Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Äsken ruokiksella hyvinkäällä hirvi-volgan ja 2 ovisen hudsonin.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pukkien mäellä näkee joka päivä pomon Autoja. Mustang, Cord ym. Nyt tuli 59 Caddy flattarillä taas pitkästä aikaa. Gold metal flake on saanut uudet vanteet. Ei paha..
     
  3. Naapuri

    Naapuri 1st gear

    Nuo on kaikki yhden omistajan autoja :) Tuo Cadillac on varustettu E-mersun AMG tekniikalla :D
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Hetki sitten Kansallisteatterin henkilökunnan parkkiksella ruskea ´62 avo-Buick vieressänsä punainen Rättäri.
     
  5. Hai

    Hai Double Gearhead

    Iskikö yhteiskunnan eriarvoisuus vai luokkaero silmään?
     
  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Ei varsinaisesti kumpikaan :D
    Molemmat piristäviä ilmestyksiä erottuen massasta. Rättärin tosin olen tuossa aikaisemminkin bongannut.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tuota en tiennyt. Hyvät V8 soundit siinä on. 37 Cord etuveto Caddyn nykytekniikalla ja 69 Mustang räyhämotilla. Hyvät äänet kaikissa.
     
  8. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    varkauden kohal kahen mais. musta caprice ( kai) farkku trailerilla menos kuopioon päin, tään takana vani.
     
  9. karra

    karra Double Gearhead

    Kertokaas lisää mikä homman nimi?
     
  10. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

  11. jrasi

    jrasi Gearhead

    Northstar -sukupolven musta Eldorado, puuhakilvillä, tuli vastaan tuossa Tampere - Huittinen -välillä. Kyröskoskella tuli vastaan valkoinen Cutlass, putsari läpi konepellistä.
     
  12. 300

    300 2nd gear

    Mäntsälän Shell ohi iltapäivällä ajeli ohi n. 10kpl erinäköistä ja kokoista jenkkiä vanhaa tietä kohti Lahtea.
    Mikkelissä bongattu oranssi 2dht 68-70 (RR,Gtx,Satellite?) Plymouth B-body
     
  13. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Eilen lauantaina aamupäivästä Vanhan Lahden tien ja Kulloon tien liikenne valoissa musta 73 tms vm Camaro.

    MUTTA !? Kysymys kuuluu, onko jenkkiauto porukka näin ylpeää ?? Itse olin fillarilla liikkeellä kun olin lähdössä porukalla ajamaan. Näytin camaro kuskille peukkua ja hymyilin. Hyvältä näyttää- ajatuksella. Kuski vaan katsoi takaisin ilmekkään värähtämättä. Onko liian noloa "moikata" takaisin kun fillaristi moikkaa?? No, kukin tyylillään...

    Samassa paikassa noin 4-5h myöhemmin vastaan tuli beigen värinen 30-luvun Ford semi-rodi punaisella katolla. Näytin hänelle myös peukkua..nyt taisi tulla jopa pieni hymy vastaukseksi...
     
  14. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Nykysin huomattavasti vähentyny tää morjestelu vaikka ajais jenkillä, siitä taidettiin jo tääl jokin aikaa sit puhella.
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mä kyllä moikkaan takas kaikkia kulkuvälineestä riippumatta, jos vaan huomaan että moikataan. Tosin häpeäkseni pakko myöntää että joskus sitä on sen verran "koomassa" ratin takana että ei varmaan huomais vaikka ikkunaan koputettais...
     
  16. Rebel67

    Rebel67 1st gear

    Hieman ehkä kyllä oftopic mutta kyllä mun mielestä sopii moikkailla kaiken laisille harraste autoilijoille, oli sitten alla vanha amazoni tai mikä hyvänsä amerikan valmiste, ei näissä jutuissa pidä olla niin rotu rajoitteinen, samojen ongelmien parissa talvi iltaisin talleilla silti painitaan oli merkki taikka valmistusmaa mikä hyvänsä... ja mitä muihin peukuttajiin tulee niin kyllä mun mielestä oli ihan hauska kun tuupattiin kehäkolmosella kauhtuneella valiantilla kohti malmin tapahtumaa niin ohi painaa uudehko bemari jossa on herrasmies puku päällä, hymy korvissa ja peukku pystyssä. Eli ei muuta ku lapa pystyyn jos joku on hengessä mukana, ei tota harraste kalustoa tuolla arki liikenteessä niin paljoa liiku jotta kuluma vikaa olkapäähän tulisi :D
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jatketaan ny vielä hieman offtopikia, mut sama homma käyny muutaman kerran. Uude(hko)lla, tai muuten vaan tavallisella tötteröllä joku ajaa vasenta kaistaa ja ohi menossa, mut kohdalla hidastaa samaan vauhtiin, ja sit ku kattoo et mitäs ihmettä toi pelleilee, niin tulee peukkua leveän hymyn kera, ja sit jatketaan ohi.

    Tuommoisesta tulee kyllä hyvä mieli. :D 8)
     
  18. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Itse sain jokinaika sit vuoden naurut ku joku tuli jenkkimaasturilla vastaan ja morjestin nii nosti kädet ilmaan ja näytti et antautuu :D

    Mut joo ite oon huomannu et vanhemmat hyvin siistit lähes mr kunnossa olevat ei morjesta ja äkkiä kääntävät katseen pois.
     
  19. artz

    artz Gearhead

    Minä moikkailen ja mulle saa heilutella. Mulla on vaan sellanen putkinäkö että paljonkin menee ohi. Valitettavaa kun joku tulee vastaan ja heilauttaa eikä itse huomaa kun kohdalla jollon ei enää ehdi reagoida.
     
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Morjestan itse aina takaisin jos huomaan ja ehdin. Monesti ei ehdi vaikka huomaakin, etenkin jos morjestus tulee odottamattomalta suunnalta.

    Itse en tee moikkausaloitteita kuin Olssista, jos tulee vanhempi (n. -75 tai alle) harrasteauto vastaan. Pyythoni on niin uusi ettei sitä useimmat noteeraa, josko itsekään vielä lasken ihan puhtaasti harrasteautoksi ja karavaanareiden joukkoon en oikein koe kuuluvani.

    Niin ja se vielä että kyllä se vastaus helpommin americaanosta heilahtaa kuin vaikka kuplasta tai apinadatsunista. Että jos on jenkkien kuskit laiskoja moikkaamaan niin ei muut sen parempia.
     

Kerro tästä muillekin!