa kuumaa vinkkiä peltisarjoista,jotka kävisi isolohkolla varustettuun vm.66 impalaan? Tilasin ebaysta arviolta yhdet ja ne ei kyllä käyny sinnepäinkään! Ahtaat on tilat. Onko joku joskus ostanu semmoset mitkä oikeasti käy ns.bolt on?

    P.s olis yhdet käyttämättömät peltisarjat myynnissä...sopivuus???
     
  16. lätyskä

    lätyskä Gearhead

    Itellä nyt Hookerin peltisarjat ja auto -68 Impala+427, ei sopinut kuin antamalla vas puolen kolmanteen putkeen vähän suuntaa ettei ota kiinni simpukkaan. Vanhat oli jonkun merkkiset ja ne sopi ihan hyvin (silloin 454).
    Ahtaat on tilat, kaverilla nyt mun vanha 454 68 Impalassa ja silläkin yhdet kayttämättömät myynnissä :) nyt menee mun vanhat sarjat sen autoon.
     
  17. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Itellä on flowtechin ja sopii ilman muokkausta. 66 ja 454
     
  18. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Kuinka alas ne flowtechin sarjat tulee? Ts.pystyykö sitä autoa yhtään madaltamaan ettei ala raapimaan kiinni?
     
  19. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Muistaakseni jää pohjaan noin 2-2,5 cm. Tosin moottorin kannakkeet on itse tehtyjä. Luultavasti kuitenkin aika orkkis mitoissa. Ja sarjoissa siis kollektorin laippa lähtee suoraan taaksepäin.
     
  20. roku65

    roku65 Gearhead

    Mulla on 65 fullsize letukka/isolohko yhdistelmässä täyspitkät Hedman halpisheadersit. 3" kollektorit ja 1 3/4" primäärit. Kevyesti piti muokata pallopäävasaralla simpukan kohdalta putkee, mutta muuten ihan Ok sopivuus. Minunkin auto on melko matalalla jousituksella, joten suojatiekorotuksissa ym kollektorin laipat on ekana maissa. Ei tosin putket juuri ylempänäkään voisi olla. Tilausnumeroo ei kykene muistamaan, mutta muistaakseni Chevelleen ja Impalaan kävi samat?

    Ahtauden takia asennus oli kätevin tehdä alakautta auton ollessa nostettu ylös. Muistaakseni moottoriakin piti hilata hieman ylemmäs, että sai sujautettua kohdalleen. Vaihtoehtoisesti moottorin ollessa irroitettuna pistin ensin peltisarjat tontilleen ja nostin vasta sitten moottoripaketin päälle...
     

Kerro tästä muillekin!