-65 furyn madallus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja >jon1<, 28.6.2015.

  1. >jon1<

    >jon1< 1st gear

    Mitenkä porukka on madallellu näitä vehkeitä jos pussit ei ole vaihtoehtona. Tuo keulan madallus kiinnostaisi. Onko näihin saatavana matalempia iskareita jostain muusta mallista käypäsiä? nyt vääntösauvat löysätty niin herkästi pohjaa iskarit
     
  2. Herje

    Herje Double Gearhead

  3. >jon1<

    >jon1< 1st gear

    No joo on vähän suolasta kyllä
     
  4. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear


    Suositeltavaa ois kyllä laittaa vahvemmat vääntösauvat jos madaltelee. Mulla on ollu useita c-body mopareita ja ei ole iskarit kyllä pohjaillu mun mielestä koskaan vaikka pohjaanlyöntikumistakin sahattu puolet pois. Joku auto tais olla ilman kumejakin ja etupalkki on ollu ensimmäinen joka ottaa maahan kiinni ajaessa. 6kpl 100kg äijiäkin madaltaa jo ihan kohtuullisesti.
     
  5. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    Olikohan se nyt sitte niin että 67-69 camaron iskarit sopis ku vaihtaa siihen alapään puslan oikeen kokoseks. Tästä ei täyttä varmuutta ole eikä sen pituudesta. Valikoimaa on huomattavasti paremmin.
     
  6. >jon1<

    >jon1< 1st gear

    minkäs paksuset näissä on vakiona vääntösauvat 318 kyseinen yksilö... tänään mittailin nii näkys tuumaset olevan nuo nykyset
     
  7. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Se tuuma on itse asiassa 0.96 tai 0.98". Lisäksi oli tarjolla 0.94" sauvaa, mikä lienee ollut slänteissä.
     

Kerro tästä muillekin!