Lahti Cruising 2015 - 28.11 Pikkujoulut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja sbc350, 5.2.2015.

  1. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Noniin vuosi vaihtua ja uusi kausi on käynnistymässä kohtapuoleen talvi cruisingin merkeissä!
    Tässä 2015 päivämäärät:

    21.2 Talvi Cruising alkaen kello 14:00 Ace Cornerilla
    11.4
    30.4 Lokki vappu cruising 18:00 Ravintola lokin pihassa
    9.5
    13.6
    11.7
    8.8
    12.9
    3.10

    https://www.facebook.com/cruisingnight.fi/events


    Sinisellä merkityt pysäköintialueet vain harrasteautoille. Käyttiksille on hyvin tilaa esimerkiksi telakkakadun toisella puolella.

    [​IMG]
     
  2. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 21.2.2015 seuraavat

    Bändinä the Lo-Lites!
     
  3. G20

    G20 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 21.2.2015 seuraavat

    Tarviskohan tuolla poiketa.. :)
     
  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 21.2.2015 seuraavat

    Kenttä aurattu eli ei muuta kun paikanpäälle :)
     
  5. sbc350

    sbc350 Gearhead

  6. esmi

    esmi Gearhead

  7. 1320

    1320 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 21.2.2015 seuraavat

    Pääsin itsekin tulemaan vaikka muutakin ohjelmaa oli riittämiin ja hauskaa oli nähdä kunnon autoja enemmänkin talven keskellä (Vaikkei keli ollutkaan päivällä kovin talvinen). Vuoden ekat burniksetkin tuli nähtyä. 8)

    The Lo-Lites pisti iltabileissä loistomusaa tulemaan. Olisin mä ostanut sen levynkin, jos olisi ollut lisää käteistä mukana.

    Illalla siinä puolenyön jälkeen kun bändi lopetteli ja oli lähtö himaan, niin sitten keli olikin muuttunut jo talvisemmaksi eikä mun valot tunnetusti ole mitään huippuluokkaa, niin kotimatkalla saikin ajaa astetta rauhallisemmin (Mitä nyt ajolinjat oli parissa kohtaa vähän leveitä). :rotfl:

    Kuvia: http://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuva...isings/Lahti/Lahti+Winter+Cruising+21.2.2015/

    Ja pari biisiä iltabileistä: https://www.youtube.com/watch?v=H_YtsJgl1rQ
     
  8. buick65

    buick65 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 21.2.2015 seuraavat

    siinä peräti 3 kuvaa

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Jaha viikonloppuna starttaa kesäkausi :)
     
  10. jiitee66

    jiitee66 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

     
  11. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    No ainakin VT-12:lla tuli useampi amerikan pirssi vastaan ennen kuutta. Oli mukava kesäfiilis kun ajeli himaan. Kuvistä voinee aamulla katsella millaista kalustoa rannassa...
     
  12. MAZA96

    MAZA96 1st gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Kelihän oli nätti ja porukkaa tosi mukavasti. Itekkin pääsin ekaa kertaa omalla harrasteautolla paikalle, mutta kaikille se ei käyny vaan joku perkeleen "Mopar Mies" otti elämän tehtäväkseen tiedottaa kuin paska auto '67 Opel Rekord on kun siirsin sen vähän lähemmäs et olis kivempi lähteä pois. Kuulema ydin jätettä jne. tommoset Opelin paskat on. Hirvee ongelma tuntu sille olevan kun ei kumia pystyny polttamaan. En ymmärrä miks ois pitäny kun vakio kone ja ite tiie ettei mikään raketti ole. :odroll: Olis ollu kiva nähdä tämän henkilön "ahdettu 700 heppanen" Signet valiantti mutta ei vaan näkynyt. :odroll: Itekkin oon jenkkiauto miehiä ja Rekordilla pääsee tarpeeks lähelle sitä fiilistä opiskelija budjetilla, mutta voi olla parempi ettei tule jenkkiä ostettua ettei itestä tulisi vastaavanlaista puritanistia jonka ainoa tehtävä on arvostella kännissä muitten "väärän merkkisiä" autoja. Mutta lopetan tähän ja lupaan tulla seuraavaanki cruisingiin Rekordilla ihan vaan että alkaisi tätä "Mopar Miestä" vituttamaan. :wink:
     
  13. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Kiitoksia kaikille cruisaajille!
    Maza96: valitettavasti tuollaista käytöstä esiintyy välillä. Viimeksi hölmöilijä sentäs pyysi jälkikäteen henkilökohtaisesti anteeksi..
     
  14. MAZA96

    MAZA96 1st gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    No ihan sama mulle että pyytääkö anteeks vaiko ei, mutta hauskintahan on se että oon ihaillu aina ton porukan ahdettuja A-koppasia Moppeja, mutta jos asenne on toi muita autoja/merkkejä/niiden valmistus maita kohtaan niin loppuu mun osalta se ihailu kyllä tähän. Mutta jätän nyt tän tähän. Jokainen diggailee mitä haluu, mutta mun puolesta voisi pitää mielipiteensä ihan omana tietonaan.
     
  15. MustangSally

    MustangSally Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Maza toisesta korvasta sisään, toisesta ulos tuommoset höpinät. Paremmin se sun autos sinne sopi minun mielestä kuin ne lukuisat sitä uudemmat mersut, nissanit ja wolkkarit.
    Mun ottamis räpsyjä löytyypi täältä: https://plus.google.com/photos/11161361 ... LKL1OawuAE
     
  16. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Pistäkkö pahaksesi jos kopioin pari kuvaa omasta rottelosta tonne naamakirjaan? :)
     
  17. sbc350

    sbc350 Gearhead

  18. Kitkakisu

    Kitkakisu 1st gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    On se jännä että vuosia sitten kuljin porukassa ja tykästyin meininkiin.
    Jouduin luopumaan autostani ja nyt sitten hommattu pikkuroppana mutta kumminkin pikkujenkki josta pidän huolta parhaani mukaan.
    Nään vaivaa ajoihin lähtöön, puunaan, pesen ja laitan.
    Kuvista huomaa ketä ja mitä suositaan.
    Empä ole pikkusen kanssa yhteekään kuvaan eksynyt kyllä kamera kiertää hyvin.
    On tullut selväksi että tietyt merkit ja mallit eivät kuulu tähän sakkiin enää ?
    Ennen oli kaikki toisin mutta ehkä joskus sitten kun minullakin on varaa ostaa iso ja upea.
    Olisi vaan kiva huomata että kuvatessakin olisi monipuolisuutta ja kaikilla mahdollisuus olla ylpeänä omasta ropposesta joka on päässyt edes kerran kiinnostuksen kohteeksi.
     
  19. jukepoksi

    jukepoksi 1st gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Älä oo milläskään tuu mun FORDin viereen parkkin kuunnelaan yhdessä kuinka huonot autot on :D
     
  20. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Höpö-höpö, ei kannata vetää paarmaa putsariin, jos ei ekassa cruisessa kuvaa omasta ole. Mä ainakin oon tyytyväinen jos ei omaa näy, noita kuvaajia on nykyään niin paljon (hyvä niin), mutta nää virtuaali-vinkujat on heti ulvomassa heti kuvia, kun ei itse saa persettään raahattua paikalle. Jos ei olisi heti muutaman tunnin viiveellä kuvia tai olleenkaan - voisi varmaan tapahtumassa käydä enemmän jengiä...
     

Kerro tästä muillekin!