Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mun mielestä autoon suhteutettuna hinta aika ok.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  3. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Autoliikkeesä tuon varastoarvo olisi 1-50 euroa. Jos yleensä huolitaan ollenkaan. Tunnearvosta kun ulkopuoliset eivät yleensä halua maksaa. Ajokuntoisena tuosta saa useita satasia jopa tonnin, kun afrikan ostaja osuu paikalle. :eek:
     
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tuo on sillä hyvällä tavalla ruminta mitä mä olen hetkeen nähnyt! Iso peukku ylös!





    ...en kyl itse ostais.
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Ei kai ne afrikan mustat miehet noita pieniä vanhoja timangeja ostele. Joku harrastaja rojektina voisi sen yhden nollan vähemmän maksaa.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Yks omistaja alle 100t ajettu. Ei varmaan montaa tuollaistä löydy. Viis tonni silti liikaa. Ei se tyhmä ole kuka pyytää, vaan...
     
  7. toyopet

    toyopet Double Gearhead

  8. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  9. Damned

    Damned Gearhead

  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Volkkarilla ei ollut mallistossaan sopivaa lava-autoa, niin tekivät yhteistyötä toyotan kanssa. Badge engineering siis. Neliveto-Taro on merkkejä lukuunottamatta hilux, takavetoisessa Tarossa kuulemma on joitain VW-komponentteja, en muista mitä.

    Varmaan luotettavin volkkari ikinä :lol: :poff:
     
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Onks toi paljon vai vähän rahaa tuommoisesta?
     
  12. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Ostelee ne. Ainakin täällä päin. Ja 4-ov corolla/sunny kelpaa myös. Toisaalta 4-ov primera/avensis ei kelpaa.
     
  13. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Niin, tosiaan, melkein samalla rahalla sais jo Timangin. Itse itselleni vastaten...
    Pick-upissa se arvo säilyy...
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Heh, mun poizun Darttikin oli tsättiautosmyynnis ja mulle tuli siitä vittuiluja et on maailman kallein Dartti ku kypätonnin maksaa, no loppu peleis siit siit tarjottiin 11000 euroo leimaamattomana mut onnex kundi päätti olla myymättä sitä...
    Se tos naurattaa et kaikki tietää myytävän hinnan omastamielestään mut kun siitä rahaa tarjotaan ni se on oikeesti se hinta, mua pidettiin hulluna ku Dartista pyydetään noin paljon ja lopuksi vieölä enemmänkin, totuus ny vaan on se et Luiskahuuli on vitun hyvä Dart ja piste. Onnex jäi talliin.

    -Käkö-
     
  15. TempestSTW

    TempestSTW 2nd gear

    Ei kai niitä itselleen rakkaita harrastepelejä kannata myyntiin laittaa jos niitä ei ole oikeasti myymässä? Liekö sitten joku legendaarinen yksilö tuo kyseinen Dartti, siitä en itte tiedä mitään, ja tuntuu aika kummalliselta jos myyjä 10 tonnia nettiautossa siitä pyydettyään ei kuitenkaan myy sitä edes 11 tonnilla. Jos hienokuntoisella kutosdarttifarkulla ei mitään yleisesti tiedossa olevaa legendaarista historiaa ole, niin ihan tälläsen tavan harrastelijan silmissä 10 tonnista kieltäytyminen tuntuu täysin käsittämättömältä, mikäli autoa siis ollaan oikeasti myymässä eikä vaan näyttämässä nettiautossa.
     
  16. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Samaa mieltä....
     
  17. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Olen minäkin pariin kertaan saanut ihmetellä mikä oikein ajaa ihmisiä jättämään myynti-ilmoituksiaan nettiautoon, kun autoa ei ollakaan myymässä. Olen soitellut ihan turhaan ilmoittajille, jotka eivät sitten olekaan myymässä autoaan. Ja semmoinen vituttaa. Ilmeisesti nämä myyjät ovat jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita ja siten yksinäisiä. Yrittävät kai tällä keinolla saada jotain juttuseuraa. Muuta syytä en tuollaiseen pelleilyyn keksi.


    Asiasta toiseen: Museokatsastettu Volvo 20 000 eurolla. Ei taitaisi läpäistä meidän seudun museoajoneuvotarkastusta tuolla 80-luvun kortteliralli plyyshiverhoilulla. Ja ehkäpä nuo Biltemasta haetut muoviset sivupeilitkin saattaisi aiheuttaa hylyn.
    http://www.nettiauto.com/volvo/p1800/6428177
     
  18. raaseriruiseri

    raaseriruiseri 2nd gear

    Mnnnjjjjoo... "80-luvun kortteliralli plyyshiverhoilu" on kuitenkin 80-lukuista tyyliä (niin yököttävää ku se onkin tossa autossa(kin), ja sehän on museoikäistä tyyliä...Nuo 6-merkkiset mustapohjaiset rek.kilvet tökkää myös silmään! :poff:
     
  19. onre

    onre 3rd gear

    Joskus mietin, että oisko luvattu eukolle että "joo joo kyllä minä sen myyn" ja laitettu sitten ilmoitus ilman minkäänlaista myyntiaietta.
     
  20. RB-440

    RB-440 1st gear


    Yleensä myymisessä ilman myyntitarkoitusta on kolme mahdollisuutta:

    Omistaja haluaa hinnoitella rakasta harrastettaan, ts. pyytää tarjouksia, sitten on hyvä mieli, kun tietää miten kallis malmikasa tallin perällä hapettuu.

    Omistajan mieli muuttuu siinä vaiheessa, kun pitäisi oikeasti luopua rakkaasta kotterosta. Eräskin papparainen pyyhki silmäkulmiaan, kun auto lähti viimeisen kerran pihasta, käteen jäänyt rahatukku ei vissiin lohduttanut.

    Omistajan lähisukulainen pistää pöytään ukaasin, että nyt lähtee joko auto tai minä. Tutulle kävi näin, auto oli viitisen vuotta myynnissä suunnilleen kolminkertaisella käyvällä harrastehinnalla, ja se sitten lopulta taloon jäi :wink:
     

Kerro tästä muillekin!