Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Haastan Holon entisten nuorten sävellahjaan kartaanin hinnalla!
     
  2. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Millanes paluutiä tuolla kiikalassa on???
     
  3. comp177

    comp177 Gearhead

    Haastan Forsmannin/ Chevette kiikalassa 8.7, tietysti mun on ensin yritettävä selvitä Teron haasteesta...

    Onnistuuko näin :eek: :eek:

    Paukkuri
     
  4. holo64

    holo64 3rd gear


    Halpaa...
     
  5. holo64

    holo64 3rd gear


    Joutuu varmaan venaa Räyskälään,ukko on saksassa kattomassa kiihytystä.
     
  6. holo64

    holo64 3rd gear

    Vw päivilla asfaltti ja BOP päivillä kuoppanen pölyävä hiekkapolku??
     
  7. Tsäki

    Tsäki 1st gear

    BOP päivillä asvaltti paluutien loppu on miinoitettu myyntikojuilla, ainakin menneinä vuosina. Siitä syystä joutuu käyttämään paluutienä huonoa soratietä. Eiköhän sama tilanne tulevanakin viikonloppuna.
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ite sitä koskaan kokenu ongelmaks ku siel ajeli.
    Ai ni, se oliki katuauto ja viel vapari pumppubensalla. Huvikseen katoin et mikä oli paras aika Kiikalassa ja sehän oli 10.345/219 vuodelta 1998. 1.658 60 jalkaa lehtijousilla ilman hilavitkuttimia. Tokaks paras oli 10.368/222 vuodelta 2001 ja 60 jalkaa 1.725.
     
  9. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Juu ei ku meinasi vaa et harmittaa ku ajaa ikkuna auki ja tulee hiekkapölyä autoon :D
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se kyl kieltämättå kyrsii
     
  11. dd64

    dd64 Gearhead

    Ku on katuauto ni pitää olla mahd. Matala ettei oo liikaa näkökentässä. Mul on semmonen kärpäsensilmä, jonka poisto viime vuonna toi 6 kmh lisää lopparia... et kyl mielellään ilman ajais... :rotfl:
     
  12. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Siinhää onkii pojil tekemistä!
     
  13. 440

    440 Gearhead

    8) Valitettavasti poistun "takavasemmalle" ja annan tilaa takaatuleville moottoriongelman takia,eli ensi vuonna ehkä tavataan näissä merkeissä. :(
     
  14. kristoffer

    kristoffer Gearhead

    Tästä on jo varmaan yli 20 v. aikaa kun olen oikean katuAUTON nähnyt liikenteessä. Herra C-barge keltaisella dartilla talvella talvirenkailla. Tais olla vielä lastenistuin takapenkillä? Oliko talviaspen kyykänny tai jotain. Rajatiellä.
     
  15. kotr

    kotr 3rd gear

    :rotfl: Peukku!!!
     
  16. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Enne oli kaik paremmi saatto kelloki men hittaammi, ku nykyään ;)
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Sitä tikulla silmään joka vanhoja..., mut joo, käyttömazdasta tuli ehkä 01-02 talvella tunnit täyteen eikä ollu muuta vaihtoehtoo kun ottaa toimiva auto liikenteeseen. Se ei ollu kovin vaikee toimenpide ku olivat parkkiksella viereisissä ruuduissa, eli vakuutukset vaan päälle ja ajoon. Oli viel aika hyvä talvi, reilusti lunta ja pakkastakin yli 20. Pari kertaa kaasu pohjaan ja sit puol minuuttii odotusta et vähän edes höyrystyis ja sit tulille. Pakkasesta riippuen joutu ehkä muutaman kerran toistamaan mut muutaman minuutin ku oli käynyt ni pääs lähtee baanalle. Duunimatka per sivu oli reilu 20 kilsaa ja hyvin se siitä suoriutu. Lämppärii ei ollu ku tuulilasille puhaltava vastushässäkkä, muusta lämmityksestä huolehti sit fenderwellit ja 3.5" pakoputket, ja hyvin hoitikin. Renkaina oli 165-14 hakkapeliitta nr 06:t edessä miljoonalla nastalla, ja takana 275/60/15 M+S:t. Motti oli dynottu Santalalla 780 hv/6600 ja 704 ft-lb/5000. Turbiini anto jarruu vastaan vähän reilu 6000 kierrosta eli oli kombinaatiolle liian korkee. Osaks varmaan myöten antavan turbiinin ansiosta talviajo sujukin niin hyvin. Pari kuukautta se oli sydäntalvella liikenteessä kunnes löysin hienon Aspenin väliaikaseks käyttöautoks. Ei siin sinänsä mitään kummallista ollut, siihenkin asti ja sen jälkeen auto seiso kesät talvet parkkiksella ku ei ollu omaa tallia, ja talvisin vähintään kerta kuussa heitettiin lenkki sillee et kaikki lämpeni kunnolla, ettei ihan jumiin menny. Ja tosiaan, takana oli kakaroiden turvapenkit ja rullavyöt.
     
  18. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead


    Faak.., menikö nyt muutakin kuin kansipahvi?
     
  19. Lasse73

    Lasse73 1st gear

    Mä muistan myös tän keissin ,siellä fyyran talleilla oltiin silloin joskus ja ulkona -27c megatalvi. Ja joku siellä vaan totesi ihan lungisti " ai Jykä tuli käymää dartilla" :)
     
  20. Tässä jälleen päivitettynä(7.8.2015) Bee-One Power Gear Blacklist ennen Kiikalan BOP:tä :


    1. Uskali/Blacklist Buick
    2. Sarapuu/Audi S4 farkku
    3. Sinisalo/Camaro
    4. Hakulinen/Nova
    5. Forsman/Chevette
    6. Paukkuri/Green Duster
    7. Soini/Rambler
    8. Rantakari/ Tunneli Duster
    9. Sinä?
    10. Sinä?

    Eli nyt olisi taas jaossa listan häntäpään paikkoja nopeille haastajille. Jos kiinnostaa pyrkiä listalle, tulkaa vetää hihasta Bee-One Power Gear porukkaa Blacklist banderollin vierestä.
     

Kerro tästä muillekin!