jarrun vinkuminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja kauko-63, 13.9.2015.

  1. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    Oon joskus onnistunut vaimentamaan jarrupalan kitinän "liimaamalla" silikonikokkareen palan takapintaan johonkin kohtaan mihin se mahtuu.
    Kuumankestävä silikoni olisi kai parempi, koska tavallinen saniteettisilikoni kovettuu ajan kanssa eikä sitten vaimenna kitinää enää.
    Reilut pikkurillin pään kokoiset kokkareet saniteettisilikonia toimi mun tapauksessa reilun vuoden ajan, sit alkoi kitinä ajoittain palailla takaisin, silkkari oli jo kovettunut.
    Uuteen puhtaaseen palaan silkkari tarttuu helposti.
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mää taas oon sitä valkoista muovittuvaa jankkia vastaan

    Mikään ei ole tyhmempää kuin porata jarruvassua putkiliu´sta pois jotta liut kulkee normaalisti ilman lekalla ajamista

    Muutaman kerran sorkkaraudalla joutunu vääntämään samalla kun pulttipyssyllä paukuttanut irti niitä sit ku palat lähtee niin poralla hoonaa sen reiän, et mänkki lähtee sieltä niin liut liikkuu nätisti ja vielä ilman välyksiä
    Kuparitahnasta väri lankalaikalla putsattuun tappiin ja mennään vuosia osien jumittumatta
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    En tiiä mitä höpäjät, ei ole valkoista eikä kovetu. Ja johan kuparit oli kokeiltu. Tota olen käyttänyt ainakin 10v.

    http://agscompany.com/product/sil-glyde ... tube-4-oz/
     
  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Unohat taas manner eron

    Itelle ei ole tullu vastaan kuin vaan sellaista kovaksi kuivuvaa jarruvassua se murenee pois kun poralla jurruuttaa eikä liukene oikeen minkään ja kestää lämpöäkin, ettei ees pala vaikka pillillä käyttäisi kuumana :mad:
     

Kerro tästä muillekin!