Kun pelti taipuu...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja JnZm, 5.8.2015.

  1. JnZm

    JnZm Gearhead

  2. ViLU

    ViLU Gearhead

    Varmaan on paljon tehty peltihommii, mut hyi saatana :poff:
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Minusta tosi hieno. Linjakas ja persoonallinen.
    Pirun paljon rumempia nämä levike popniitti viritykset.
     
  4. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Aika räyhee. Tulee mieleen tää:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Todella komea mut keulassa on jotain mikä ei omaan silmään ihan passaa

    Oisko, et puskuri pitäis olla pari tuumaa ylempänä tai sit vaikka peräti keltaiset vilkut tohon valojen alle ellei sit valkoiset parkki/vilkku yhdistelmät
     
  6. jope5

    jope5 Gearhead

    todella tyylikäs tollanen kun olisi tullut liukuhiihnalta,niin olis ollut kysyntää
     
  7. reynolds

    reynolds 3rd gear

    ...Makuasioita....Itse en näe tuossa mitään muuta,kuin sulattamon nieluun yhden möhkäleen :wc: :wc:
     
  8. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Näiden seuraksi:

    -Seat Malaga 1,5 GL -86
    -Seat Malaga Injection -89
    -Seat Ibiza 1,5 GLX -92
    -Fiat Ritmo 85 CL -86
    -Lada 2104 1700i combi -97
    -Opel Corsa A 1,6 GSI -89
    -Opel Ascona C 2,0i GL -87 4D
    -Opel Ascona C 1,6s LS -87 2D
    -Opel Ascona C 1,6s LS -87 2D
    -Opel Ascona C 1,3s LS -88 2D
    -Suzuki Swift 1,6i GLX -90 (70th anniversary)
    -Volkswagen Polo MK1 1,1 LX -81 (facelift malli MK1 Polosta)

    -76 Trans-Amit vielä mukaan.

    Olet sinä Reynolds hauska heppu. :lol:
     
  9. capri30S

    capri30S 1st gear

    Juu, ooppelifoorumilta kun pääsi banaanisaarille niin täytyy täällä perseillä.
     
  10. capri30S

    capri30S 1st gear

    Mutta asiaan, ihan hemmetin hienosti toteutettu coupe!
     
  11. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    On kyllä erittäin onnistunut ja hienosti tehty toteutus! Harvemmin nykyauton kustomoinneissa saadaan mitään kaunista aikaan, mutta tää on kyllä yks parhaista mitä on tullut vastaan.
     
  12. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Niin...kyse oli nyt tuosta "pelti taipuu" autosta....ei siis näistä,jotka minulta löytyy...ja ovat ihan tehdastekoisia laitteita....Minun puolesta sinne paaliin voi laittaa ihan mitä vaan...ei se minun elämääni vaikuta....vaikka sinne laittais ihan kaikki -76 trans-amitkin....Ei se minun elämääni lopeta millään tavalla :lol: ....Rockmaplekin tuntuu olevan erittän hauska heppu :wink:
     
  13. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Mitäs perseilyä tuossa mukamas on tämän Ylöjärven "miehen" mielestä????...Eikös omaa mielipidettä sovi sanoa...vai,mikäs nyt kiukuttaa tällä kertaa??? :lol:
     
  14. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuo on hieno ja työmäärä on ollut melkoinen.

    Tekisi mieli kirjoitaa, että mollaajat esittäköön oman työnäytteensä... mutta olkoon nyt :poff:
     
  15. capri30S

    capri30S 1st gear

    Just se Burt, että millähän oikeudella sää toteet toisen uskomattoman käsityötaidonnäytteen paalikelpoiseksi ja itte samaan aikaan harrastelet tollasia todellisia automaailman klassikoita. Pointtina se, että joskus voi pitää mielipiteensä myös omana tietonaan.
     
  16. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Leimamiehen ilme olisi kiva nähdä...
     
  17. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ei kukaan (edes minä) ole puhunut mistään "uskomattomasta käsityönäytteestä"....Ja tuo minun autolistani on vain osa siitä mitä minulta löytyy....Koska myös minulla on sellainenkin automerkki/t tallessa,kuin Ford :eek: ,niinkuin sinullakin "Capri3,0S"....Minulta löytyy myös Ford Capri MK3 Ja Ford Taunus -82 autot....Unohdin vaan ne laittaa tuohon "Todellisten automaailman klassikoiden" jatkeeksi....Mutta taashan tässäkin jutustelussa tuli esille se perinteinen suomalainen piirre/pelko....Eli Älä vaan sano mitä ajattelet....Pikemminkin myötäile muita,niin kaikilla on kivaa :rotfl:
     
  18. capri30S

    capri30S 1st gear

    Laitappa vaan sitten kuvakollaasia omista rakenteluista niin päästään arvostelemaan. Ei tarvi olla edes muutettu mitään, ihan mielelläni katselen kuvia vaikka 127 Stellan lokasuojankaaren vaihdosta.
     
  19. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Kun katsot muutaman vuoden takaista Autoklassikot lehteä,niin siellä on esitelty minun Fiat Ritmo 85CL -86 henkilöauto...Otsikko oli muistaakseni "Perus-Ritmon Pelastus"...Niin ei tarvitse katsoa pelkkää Stellan lokasuojankaaren vaihtoa....Koska lokasuojankaaren vaihto on yksi helpoimmista autolle tehtävistä peltihommista...Ja ko.lehden jutussa esitelty Ritmo oli todellakin paaliin valmis tapaus,ennenkuin auto minulle tuli...
     
  20. rakkari

    rakkari 3rd gear

    tosi komea laite on rakennettu, tossa vaaditaan jo hyvien työkalujen lisäksi rautasta kädentaitoa että lopputulos on tuon näköinen..:-D ja siis tää nyt on ihan eri maailmasta kun joku helvetin ritmo..! siis kenellä oikeesti tulee edes mieleen 86 vuosmallin fiat ritmoa ruveta pelastamaan/rakentamaan/entisöimään..? siis oikeesti paaliin olis tarvinnu tunkee ajat sitten..:-D ja nyt popparit ja limut viereen koska tästä alkaa taatusti jokin väitöskilpailu..:-D :-D
     

Kerro tästä muillekin!