Lahti Cruising 2015 - 28.11 Pikkujoulut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja sbc350, 5.2.2015.

  1. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Hienoja kuvia :D tapahtumasta. Niin kuin kaikilla jotka kuvia otti.
    Voinko kopsasta käyttööni nuo 8-9 kuvaa Malibustani
     
  2. 1320

    1320 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Joo, noita saa kopsailla ihan vapaasti ja jos pistät sähköpostiosoitetta vaikka YV:llä, niin saat nuo kuvat ilman tuota copyright tekstiäkin käyttöön kun ei noista mitään korvausta kehtaa pyytää. 8)
     
  3. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Heitin YVtä
     
  4. Kitkakisu

    Kitkakisu 1st gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat


    Juu totta mutta kun eipä ne muut siellä oliat paljoa morjestele.
    Sen oon huomannu että kun lapasta nostaa ei sitä takaisin tule ?
    Kun ottaa prätkän ja lähtee ajelee lapaset nousee kyllä välittämättä millä ajat mutta toista näyttää olevan tää autojuttu.
    Ennenvanhaan sitä moikattiin reilusti kaikille mutta nykyään harvat moikkaa takaisin vaikka itse yrittää olla lapanen pystyssä ?
    Taitaapi paljolti olla ne omat piirit vähän kankeeta päästä sisälle. :lol:
     
  5. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Mä harrastan näit vanhoi romui sen takia et mulla tulee vitun hyvä fiilis ku mä hyppään dusterin tai majorin puikkoihin ja lähen vähän availemaan tohon lahdentielle. Harvemmin tossa lapaa on pystyssä ku iltasin kympin jälkeen lähtee avaa toisioita. Mut mä hommasinkin noi laitteet miellyttääkseni itseäni.

    Mä toki moikkaan myös vanhoille euroautoille ja traktoreille jos niitä sattuu näkymään.
     
  6. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    No mikäs auto sulla on Kitkakisu?
    Kyllä ite ainakin moikkaan kaikille jos vaan lapa nousee, olipa sit vanha jenkki, vanha traktori, uudempi jenkki uudempi euro auto tai vaikka fillaristi. Ja eikä kaikki jenkkiporukat moikkaa edes toisille vanhoille jenkeille vaikka miten olis käsi pystyssä, meitä ihmisiä on vaan niin erilaisia että jotkut haluaa jurmuttaa ja olla omissa oloissa.
    Että ei kannata lannistua. :)
     
  7. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Kyl mä moikkaan kaikille jenkeille. 9/10 nostaa lapasta takaisin. No okei paitti vanit. Yhtää en oo saanu viel morjestaa takaisin ellei oo tuttu ollu
     
  8. esmi

    esmi Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    vanien lisäks Corvette kuskien käpälät ei nouse, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta!
     
  9. G20

    G20 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Tästä pari tuttua poikkeusta joilla lapa nousee mutta noin yleisesti pulkat taitaa olla niin paskoja ajaa että täytyy pitää rystyset valkoisena kiinni ratista molemmin käsin ettei kampea mettähallituksen puolelle..? :wink:

    Jooh, ei vielä oltu Lahdessa mukana mutta vajaan kuukauden päästä VARMASTI! 8)
     
  10. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Tästä pari tuttua poikkeusta joilla lapa nousee mutta noin yleisesti pulkat taitaa olla niin paskoja ajaa että täytyy pitää rystyset valkoisena kiinni ratista molemmin käsin ettei kampea mettähallituksen puolelle..? :wink:


    yhdyn tähän! :rotfl:
     
  11. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 30.4.2015 seuraavat

    Kitkakisun pitää ostaa toi Crashin kyttäkaara ni rupee lapaa nousemaan.

    Kerro ny kisu millä ajelet? Chrysler Neon?
     
  12. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 30.4.2015 seuraavat

    Kiitos Kitkakisulle hyvästä kommentista ja havainnoista!

    Ilmeisesti yhteenkuuluvaisuuden ja tervehtimisen merkitys harrastuksessamme ymmärretään vasta sitten, kun ei ole niitä tekijöitä, joiden vuoksi voisi tuntea yhteenkuuluvaisuutta ja kokisi tarvetta tervehtiä muita harrastajia.
     
  13. 1320

    1320 Gearhead

  14. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 30.4.2015 seuraavat

    Vappu Cruising lähestyy. klo 18:00 ravintola lokin pihaan ja siitä 19:00 letkassa Ace Cornerille jossa veivaa Stallion bändi.
     
  15. felix200SX

    felix200SX 3rd gear

  16. MustangSally

    MustangSally Gearhead

  17. *mape*

    *mape* 1st gear

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat


    Pulkat on niin HYVIÄ ajaa, että tänäänkin moikattu leppäjeepeistä vaheihin ja kaikesta siltä väliltä, mikä edes viittaa Ameriikan tuotantoon, aika HILJASTA ollu lapaset takaspäin !

    Joten keksikää nyt jo ihmeessä uus nillityksen aihe !! :wc: :wc:
     
  18. sbc350

    sbc350 Gearhead

  19. jiitee66

    jiitee66 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Huomasin saman asian stingraylla ajaessani jotta ei monikaan lapanen noussu vaikka moikkasin jokaiselle harraste autolle merkistä riippumatta?! !?!
     
  20. G20

    G20 Gearhead

    Re: Lahti Cruising 2015 - 11.4.2015 seuraavat

    Elkäähän nyt olko noin herkkiä! :rotfl: ei kai harrastus noin totista voi olla?! Huumoria pikkusen mukaan? :wink:

    Täältä lapa nousee kaikille harraste kulkineille ja vaikka ei takaisin heilutella ei mun päivä siitä mene pilalle. 8)
     

Kerro tästä muillekin!