80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja sdfsd, 6.9.2015.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On alkanut kiinnostaa nahkapenkkien asennus noitten omien tomuavien ja tupakanreikästen plyyssien tilalle. Noissa 80-luvun Cadillaceissa olen noita nahkapenkkejä nähnyt jonkun verran, mahtaisiko sopia suoraan se penkki tohon mun kasari delttaan? Tai mitä eroa niissä on?

    Sähköt varmaan joutuu vetämään kun mulla on ihan käsisäätöset penkit ja noi nahkapenkit taitaa olla sähkösäätösiä

    Mitä ameriikanfoorumeilta luin, ei B-bodyssä ja C-bodyssä ole muuta eroa kuin pituus jota on "lisätty" takajalkatilaan?
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Kiinnitykset sopii kyllä suoraan. Cadillaceissa taitaa penkkien sähkösäätimet olla ovissa, ainakin kuskinpuolella, eli johtosarjan joutuu oveen myös vetämään. Tai sitten täytyy yrittää löytää vaikka purkufarmarista istuimessa oleva penkin säätökytkin ja johdot. Jos säätimet on penkissä, niin pelkkä plussa ja maadoitus riittää penkin sähköille.
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Kiitos, tämä onkin hyvä tieto. Ei sitten muuta kun metsästämään niitä penkkejä.

    Säätimet saankin tosta mun farmarin raadosta mitä puran
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Missäköhän päin tollasten hinnat mahtaa pyöriä nykysin? Varmaan tollaset pillow- topit on kalliimpia mitä perus penkit mutta mitäköhän noista mahtaa joutua pulittamaan?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Onnea etsintään. Tuntuu että vähän nahkeasti melkein mitä vaan penkkejä myynnissä.
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Entäs etuvetojen penkit? Kaverilla olisi noita 80- luvun eldoja pihalla, niistä voisi saada penkit ellei ole umpihomeessa.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Pienempiä ne ainakin oli joten liekö miten sitten penkkien sijottelu. Muutenkin kun ei runkoa ole niin pohjakiinnitys eri?

    Toki vaan täysin mutu.
     
  8. ihd

    ihd Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Mulla olis -91 Sevillen nahkapenkit. Erillispenkit eteen ja sohva taakse, löytyy myös konsoli sifterillä ym penkkien väliin ja oikeastaan koko sisusta. HALVALLA, tars saada talliin tilaa...
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Re: 80-luvun Cadillacin nahkapenkkien sopivuus sedan B-bodyi

    Pistin YVtä, olen kyllä kiinnostunut jos mitat edes jotakuinkin täsmää.
     

Kerro tästä muillekin!