Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Vajaasta puolesta litrasta litraan, riippuen miten ilmaantuu!! Periaatteessa pitäis puoli litraa riittää, mutta kuten todettua, voi mennä enemmänkin...
     
  2. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Kiitti!

    Se on niin halpaa lientä, että sama ottaa sitte heti kerralla se litra. Hinta ja vitutuskäyrä nousee huomattavasti kalliimmaksi jos pitää lähteä sitte erikseen hakemaan toista purkkia sen takia että pihisteli muutaman euron takia :D
     
  3. jusky

    jusky Gearhead


    Allekirjoituksen rami olisi ehkä kaupan. juuri leimattuna, ja on halvempi kuin rakentaa vastaava.

    Soita nol4sataa 189249
     
  4. turbosleeper

    turbosleeper 3rd gear

    Kätevän oloinen ilmauskikka lämppäriin jos ei meinaa koppi lämmetä. On kyllä pensselinpesuvehe tuossa videolla mutta luulis tuon toimivan näissäki?
    http://youtu.be/_gSwbuJHHXM
     
  5. smgt

    smgt 3rd gear

    Ei mulla ainakaan ollu vaikeuksia ilmata cummissia. Mulla oli katkastu limppa pullo syylärin päällä rattina ja lumiharja kaasupolkimella. (1300-1500rmp)
    Pari kertaa oon tyhjentäny veet pois ku oli astianpesikoneen tapletti veden seassa.
     
  6. pete380

    pete380 1st gear

    Siitä pirun hyväkuntoinen rami hyvällä historialla,kuitteja 3000e edestä mitä laitettu kesällä, myyn/vaihdan ainoastaan sen takia ku poika aloitti crossi harrastuksen ja olis pakko ostaa paketti/retkeilyauto http://www.nettiauto.com/dodge/ram-2500/7614331
    puh:0443333124
     
  7. Swoop

    Swoop 3rd gear

    Jokos isällä on crossi pyörä? Ihan vaan wink wink :lol:
     
  8. pete380

    pete380 1st gear

    Ei oo vielä mut jos ens kesänä hommais..
     
  9. M_S

    M_S 1st gear

    Millä sä maksoit sen? Ja haitko rahoja takasi? Paypal on kaikista helpoin kaveri ongelmatilanteessa, mutta yhtälailla jos tilauksen on maksanu luottokortilla, niin luottokunnalta voi hakea rahoja takasi..[/quote]

    Visalla maksoin... tiedä sitte että jaksaako alkaa painimaan sen enempää... Millä senkin todistat että et ole mitään sieltä saanut. .?
     
  10. gunslinger

    gunslinger Gearhead

    Eihän se ole sun murhe. Se on myyjän tehtävä todistaa, että ne on pakannu ja lähettäny sen tavaran. Jos ne pystyy sdn aukottomasti todistamaan, niin sitten todetaan että posti on sen hukannu, ja sitten se menee sun piikkiin.
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei tartte todistaa, ne tekee tiedustelun jenkki-joelle ja jenkki-joe pelästyy, että menettää luottokorttimaksujen ottamisen mahdollisuuden ja alkaa tapahtumaan. Niin mulle kävi, kun toimituksesta puuttui tavaraa ja ei e-maileihin enää vastattu. Tein ilmoituksen korttiyhtiöön ja jumankekka, jenkki-joe lähetti a.s.a.p:na e-mailia, että what is wrong now? Vastasin ja loput kamat tuli nopeasti...
     
  12. Ranee

    Ranee Gearhead

    Päivää,

    Onko väellä sivistynyttä arviota paljonko suomessa on ensimmäisen kopan Rameja/W250 cummituksella?

    Ja mahtaisiko olla havaintoja tämän minun yksilön aiemmista liikkeistä. Trafin historiatietojen mukaan omistajia on ajan saatossa ollut useampia niin kait tämä jossain on nähty.
    -95 tämä on rutattu niin kuvat ennen tätä varsinkin kiinnostaisi.
    http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=182713
     
  13. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Lahden kaupungissa ja sen lähiympäristössä on omani lisäksi neljä ykköskoppaista, nelikkoja näistä on vain yksi. Jos esiintymistiheys olis koko maassa sama, niin ei kovin harvinaisia.

    Edit: Taitaa sittenkin kaksi noista olla nelikkoja, ja lisäksi muistui mieleen yksi, jonka omistaja vaihtoi muutama vuosi sitten uudempaan.
     
  14. Swoop

    Swoop 3rd gear

    Mulla olis ylimääräisenä -10 450 Yamaha. Kovin ollut vähällä käytöllä ja tuskin mun omistuksessa tulee lisääntymäänkään kun vähän väliä tuntuis joku raaja olevan remontissa. Sit asiasta heinäseipääseen, kattelin et oot vaihtanut ohjaustehostimen pumpun. Mitenkä se alkoi oireilla? Itellä vähän kanssa ohjauksessa jotain omituisuutta...
     
  15. Ranee

    Ranee Gearhead

    Juu ja ei ollut takapotkuja tarkoitus väheksyä, ajatus herpaantui Deet kelpaa myös. Itse en ole huomannut tien päällä yhtään. Jyväskylän pohjoispuolella pyörin.
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei Cumminsilla, mutta Nummelassa on yksi neliveto, aito Suomi-auto W250, tais olla TBI 360:sellä... Sitä silloin tällöin korjanneena...
     
  17. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Outokummussa näkyy punainen ykköskoppa. Cummins ja 4wd
     
  18. pete380

    pete380 1st gear

    Jos sulla on ens keväänä vielä crossi myymättä ni voisin olla kiinostunut.. nyt täytyy saada pojan harrastus pyörimään täyttää vast 8v .. ja saada joku retkeilyauto hommattua ensi vuoden ajoleireille ym.. ohjaustehostimenpummpu oireilusta ei ole muuta kokemusta kun se lakkasi toimimasta pienillä kieroksilla kokonaan ennen ku ostin auton liikkeestä, muuta tietoa ei ole.. sain liikkeen kautta uuden pumpun ja ohjauksen nivelet ym. kuitteja yli 3000e edestä:) oli ainoa ehto että kaupat synytyy et kaikki laitetaan kuntoon ja huolletaan/vaihdetaan öljyt joka paikkaan:)pumpun saa aika halvalla jenkeistä suoraan.. Harmittaa vaan myydä auto pois, mut olis pakko saada joku paketti/retkeilyauto, talvella ruvetaan käymään hallicrosseja ja ensi kesänä pitäis olla yöpymis mahdollisuus, ku ei teltta majoitus nappaa:)
     
  19. smgt

    smgt 3rd gear

    Campperi lavalle tai vaunu perää.
     
  20. pete380

    pete380 1st gear

    Kortti ei riitä vetää vaunua..
     

Kerro tästä muillekin!