Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    ^Mä voin myydä paljon parempikuntoisen..
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    En minä täl hetkellä ole tuollaista Regataa ostelemassa,vaikka Fiatit/Seatit lähellä sydäntä onkin 8) ....Pisti vaan silmään,kun ei noita Regatoja yleensäkkään enää missään näy :-?
     
  3. capri30S

    capri30S 1st gear

    Paaliin menossa paikallisella keräyspisteellä..
    [​IMG]
    ei edes Fiat, vaan...
    [​IMG]
    toi oli nyt toinen seat 127 minkä nään elämässäni, siitä toisesta mulla on jossain seat-lokasuojamerkki, tosta oli ne jo napsittu, ainoastaan peräluukun merkki oli jäljellä..
     
  4. Tunaman

    Tunaman 3rd gear

  5. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Mun mielestä noissa Seateissa on ollut "Seat"-lokasuojamerkit kaikissa, mutta takamerkissä luki silti aina Fiat. Eli tuon täytyisi olla muuttoauto? Ikinä en ole nähnyt Seatin takamerkkiä ennen, se jo kannattaisi raksaista talteen.

    Vuonna 73 tuli ennätyslasti seiskoja espanjasta. Olisiko ollut 2500kpl kerralla? Ennätys on kusiaisella, 3500kpl.

    Ai niin, Seat oli suomen myydyin automerkki kai -71 eikä -73kaan liipannut kaukaa noiden seiskojen ansiosta.

    yks 73 seat ollut ja se oli aika kovapeltinen, liekö parempaa terästä kuin italianversio. Eipä tuokaan kauhean huonolta näytä, jos unohtaa siirrossa tuleen pikku kattopusun.

    Toisaalta monet muutkin 73 Fiatit/Seatit on aika hyvää terästä, 78-79 on ihan sitä ihteään, ruostuvat varmaan saharassakin.
     
  6. capri30S

    capri30S 1st gear

    Ratissa tossakin luki Fiat. Mäkin muistelin että siinä toisessa minkä oon ikinä nähnyt ois lukenu fiat peräluukussa. Täytyy käydä huomenna vilkasemassa onko perämerkki viä tallessa..
     
  7. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Muistelen,että jossain Fiat 127:ssa oli etulokasuojassa teksti "constructione Seat"...Ja tais olla myös myös siinä tyyppikilvessäkin tais olla sama teksti.....Minun Fiat (Seat) 600:ssa lukee runkonumeron alussa SEAT...Mutta tyyppikilvessä lukee sitten "SEAT Licencia Fiat"...Eli on uutenaan tullut Espanjasta,mutta kuitennii myyty täällä Fiattina (VM.-74) :wink:

    Oikeita Seattejahan ei ole enää Suomeen tullut vuoden -92 jälkeen,kun viimeiset System-Porsche moottoriset Ibizat/Malagat tuli....Koska volkkarihan sitten sotki koko kuvion totaalisesti :-?
     
  8. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    https://www.youtube.com/watch?v=0LEuYDZEilE

    Tollanen kotiutu viime viikolla ja kaipailee uutta kotia jo

    Ja menee ihan kategoriaan

    Ladon takaa tuttu osti ja ajo talliin, sit pari äijää osti sen ja ajo mettän reunaan säilöön
     
  9. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Toi ei saa lähteä afrikkaan. Siisti ja toimiva yksilö.
     
  10. kylähullu

    kylähullu 3rd gear

    Ei oo Afrikkalaisista pelkoo tollasen hiacen kohdalla, yritetty on.
     
  11. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Näin kuoli tämä lada. Vieressä oleva vauxhall varmaan kokee saman kohtalon piakkoin.. :(

    [​IMG]
     
  12. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Entisöintiin mainio

    Lähtee omalla startilla käyntiin ja kuten näkee kulkee omillaan pörinän saattelemana
     
  13. met59

    met59 Gearhead

    Espoon Takkulan laania ilmeisesti tyhjennetään :-? . Tienposkeen on ilmestynyt romufirman kyltti ja joku työkone siellä touhus jotain....
     
  14. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    senkin aika on tullut, täytynee käydä sunnuntaina tsiigailemassa
     
  15. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Romu Keinäsen iso kyltti on tienvarressa ja koneet häärii skuugessa.
    Sieltä tulee tonneittain terästä.
    Metsurillekin on töitä tiedossa, että pääsevät kaikkiin raatoihin käsiksi.
    Od:llakin on kuvia paikasta, mahdollisesti tässä viestiketjussa.
    Aikansa kutakin... :eek:
     
  16. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sinne vaan itsensä kahlitsemaan raatoihin ja puihin,kuten viherpiiperöt tekee :D
     
  18. kautsi

    kautsi 3rd gear

  19. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Siinä meni sitten mun Thames varaosat. Toki moneen muuhunkin olis ollu osia.
     
  20. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Noi FSO:t olis menneet kirkuen sille Suomessa toimivalle FSO-Kerholle...Heillä oli jossain lehdessäkin jopa ilmoitus,että ostavat/ottavat vastaan kaikenlaiset FSO Autot,koska niitä ei liikaa ole missään :-? ...
     

Kerro tästä muillekin!