th 350 puskee öljyä ulos mittatikun reijästä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Resuperse, 17.5.2015.

  1. Resuperse

    Resuperse Gearhead

    Muuten toimii niin kuin pitääkin, vaihteet vaihtaa ei luista jne, mutta öljyä tulee ajoittain säännöllisen epäsäännöllisesti tikun reijästä ulos... mikä voisi aiheuttaa? Useimmiten sitä öljyä puskee pakoputken päälle aina silloin kun on eniten yleisöä ihmettelemässä sitä savupilveä.
     
  2. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Re: 350 puskee öjyä ulos mittatikun reiästä

    Huohotus systeemit ei toimi / tukossa, tulee painetta öljytilaan.
     
  3. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Re: 350 puskee öjyä ulos mittatikun reiästä

    Ääni tälle ja pikkasen holomotti ni tikun reiästähän se puskee...
     
  4. RB-440

    RB-440 1st gear

    Onko noissa automaateissa vielä joku erillinen huohotussysteemi sen mittatikun röörin lisäksi?

    Pariin otteeseen olen saanut TF727 ruikkimaan öljyä mittatikun reiästä.

    Ekan kerran pistin nuoruuden innolla ja varmuuden vuoksi uuteen laatikkoon varmasti tarpeeksi öljyä, joka sitten lämmetessään tunki ulos sieltä mistä pääsi.

    Toisen kerran unohtui mittatikku lokasuojan päälle ja kun "korkki" puuttui putken päästä, pienen polkemisen jälkeen laatikko sai kuin saikin roiskittua hiukan öljyä putkesta ulos. Ei sitä paljon tarvi olla, kun hajua ja savua riittää.
     
  5. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Täh mä voisin vaikka vannoa et eilen kun luin kysymyksen oli kyse moottorista ja tänään kysymys on vaihtunut vaihteistoksi, en mä tajuu enään, ehkä mulla alkaa olla vikaa luetun ymmärtämisessä :D
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    350 toosassa se höhötin on on sellaisessa paikassa että sen voi saada paineilmalla auki mutta 727 toosassa se on öölipumpussa.
    Joko siellä on tollanen putkenpästä tai sitten muovinen tulppa jonka päässä on takaisku.
    [​IMG]
     
  7. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  8. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..oho ehti mudracer vastata just kun oli googlettamassa :)
     
  9. RB-440

    RB-440 1st gear

    Aina sitä oppii uutta. Hyvä tietää, jos servolettiin vielä toistamiseen sekaantuu 8)
     
  10. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Samoin... Kysymystä ON muokattu :D
     
  11. Resuperse

    Resuperse Gearhead





    Sori! :D huomasin kanssa et oli huonosti muotoiltu ensin, joten pikkuisen muokkasin tekstiä... :rotfl:

    Tarttee ryömiä auton alle ja kokeilla saako paine ilmalla mitään aikaiseksi, vai täytyykö repiä loota alas. Kiitokset vastanneille!!
     

Kerro tästä muillekin!