Mopar 360 ääntää tyhjäkäynnillä Help!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja pagi, 23.6.2015.

  1. ttvuori

    ttvuori 3rd gear

    Heh, tää on edelleen moottoritopicissa :D

    Joo voipi olla noin. Taas oppii uutta.

    Toi 904 on ollu mulle (ja monelle muulle) ikäänkuin yleisnimi noille lootille, ja kaikissa lukkolootissa mitä oon pyöritelly on ollu toi sähköohjaus, mut ne onkin ollu kyllä juurikin noita 998/999 lootia 80-luvun pakettiauton alta.

    Tollasta lukollista ilman johtoa ei mulle oo tullu vastaan. Onko niitä sitten Aspeneissa yms. 70-80 taitteen autoissa?

    Turbiinit käynee ristiin, oli se sitten sähköllä tai ei ??
     
  2. pagi

    pagi Gearhead

    Tosiaan sähkötön tuo laatikko on. Oma veikkaus että se on juurikin aspenin laatikko sisuksiltaan yms. Samanlainen ku tuo entinenkin mutta erona vain että turbiini on 26 boorinen. Katsellut noita turbiineja ebaystä yms. Niin ei tunnu puissa kasvavan nuo vai enkö vain osaa?

    Nyt auton suhteen ollu pieni hermobreikki ja en sen kummemmin ole nyt koneen suuntaan perehtynyt pitänee vielä tuo uusi papumppu vaihtaa.

    Tämän jälkeen ajattelin kokeilla jos pääsisi loppukesän ajelee kun tuntuisi että äänet on häviämään päin, toki nuo peltiset vippakeinut ja työntötangot on kohtuu kuluneen oloiset joten ehkäpä vielä kokeilen vaihtaa ne uusiin seuraavaksi.. onko jollakin heittää suositusta jostain keinu/tönäri paketista??? Tosiaan suuret muutos ei nappaile joten pitäisi olla plug&play tyyliset vakiota paremmat???
     
  3. WCMC

    WCMC 1st gear

    kokeile vaitaa öljyt tavalliseen 10-30w hyrrayliset nostajat tarvii tavalliset öljyt
     
  4. pagi

    pagi Gearhead

    Pitää kokeilla seuraavassa vaihdossa.. koneen kasauksen jälkeen siis laitoin 10w40 ja näillä mielestäni ääni oli miedoin.. tämän jälkeen tuli 10w-60 ja hetken perään taas 10w-40 jonka jälkeen 20w-50 valvolinet vaihdoin ennen ruotsiin lähtöä..

    Koneella on siis kaikkiaan ajettu nyt noin 2500km kasauksen jälkeen..

    Tosiaan keinu/tönäri paketeista otan suosituksia vastaan ennen hommausta vai metsästänkö peltiset jostakin?
     
  5. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    Mulla on 360:ssä tälläset http://m.ebay.com/itm/110948937452 ja chromemoly tangot yhdestä osasta valmistetut.
     
  6. WCMC

    WCMC 1st gear

    minä käytän 10-30w, samaa kuin dieselmoottoriautoissa, mulla on omassa autossa pikkulohko 318 ja jos laitan näitä täyssynteettisiä niin venttiilit rallattaa samalla lailla kun sun videossa
     

Kerro tästä muillekin!