Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. _MURIKKA_

    _MURIKKA_ 3rd gear

    No perse. Kerro heti ku oot saanu koneen ojennuksee et mikä sielä mätti. Ja ne tummat takavalot takasin välittömästi, niin paljo paremman näkönen niillä. :D Etulaseissa ei vissii ole enää kalvoja?
     
  2. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Kalvot on vielä, mutta sivuputket on edellinen omistaja ottanu pois käytöstä kun ei leimamiehelle kelvannu. On ne vielä somisteena, ja tulee takasin käyttöön.
    Takavalot ei kelvannu myöskään leimalle, joten nekin on siitä syystä vaihettu.
    Toi savuttaa joka käynnistyksen yhteydessä ja yli 4000rpm kaasua löysätessä. Kokeillaan vielä eri öljyillä. Eipä tuo ohjurin vaihto kyllä kummonen homma oo.

    Ööh, muuten on ihan melko hyvin kasassa pysyny, huomenna vaihtuu startti uuteen. Edellinen syöny aika nätisti vetolevyä kun bendix vähä vittuaa. Vetolevyn vaihtaa talvella uuteen. Lootassa joku sirinä kuuluu.

    Uusi griffinin syyläri tulee seuraavana viikonloppuna keulille

    Pikkuvikoja, heleppo korjata. Kyllä se silti vetäsee pienen virneen kun vähän antaa kenkää 8)
     
  3. _MURIKKA_

    _MURIKKA_ 3rd gear

    Se käynnistyksessä pöläyttely on ollu ton auton ominaisuus siitä asti ku tuo kone on siihe laitettu. Ja toi koneha rakennettii just tuoho töttöröön. Tosin ei se koskaa paljoo savuttanu, pienen "tuhnun" vaa laski aina. :rotfl: Ja väittäisin et se starttivaiva korjaantuu uusilla startin pulteilla, muistelisin et se joskus ampus vähä takas startates ni löi pultit kieroks. :rotfl: Ja se laatikon "sirinä" tyhjäkäynnillä on ominaisuus myös, Koskisella teetetty se vaihelaatikko ja koeajolla jo kysyin, että onko tää nyt ihan normaali ääni. Kuulemma jotkut th700 pitää tyhjäkäynnillä semmosta hassua ääntä, en muista syytä siihen mut se on siis pitäny siitä asti ku toi aski teetetty ni sitä ääntä. :eek: Ja joo kyllä se sai vähä suunpieliä nousemaa ku se yrittää jopa vähän poistua ripeämmin. :rotfl:
     
  4. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Joo vaihdelaatikon kohdalla toi on ihan normaalia, ainaki tuntuu monella olevan samaa seitesatasen kohalla kun on vähän lyöty shift kittiä sun muuta sisään. On siihen korjauskeinookin tuolla jenkkipalstoilla löytyny.

    Ainiin, skuuppia tähän oon meinannu. Pitää ostaa toinen konepelti mihin toteuttaa sitä itteensä, cowl tyylistä vähä miettiny.

    Onkos noille kansille tehty mitään jippoja?
     
  5. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    mulla on jossain stw:n lukkolaite irtaallaan tankoineen päivineen, siitäkö sun tarttis nähä mallia?
     
  6. saresks

    saresks Gearhead

    Kummaa kolinaa kuului vas. etupyörän tienoilta. Vakaajan pää oli hävinnyt oksidiksi omia aikojaan. G-bodyn end linkin sai capricessa toimimaan vähän lyhennettynä.
    Päätin samassa ähellyksessä vaihtaa orkkikset vm -89 277t ajetut etuiskarit vähän ajettuihin gabrielin g-forceihin, jotka vapautui cutlassista kans. Ei ihan heittämällä irronneet kököksi ruostuneet iskarin päät, piti porailla mutterit palasiksi. Kas kummaa olivat kamat ihan identtiset B-bodyn iskarien kanssa ja tuli jopa vähemmän heijaava lossi.
     
  7. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    joo kiitti :D

    ku etuovien lukoista puuttuu osia ja on jotenkin kummasti jumissa.
    Takaovet sain ähellettyä toimimaan nätisti.
     
  8. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

  9. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    vau kiitos! pitää tulostaa ja mennä tutkimaan linttaa :D
     
  10. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

  11. _MURIKKA_

    _MURIKKA_ 3rd gear

    Heh, ei se ainaka hitaammaks ole muuttunu. :rotfl: Niistä kansista kyselit, mulla ei mitää muistikuvaa niistä enään. :lol:
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    hyvin näyttää menevän! bensiini näyttää kans kelpaavan :D
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    minkäslainen työmaa on toi vilkkuviiksen vaihto? joutuuko irrottamaan sisuskaluja kuin paljon rattiputkesta? vois kokeilla uudella viiksellä rupeeko ruise toimimaan :D
     
  14. ktech

    ktech 3rd gear

    ei tartte purkaa mitään, viiksi lähtee vetämällä irti (pyyhkijät off-asennossa).
     
  15. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Cruisen kimpussa täälläkin on oltu vaan ei herännyt katkenneiden karvojen juottamisella toi mötikkä. Onko kellään tietoa että mitä niistä liitimistä pitäisi löytyä vastusta jos cruisen konehuoneen pään mötikästä mittaa?
     
  16. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

  17. poutala

    poutala 1st gear

    Onks kellään kuvia laitteesta
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    ruise toimii.. nyt sit viel ilmastointi kuntoon ni toimii kaikki muu paitti yks kattovalo? liekkö lamppupalanu :D cruisen johtohan ei tietty menny vetolangalla putkensisään joten toistaiseksi saa olla rattiputken ulkopuolelella :mad:

    ps. "maija makkonenkin" on hitsattu, jarrut säädetty, valot asennettu yms... kai se sekin perkele viel leimautuu :eek: joku saattaa tämänkin faikunraadon tietää menneisyydestä?
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ajelin vuoden tauon jälkeen turbotetulla riäselchevyllä, ja nyt sitten pitää laittaa ahdistin tohon pitkäkattoonkin :rotfl: . Konehuoneeseen ei oikein sovi mutta lootan vieressä olis tilaa.
     
  20. Steve McQueen

    Steve McQueen 3rd gear

    Apumiehen jalkatilassa?
     

Kerro tästä muillekin!