Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. signet

    signet Gearhead

    Ja takaovet saranoineen oli samat myös saman korimallin Angliassa.
    Mullakin oli 90-luvulla noita useita,kaikkia korimalleja...Ne oli silloin halpoja.Yhden umpikylkisen mkI:sen vaihdoin rengasliikkeen kanssa rengaskoneeseen,rengaskone on mulla vieläkin,Esco meni mainosautoksi rengasfirmalle.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Rengaskone jäljellä, Escoa enää ei?
     
  3. Larry

    Larry Double Gearhead

    Täällä Keski-Suomessa se on. Pistä yv jos jokin askarruttaa.
    Aikaisemmin tuli löydettyä autiotalon riihestä myös maamoottori, josta joskus olen tännekin tainnut kuvan laittaa. Tuossa se.
     
  4. idiot

    idiot Gearhead

    Kappas, tää seiso tuollta kuortaneentien varressa yhen pajan nurkalla.
    Mä siihen nappasin viime kesänä "myytkö -lapun" ikkunaan ja puhelinnumeron, muttei koskaan soittanu.

    Sittemmin toisella kerralla ajellessa pajalla oli porukkaa ja kävin kyselee auton perään ja tuumasivat, että omistaja oli kyllä noteerannu lapun ja antoivat sitten puhelinnumeron.

    Pirrautin, mutta siitä oli silloin jo kaupat valitettavasti tehty. :cry:
     
  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Joku oli tehnyt kivan löydön, tää odotti tienposkeassa poishakemista. Pohjois-Karjalassa:
    [​IMG]
     
  6. andreas.

    andreas. 3rd gear


    Eikä tainnut olla ensimmäinen kuorma kyseessä...

    http://www.classicdigest.com/readers-st ... b/133/1327
     
  7. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    "Ei mene ainakaan täällä jokkikseen.."

    Kattelin hieman kyllä kieroon, kun naapuruston jokkisautokokoelmaan oli ostettu siistikoppainen metallihohto sininen vanha koppa Eskortti farmari. Olisi ollut varmaan leimakuntoinen ennen kisaa.... Sääli...
     
  8. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    mun puolesta ite kukanenki saa tehdä omalla kalustollaan mitä haluaa mutta miten tuo nyt eroaa siitä että noita koslia poletaan myös paskaksi varttimaililla ja se on ok?
     
  9. emil knievel

    emil knievel 2nd gear

    komppaan jarikoita!

    kuten myös ns. ylientisöidään ja muutenkin "raiskataan".
     
  10. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Jokainen tekee just niin kuin tahtoo... Enpä mennyt tontille avautumaan, vaan itekseni tuumailin. Paitsi nyt kun kirjoitin tähän... ei muuta kun "pajavasaralla pallit paskaks" (sliippareita siteeraten)
     
  11. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    siitä pussihousukansalle hyvä aihio...
    [​IMG]
     
  12. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Empä noita pussihousuja käytä vaikka sellaaset omistanki. Hieno pakettiauto aihio kiinnostaa aina ja onneksi volsut on kultti autoja ei mitään tiukkapipoentisöiden haave numero yksi. Noita volsuja on vaan niin monella ettei kolahda meikälääseen. Toivottavasti joku pelastaa.
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja mä olin varma että mietmi-3 kyselee koordinaatit!
     
  14. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Noi volsu ei oo mun juttu. Ai niin RAF-977 vieläkin vaiheessa mutta onnex on pari uutta raatoa tiedossa. Akka vaan on alaannu pistää vastaan ettei pihaan saisi tuoda enää mitään............. Ihme asenne :rotfl:
     
  15. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Joskus oli puhetta et kävis brasiliassa ja ostais sieltä koneettomana aivan uuden, siksi kävisi siellä, et vois horgelle antaa "oikean" rungon numeron

    Sekään ei olisi veropetos jos ruottalaisen auton rungon numeron meistäisi ja sit se ruottalainen raato paaliin, verothan ei mahtaisi pahatkaan olla
     
  16. Larry

    Larry Double Gearhead

    Puulava-pick-up häipyy hiljalleen maisemaan:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mikä mahtaa olla vuosimalli, olisiko 1965 lähellä?
     
  17. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Klik kuva suuremmaksi!

    [​IMG]
     
  18. Tällainen rodi/kiihdytysautoaihio löytyi tänään Posiolta. Saksan armeijan sota-aikana hylkäämä Simca 5 (Fiat Topolino).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    [​IMG]
    Hemi-pickup :wink: MInusta nuo ovat aina olleet huippusympaattisia pikkareita.
    Muistan 70-luvulla Kokkolassa pienkoneliikkeen jakelu/huoltoauton, jossa perälaudassa maalattuna tosi komea "Brittish Seagull" -perämoottorimerkin logo, koko perälaudan leveydeltä.
    Harmi, kun ei jäänyt edes valokuvaa...
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Peugeot 403 ja ofkoos Hemi.
     

Kerro tästä muillekin!