Kaasarin säädättäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja JL-, 15.5.2015.

  1. JL-

    JL- 3rd gear

    Joo elikkä uus street avenger hollikka ja sytytys pitäs saada säädettyä. Itellä auton kaasarista niin vähän toistaiseksi kokemusta että annetaan tällä kertaa jonkun osaavamman hoitaa, keneltä mittaritkin hommaan löytyis. Teholappua en välttämättä tartte eli dyno ei ole todellakaan pakollinen, kunhan tulee hyvä. Hämeenlinnassa asustelen eli jostain naapurikaupungista näiltä kulmilta tarvis säätäjä löytää. Minkä hintasta tuo touhu yleisesti ottaen on?
     
  2. 440Mag

    440Mag Gearhead

  3. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    BB-Motors, lahti. Googlella löytyy yhteystiadot.
    Takapyörä dyno, maksaa jotai, riippuu paljo joutuu hiplaa, satasenkaks, ehkä vähemmänki...
     
  4. JL-

    JL- 3rd gear

    Kiitos näistä. Lisätään vielä semmonen kyssäri mikä ei otsikkoon liity, että missä kaikkialla säätävät näiden ohjauskulmia? 70 vuoden dartti siis kyseessä, onko tuossakin paloilla säädöt eli ns. vittumaisempi homma? Kuinka kauan tollasta suunnilleen säätää onko paljon kalliimpi kuin perus eurooppalaiseen?
     
  5. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    eikös hämeenlinnassa ole useampia avun tarjoojia. tiiriössä ihan virallinen jenkki korjaamo vierest löytyy soutwestradee ja paikallist harraste tallia.
     
  6. RB-440

    RB-440 1st gear

    Taitaapa Dartissa olla epäkeskot tukivarsissa ja kierteet raidetangossa ihan niin kuin B-korisissakin?
     

Kerro tästä muillekin!