Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Broidilla on pari Celicaa projektina. Täytyykin vinkata, että laita äkkiä kuntoon. :rotfl:
     
  2. jallu81

    jallu81 3rd gear


    OT:ksi menee mutta Turku/Raisio/Kaarina aluella liikkuu tuollainen orkkiskuntoinen yksilö, taitaa olla kuutosella sekin. ja vissiin jokapäiväisenä käyttöautona. vanhempi rouva sillä ajelee..
     
  3. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

  4. speedy

    speedy Double Gearhead

    Onko vanteet jo liian arvokkaita autoissa? Alkaa olla melko yleistä,että ilmoituksessa lukee, ei kuvan vanteilla :x Annetaan sentään mukaan jotkut ruosteiset peltiset sileillä gumeilla, joilla justiinsa saa kotiin nilkutettua :soosoo:
     
  5. reynolds

    reynolds 3rd gear

  6. speedy

    speedy Double Gearhead

  7. Herje

    Herje Double Gearhead

  8. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Mitä muuten tulee tuohon museo-optioon niin hyvä, että ikärajaa nostettiin. Tuntuu jotenkin hassulta, että vanhalla säännöllä BMW E36 olisi ensi vuonna museoiässä...
     
  9. JnZm

    JnZm Gearhead

  10. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    1.8 twincam :poff:
     
  12. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Faijan auto. Saa esittää yv:llä lisäkysymyksiä tai vaikkapa tiukan talvitarjouksen :rotfl:
     
  13. Medium Gorilla

    Medium Gorilla Gearhead

    Tuo Celica on Oulusta lähtenyt joku vuosi sitten, ei ollut ihan halpa silloinkaan. Hinta taitaa muodostua aika pitkälle tekniikasta ja suorituskyvystä. Rakentaja ei ole ihan nuori kaveri, aikoinaan ralliakin ajanut pitkän linjan harrastaja joka on erikoistunut Toyotiin. Tuossa Celicassa on mm. Altezzan 6-vaihteinen loota (ainakin Oulusta lähtiessään) ja tuollaista "5S-GE"-moottoriahan Toyota ei itse tehnyt. Kulkee kovempaa kuin monella pää kestää. Noh, kallis tuo on silti.
     
  14. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Niin, siinä on vissiin camry 2,2l eli 5S-FEn alakerta ja sitten jonkin 3S-GE:n kansi. Kannessa näkyykin lukevan 2.0
     
  15. Medium Gorilla

    Medium Gorilla Gearhead

    En ihan varmaksi muista oliko koko alakerta vai pelkkä kampura 5S:n. Joka tapauksessa ihan vakiotavaraa ei sisältäne muutenkaan jos 2.2 litrasta irtoaa 206 heppaa ja 240 nyyttonia.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niinno onse 70hp/50nm mutta aika kalliit heposet olleet.
     
  17. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    No, 1997-2005 valmistetun 3S-GEn vakiolukemat näkyy olevan 209hv/220Nm.
    5S-FE jää huipputehoissa mutta siinäkin vakiona vääntö parinsadan kantturoissa.
    Ettei nuo ilmoitetut tehot sitten jotain "katsastustehoja"? Tai sitten se vaan on 5S alakerta ja 3S kansi. Mutta luulisi noin kevyen auton jo noilla lukemilla liikahtavan.
    Ja ei se siltikään taida ihan bolt-on homma olla tuon koneen kasaaminen. Ainakin, mitä joitain projektikertomuksia on tullut luettua.
     
  18. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Ei muuta kuin ostamaan tuollainen koppa ja rakentamaan niin saa halvemmalla ;)
     
  19. Herje

    Herje Double Gearhead

  20. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Aatelkaas jos (siis jos) joku toisi tuollaisen maahan ja tulli ottaisi tuon suurella omaamallaan ammattitaidollaan
    vertailuautoksi ja langettaisi sen mukaan autoveron...
     

Kerro tästä muillekin!