Buick -85 puujäljitelmä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja gmstw, 9.8.2015.

  1. gmstw

    gmstw 1st gear

    Appari puoli takaovesta taaksepäin pikkasen paikoitellen vaurioitunut (haalistunut). Ei pahasti mutta vitutta kuin auto muuten kuin uus. Saako noita tarroi uusia ja mitä maksaa.
     
  2. woland

    woland 3rd gear

    Kysy ihan paikallisesta teippifirmasta. Osannevat tehdä ehjän teippauksen mallista teipit. Siinä olisi sekin bonus että jos kaikki teippaukset ovat vähän haalistuneet ni uusittu olisi samaa sävyä. Mulle teippaaja ehdotti että ottaa tasaisessa valossa halutusta kuviosta kuvan. Kuvassa pitää olla mukana ehdottoman musta, harmaa ja valkoinen väriliuska värimäärittelyä varten.
     
  3. maverick999

    maverick999 Gearhead

    DC-Fixillä on halpaa 45cm leveää kalvoa. Näitä samoja sisustuskalvoja mitä saa esim. Prismoista. Olen itse joskus käyttänyt auton sisälistoissa noita. Jos jää pienikin roska alle, alkaa auringon lämmössä kuplia. Muuten ollut hyvää. Pellissä kestänee jopa hyvin. Tietty pitää koko auto käsitellä samalla.

    3M:llä taitaa olla sitä alkuperäistä, mutta hinnan saa kertoa kymmenellä...
     
  4. NorthElite

    NorthElite Gearhead

  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jos Buickkisi on muuten siisti, niin tilaa gm org vain tuo pala. Viilutkin stemmaa viereisten palojen kanssa kuin olisivat samaa puuta. Le Sabressa tummaa, Electrassa vaaleaa puuta. Tuli noita vuosia sitten vaihdeltua, tai lokkarin annoin ammattilaisen vaihdettavaksi joka föönillä sai sen pyöränaukon levitykseen istumaan virheettömästi.
     

Kerro tästä muillekin!