440 rakentelu.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kotr, 5.9.2013.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

    No siinä se on ysin korvilla. Toi compin 21-228-4 eli xe285 hi lift vois toimii tuolakin ja menee samoilla jousilla. Ja potentiaalia riittää jos vaikka vähän kantta päivittää jossain kohtaa.
     
  2. persus

    persus 3rd gear

  3. Loukku

    Loukku 3rd gear

    Näyttäis noita 1.5 Crane Goldejakin löytyvän yksittäin molemminpuolisina tuolta Summitista. Tosin "loppu".

    Jos on oikeen palava tarve ni mulla on molempia puolia yks ylimääräne uus.

     
  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    On niitä goldeja listoilla vielä, mutta fyysisesti ei ole olemassa.
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mopartsilla uusi Goldeja 3 kpl

    I have (3) Crane Gold Race Pro Series Shaft Mount Rocker Arms for a Big Block 400 ,440 engine.These are Brand New spares we had left.They are 1.50 and there is 2 for the right and 1 for the left.Will take $55 includes shipping.
     
  6. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Sieltä sit persus! En mä kovin väkisin noita prooformeja tms laittais sinne sekaan
     
  7. persus

    persus 3rd gear

    mä en kyllä tajua miten mä en löydä tota ilmotusta
     
  8. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Olisko PPRCuda kysyny sieltä suoraan?
     
  9. SBM

    SBM 2nd gear

    taitaa olla sivulla 8, tämän kuun "myydään osat" lmoituksessa.
    maksuvaihtoehtoa ei mainittu.
     
  10. 440Mag

    440Mag Gearhead

  11. persus

    persus 3rd gear

    no nyt löyty ilmotus :) mut eipä tossa oo mitää herran yhteystietoja :/ enkä oo rekisteröityny toho foorumiin.
     
  12. persus

    persus 3rd gear

    Mitä kaasaria porukka suosittelis tähä mun työnalla olevaan 528cid strokeriin?nokka oli mekaaninen rulla js 050 lukemama 249in 263ex on tarjottu holley street avrnger 870 ja demon 850 käytettynä???jos jollain lojuu ylimääräsenä jotaan sopivaa käytettyä ni saa myös tarjota ja smoin jos löytyy victory imusarjaa rb lohkoon.ja tulee siis katuautoon ei kilpakäyttöön.
     
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tommonen holikan 950hp/ultra hp vois olla aika passeli. Mut tuskin se esim 1050 domistakaan pelästyis joista on tommosessa täällä hyvii kokemuksii ihan kadullakin
     
  14. persus

    persus 3rd gear

    voisiko 870 street avenger jäädä pieneksi??jos ajattelis ettei kirrätä paljoo päälle 6000rpm?
     
  15. 440Mag

    440Mag Gearhead

    No riippuu mitä hakee. Allround käytössä toimii aika varmasti ihan mukavasti. Ja katuautoon voi olla ihan fiksukin ratkaisu. Siihen vakuumitoisioon kannattaa kyllä hieman käyttää aikaa että saa säädettyä kunnolla. Mulla oli pitkään Charger ton 500 koneen kanssa holleyn perus 850db:llä ja perkas ihan sillain että pysy muun liikenteen mukana.

    Samalla moottorilla ajoin 2x4bbl 750 db tunnelram setupilla 4.10 perää lukuunottamatta vakiolla -71 road runnerilla 11.308/198. Toinen lähipiiristä löytynyt -71 charger veti 11.4 1x1050 domilla. Imusarjaa ja kaasareita lukuunottamatta moottorit oli muuten melkein tismalleen samat.

    Nyt mulla on ton samaisen koneen jatkona 1x1290 king demon, tosin kansissa on vielä pientä lisämaustetta sekä nokka paremmin autoon sopiva. Ja niin, autokin vaihtunut E-koppaseen. Kevät ja ens kesä näyttää saako tolla mitään aikaa ajettua,
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joskus muinoin Löijyssä testattiin parii eri kaasarii, carb shopin preppaama 750 vacuum ja 1050 dominaattori. "Persdynossa" eroo oli ku yöllä ja päivällä, domi luonnollisesti huomattavasti terävämmän tuntunen. Vaan radalla vacuumi olikin 0.06 nopeempi.
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Yhdyn edelliseen ja juuri hänen suosituksessa omassa miedossa 489 strokerissa on 850 vacuuumi Demon. Pelaa hienosti.
     
  18. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Kaikille vaa seiskapuolikkaat vakuumit domien tilalle ni alkaa vehkeet kulkemaan :)
     
  19. persus

    persus 3rd gear

    Pro streetin kaverin kanssa kun juttelin niin sanoi että noissa 850 ja950 kokoluokan kaasareissa on ihan älytrömiä eroja keskenään venturi kokojen takia ja sanoi että esim tollanen 850 demoni vastaa 1000-1050 quik fuelia.jolloin olisi kuulemma liian iso mun koneeseen.??eikä ole kuulemma sellaisia säätömahdollisuuksia.
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Noit ku on dynossa ajettu ni ollaan mitgtailtu kans imusarjan alipainetta, 605:ssa hemissä 740:llä holleylla alko olee jo sen verta alipainetta et olis ehkä tullu enempi paukkuu isommalla.
     

Kerro tästä muillekin!