Liikennekäytöstäpoisto kallistui

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hai, 16.11.2015.

  1. Hai

    Hai Double Gearhead

    Viime yönä se tapahtui.
    Eilen olisin saanut laittaa vanikan seisomaan 4€urolla klo 18 asti, mutta kun puuhasin muuta niin en ennättänyt. Tänään se maksaa 8€.
    Tässä mun neljän euron vali vali.

    Lisäksi uudella ajoneuvosivulla tiedot on ihan väärissä sarakkeissa tai miten sattuu.
    Vanissa renkaat löytyy erikoisehdoista, PT:ssä ei oo renkaita ollenkaan (ja kahdessa muussakaan autossani ei ole Trafin mielestä renkaita, tuskin tarvitaan urasyvyyttäkään :)).
    300C:ssä on renkaat ihan oikeassa paikassa.

    Että semmonen systeemi.
     
  2. kippo761

    kippo761 3rd gear

    Niinpä niin. Tämäkin pikku uutinen vuoden takaa on jo vissiin ehtinyt matkan varrella unohtua..?

    http://yle.fi/uutiset/trafi_perii_ylihi ... ja/7622421

    Mihinköhän tämmöisen mitättömän operaation massiiviset kustannukset tulevaisuudessa perustuvat, jos/kun mitään papereitakaan ei enää edes postitella?
     
  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Oho! Hinta siis vain tuplaantui?
     
  4. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Siis hetkinen, eikös just joku Trafin pelle selittänyt, miten nää uudet sähköiset palvelut on mahdollistaneet edullisemmat hinnat? No kai jonkun mielestä edullisuutta edustaa 100%:n korotus...

    -JJ-
     
  5. Ck

    Ck Gearhead

    Laskitteko sen huomioon että liikennekäyttöönOTTO on ilmainen. Poisto maksaa, toisinpäin ei.
     
  6. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eli halutaan se raha niistäkin mitä ei enään oteta käyttöön :)
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eihän siitä kauan ole kun maksoi 10 e suuntaansa, vai muistanko näkyjä?
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mitä?? Sivut ei toimi juuri ollenkaan, mutta huomasin siellä olevan mulle RAHAA??? Veronpalautuksia autosta jota en muista omistaneeni? On meillä 1 Fiat ollut mutta aivan sata varma että se oli kyllä emännän :D Ilman tätä uudistusta en olis koskaan tienny että mulla on valtiolla 692,88e kätkö?? Vieläkö sais noi sivut toimiman ja rahat ulos :D Paistaa se näköjään välillä rosvojenkin risukasaa :D
     
  9. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Toimiiko jollain noi sivut? Sain onneks tilinumeron laitettua, mutta ajoneuvon tiedot ei aukea yhdenkään kohdalla?
     
  10. Hai

    Hai Double Gearhead

    Kato kato! Toi meni ihan ohi, kun oli kärsä niin täynnä palkokasvia.
    Mut eni vei, MÄ HÄVISIN 4€ :mad:
    Mul oli ajatus laittaa vanikka illalla seisontaan, kun menen koneelle surffaa OD:tä, mut se venähti yli klo. 18.
     
  11. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ei tosiaan äsken toiminu ja ois ihan pakko ollu saada pelaamaan tuo käytöstäpoisto :mad:
     
  12. Timmo

    Timmo 1st gear

    Minähän voitin tässä. 4 eurolla seisontaan ja nyt kun ottaa liikenteeseen niin se on ilmaista!
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    No linkittäkäähän tänne se toimimaton sivu.
     
  14. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    se on kirjautumisen takana se sivu, et ei varmaan pysty linkittää. Mulla ei ainakaan toimi kun kirjautuu trafin sivulla käyttöpoistoon, niin se menee omat tiedot etusivulle missä näkee omistamansa autot, mutta kun yrittää avata ne niin se rupee lataamaan loputtomiin.
     
  15. nuffield

    nuffield Gearhead

    Eilen illalla luki että joku toiminta-katko ,mutta tänään ei muuten vaan näy toimivan.
     
  16. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mulla seisoo jo............ Ei ku siis meidän autoista seisoo jo riittävän monta ja jos toi Ck:n kirjoitus että toiseen suuntaan maksaa tuplaten ja toiseen suuntaan ei maksa mitään niin sehän on ok. Muistuu vaan se aika kun soitit sinne ja tänne ja kuitenkin joku saakelin maksu pyöri kokoajan. Jos tää systeemi toimi muutaman vuoden niin on jo iso asia parempaan suuntaan. EN oo päättäjien puolella mutta oikeesti on hyvä systeemi. Halvemmaksi tulee ainakin tälläisellä moniongelmallisella (jos vaan toimii reaaliajassa molempiin suuntiin)
     
  17. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Konttorilla asioidessa se on maksanut ton. Tiedä sitten, miten uudistuksen jälkeen?
     
  18. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Nyt saa mopotkin liikennekäytöstä pois eli säästöä ainakin siltä puolelta. Peukutan...
     
  19. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    tarvitaankos romutustodistuksen saamiseen enää paperisia rekisteriotteita, mulla olis tuonne yhdelle romu ukolle tarhaan myydyt käyttöpoistossa mut nyt sillä on luvat kirjottaa todistuksia, oli eilen soittanu öö loppuvastaanottajalle niin sanottiin että pitää olla otteen 2 ja 1 osa. Mut eihän niitä enää saa postissa tai konttorilta...
     
  20. JnZm

    JnZm Gearhead

    Kakkososan saa konttorilta jos tiedät rekisteritunnuksen, paikan päällä todistetaan henkilöllisyys ja runoillaan kakkososan katoamisesta tarina. Pari kertaa joutunut tämän toimenpiteen tekemään ja sen 10,80€ se maksaa.
     

Kerro tästä muillekin!