Plymouth Duster

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja RikaRika, 25.4.2010.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Hyvinkää SlippingSlaiding 2004

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tulipa noita yllä olevan autoja katsellessa mieleen, saako mistään Suomesta kuitupuskureita -70 Dusteriin? Ensi kesäksi pitää saada päävirtakatkaisin auton perään, peräpeltiin en viitsisi reikiä porailla joten jos laittaisi kuitupuskurin ja siihen upottaisi katkaisijan niin paketti olisi melko siisti.
     
  3. Wade-

    Wade- Gearhead

    Yllä oleva vihreä dusteri on nykyään tuo meikäläisen tuplaturbo prokkis. Ylemmässä kuvassa näkyvä skidi on allekirjoittanut itse :)
     
  4. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    KVG menetelmä antoi tuollaisen viewtopic.php?t=231135
     
  5. Mopar Madness

    Mopar Madness Gearhead


    Näyttää ainakin samanlaiselta Dusterilta joka oli Lieksassa joskus 90 luvun lopulla.Sekin oli alkuperäinen 340 ja samanlainen lisämittari konepellissä,maski ja taisi olla kylkiputketkin.Nykyisin entisöitynä Juuassa(mikäli ei oo pois myyny)
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear


    Oikiasti? :eek: :D
     
  7. mapal

    mapal Gearhead

    Wanted:Duster piristetyllä 340 koneella 2x4bbl ym ym...muuta tietoo ei oo..
    Pitäs olla jossain Kotkan seudulla,kaikki vihjeetkin kannattaa laittaa..
    mielummin yv:llä mulle tai puh.niin ei mee tään foorumin tila turhaan käyttöön.
    p.050-5737991
     
  8. salkku

    salkku 1st gear

     
  9. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ei löydy sieltä. Eli edelleen hakusessa...
     
  10. tabs

    tabs Gearhead

  11. jippek

    jippek 3rd gear

    Meillä olis ihan naapurissa http://www.qoop.fi, en oo vielä itelle teettäny
    mittään siellä mutta voin kiikuttaa ton mun puskurin sille malliks.
    Jos et osta tota mun ylimääräistä rautapuskuria :)
     
  12. Wade-

    Wade- Gearhead


    Kyllä vaan :)
     
  13. Catiska

    Catiska Gearhead

    Rautapuskurit on omasta takaa :) Oulussakin onnistuisi jos olisi mallit mistä tehdä muotit. Vaan täältä Lappeenrannasta on Oulu kaukana.

    Voisihan sitä tietty itsekin tehdä muotit omista puskureista ja kuiduttaa itse. On vain niin paljon muutakin puuhaa auton kanssa...
     
  14. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Tarviiko kukaan 8 3/4 perän murikkaa... 741 case ja 3.91 välitys, ei lukkoa.

    Edit: pidänkin itsellä toistaiseksi...
     
  15. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Kokeillaas täältä, kun olis hieman osapuutteita. Löytyykö keltään 70 Dusteriin:
    -pissapoikasysteemi (säiliö, letkut, suuttimet)

    Olisi kiire!

    EDIT: enää pissapoikasyteemiä tarvitaan.

    yv tai jsonkamo@gmail.com
     
  16. PD70

    PD70 3rd gear

    RP Glasfiberillä Kalixissa on muotit tai sit kysy nimimerkki "Chevelle 70":ltä. Tilasin siltä puskurit muuan vuos sitten.
     
  17. jippek

    jippek 3rd gear

    Olisikohan täällä kellään jäänyt ylimääräiseksi sohvapenkkiä eteen? Tuolla FABO:lla vääntänyt kauppaa yhdestä, mutta vähän kaukana toi Kanada...
     
  18. rosswell47

    rosswell47 2nd gear

    löytyy 73 duster lähes pistämättömät/ollut kilpurissa ja takana tuskin edes istuttu koskaan. 0503360929 tuote sotkamossa.
     
  19. jippek

    jippek 3rd gear

    Kaupat tuli penkeistä, nyt olisi ylimääräiset takapenkit, jos joku tarvii :)
     
  20. LGC

    LGC Gearhead

    Oli vähän liukasta tänään.. :lol: :lol:

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!