Cadillac Fleetwood Brougham 1993 350 TBI ja TPS-Anturi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coupedeville, 15.6.2015.

  1. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Eli vaihdoin autoon TPS-anturin ja auton oma workshop manual sanoo että pitäis testerillä opettaa ECUlle uuden anturin volttimäärät...

    Onko näin vai jotain muuta mahdollisuutta?
     
  2. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Eli onko muuta vaihtoehtoa vai täytyykö käydä jossain puljussa jka asian hoitaa?
     
  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    onko säädettävä anturi,eli onko soikeat reiät,silloinkin yleensä ns perus arvo riittää joka on ilmoitettu,jospa se opetus tarkoittaa kun nyt pitäisi lähteä ajamaan niin tasaista 80,välillä normi 60 ja välillä kiihdytys eli normi ajoa,ecu oppii siitä itse.näin ainakin pari vuotta vanhemmissa.
     

Kerro tästä muillekin!