Sprinterin ylimaalaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Waxin, 9.4.2015.

  1. Waxin

    Waxin 3rd gear

    Missä hinnoissa pyörii?
    Innokas maalari saa ottaa yhteyttä yv.llä :)
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    misäpäi ja minkä kokonen kun pinta-ala pienimmän ja suurimman korimallin välillä on aabbout tuplat?

    porissa matalan pätkän/normimittasen mataks pyyhkäsy ja maalaus tonnin huiteilla alvit ja velvit nollana, sisältää värkit ja kahvojen ja klasien peittelyt yms. ettei nyt ihan kokonaan ylimaalata.

    sittennii jos pitää lommoja kaunistella ja ruosteita putsailla ja niin niistä menee maksua erikseen, vinkkinä se, että helmojen ja kaarien putsaus ja muiden rupien kunnollinen poisto on usein koko maalauksen työläin osuus.
     
  3. Waxin

    Waxin 3rd gear

    Pitkä tämä on, bussi. Isot sivulasit varmaan 8 neliöö
     
  4. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

    se on toi pinta-ala matikkka joskus hankalaa... katto yksinään on jo yli 12 neliötä ja tuliskos kyljistä toinen mokoma.. ellet ihan läpällä heittäny..
     
  5. Waxin

    Waxin 3rd gear

    Arvaiilin siuvulasien pinta-alaa...
     
  6. DX

    DX Double Gearhead

    Eka tarjoukseni ei siis ole enää voimassa

    kun ei vielä yhtään tiedä laitteen lähtökuntoa niin teen näkemättä worst case scenario tyyppisen kymppitonnin tarjouksen, tossa on värkit, hitsailut, puhaltelut, osittainen ruostesuojaus, sisätilojen pölynpoistosiivous ja verotkin mukana.

    esmes. sivuikkunoiden aluset voi olla karsee savotta ja jos on jo näkyvääkin ruostetta niin hitsattavaa löytyä paljonkin, työaikaa pitää varata ainakin kuukausi kun ite maalauskin pitää suorittaa kahdessa osassa, katto erikseen.

    mutta jos sivulasit saa jättää rauhaan, eli pystyssaumatkaan ei ole lahonneet lasien alapienan väliin, niin tarjoukseni tippuu tonneja.

    Ilmoittelethan ajoissa niin ehdin veistellä tolppajalat :lol:
     
  7. Waxin

    Waxin 3rd gear

    07 uuskoppanen, ei hitsattavaa
     
  8. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Oisko helpompi laittaa kuvat, eikä vain arvuutella?
     
  9. RB-440

    RB-440 1st gear

    En halua pelotella, mutta sattuneesta syystä voin kertoa, että joskus Sprintteri voipi syöpyä myös sisältäpäin.

    Elikkäs allekirjoittaneen yksilössä, tosin vuosikymmenen vanhemmassa, maalipinta oli vielä nätti, mutta pelti oli sisäpuolelta hapertunut. Ruostesuojaus uutena olisi ollut kova juttu, mutta tulihan sekin "kukkien hiomisella" ja "ylimaalauksella" kuntoon. Ei ollut ilmaista, mutta pitipä kerran semmonenkin saada teetettyä 8)
     
  10. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Eikös nämä bussipuhkomiset ole suoritettu täällä? Siksi ei nyt kummaa että mätänee tehokkaasti. Voi olla joo karu homma tehdä hyvin tuommoinen. Siksi kuvat työstä olisivat poikaa. Jos haluaa nuukailla niin ammattikoululla teettäminen voi olla halvempaa. Sellaisen myyntimaalauksen. :D
     
  11. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Hyi, menee iho ihan kananlihalle koko ajatuksesta. Onneks näitä ei oo tarvinnu tehä kuin pari. Asiaa sen verran, että kukaan tuskin haluaa antaa hinta-arviota ilman kohteen näkemistä. Aina tapauskohtaista...
     

Kerro tästä muillekin!