Kun pelti taipuu...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja JnZm, 5.8.2015.

  1. valpas

    valpas Gearhead

    Itse olen noiden rekisteröintien kanssa tapellut, ja autoveroja moneen kertaan samasta autosta maksaneena, pelkäisin pikkusen tuon rekisteröintiä.
    Toivon, Ettei vaan kilpiin saamisessa tulis mitään hankaluuksia.....
    Prosentit ei varmaan ylity, mutta muistelen, että jotain säännöksiä olis tunnistettavuudesta.
    Jos ei ongelmia ole, niin itselläkin on suunnitelmia tehdä Datsun Finniin uudet pintapellit suorasta pellistä muokkaamalla (siis pienennetty 240Z, johon rahat ei ole koskaan riittäneet, eikä tule riittämäänkään....Pellin saan nyt taipumaan mihin vaan sattuu kääntymään :) Yks paperillinen Coupe Finn:in raato olis siihen vapaana).
    Kai sitä puuhakilvillä ainakin sais sitten ajella?
     
  2. valpas

    valpas Gearhead

    Hansan siipimalliset takaloksut on kyllä upeet.
    Jos enempi alkaa kiinnostamaan, eikä muuta tekemistä ole, niin vois olla yhden Hansan pellit ylimääräisenä.... :D
     
  3. 2dht

    2dht 3rd gear

    Tämähän ei ole kulmamiehen ensimmäinen rojekti, eli luulen että katsureiden kanssa on etukäteen käyty keskustelemassa...
     
  4. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Vettu minä oisin tehny kaiken eritavalla ja paalannu lopputuloksen. :eek:
     
  5. markos

    markos Gearhead

    Helkkarin hyvännäkönen laite. Ainut mikä vähän sattuu minun silmään on nuo vanteet. Ehkä jotkut pienemmät ja retrommat..
     
  6. pk72

    pk72 1st gear

    Lainaus vrcf.fi:

    "« Vastaus #129 : 07.08.2015, 21:02:32 »
    Tämä on nyt tällä päivämäärällä onnistuneesti muutoskatsastettu :) Muutamalla foorumilla oli herännyt hienoinen keskustelu katsastuksen onnistumisesta, mutta ei siinä ollut kyllä mitään erikoista. Muutosprosentiksi tuli 14%."

    Ja hatunnostoja mun puolesta Kulmikselle: tästä kerran, aikaisemmista lisää ja tuleville ennakkona :)
     
  7. valpas

    valpas Gearhead

    Todella hieno juttu!
    Nyt pitää itsekkin käydä konttorilla oman projektini kanssa.
    Eihän tämä suomen autokatsastuslaitos ihan tiukkapiponen olekkaan.
    Ennakkopäätös tekee mieli saada, ennen kuin tuommoista isoa projektia ottaa työkseen.
    Voihan sitä tietenkin vain puuhakilvilläkin ajella, jos ei kaikki konttorit toimi samalla tavalla......
     
  8. JnZm

    JnZm Gearhead


    Noniin, hyvä juttu ettei tarvitse puuhakilvillä ihmetellä! Sitten vain odottamaan että näkee tapahtumissa ihan livenä.. 8)
     
  9. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Erittäin upea auto. Onnittelut rakentajalle!
     
  10. hellsten

    hellsten 3rd gear

  11. Holley

    Holley Gearhead

    Niille tyypeille, jotka kopioivat joko Countachin tai 32 Fordin: käyttämällä mielikuvitusta saa oikeasti jotain omaa. Ok, 85% prosenttia on kaikkien muiden mielestä jotain aika karmeaa, mutta on tosiaan mahdollista luoda jotain, mitä tehtaat eivät ole tehneet, mutta olisivat voineet: eli tykkäsin tästä! Todella eurooppalaisen "GT-luokan" auto omalla laillaan vaikka 504 coupe Peugeotin tms. haastajaksi.
    Uskoisin, että jollain eurooppalaisella autolehdelläkin voisi olla kiinnostusta esitellä tuommoinen 162 Volvo.
    Eli tykkäsin visuaalisesti ja vain hiukan mutta sen verran että jotain jo tiedän - peltitöitä tehneenä nostan hattua toteutuksesta!
     

Kerro tästä muillekin!