C2 corvetteen ruiskua. Jyväskylä, Keski-suomi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sininen, 24.11.2015.

  1. sininen

    sininen 1st gear

    Moro!

    Otsikonmukaisesti asennan parhaimmillaan Holley Commander 950 TBI-ruiskua sytytyksen ohjauksella Jyväskylässä. Muutin tänne vasta tammikuussa, eli paikalliset autopiirit eivät ole vielä kovin tuttuja.

    Toivottavasti mm. tämän viestin avulla saan vähän kontakteja.

    Projekti on jo edennyt käynnistysvaiheeseen. Viime viikonloppuna sain auton käyntiin. Nyt olisi sitä säätöä luvassa. Jotain parannuksia on mielessä. Ainakin kapeakaista-lambda laajakaistaiseksi ennen kevättä.

    Toi TBI on 2bbl 670, eli pienehkö. Varmaan bensan paineita kannattais nostaa (nyt 21psi). Päässä pyörii myös sen vaihtaminen joko 4bbl tai esim. stealth ram:iksi. Oishan se komiaa jos joka pytyllä olisi oma suutin...
    (Kalustoluettelosta löytyy myös 89 g20 vani 350 TBI-koneella johon toi 2bbl-tbi kävisi suoraan)

    Ja minkälaista on toi "coil per cylinder"-setti, kannattaako siihen lähteä?

    Säätöjen kanssa olisi apu kovin tervetullut, ei ole vielä kovin tuttua hommaa.

    Tälläistä ajatuksenvirtaa..

    yv:llä tavoittaa
     
  2. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Moro! En muista kun omaa capricen ruiskua laittelin että paljonko voi laittaa bensanpainetta. Mutta älä hirveesti ainakaan nosta paineita, sieltä suuttimista lähtee o-renkaat, ja sitten ihmettelet että minkä on kun käy rikkaalla. Tuo TBI-ruisku on aika alkeellinen ja ei hirveän viritys ystävällinen. Itsellä on EHKÄ vanhan mustangin ruiskuttaminen uudemman mussen 8-piste ruiskulla tai FASTin multi-port retro-fit ruiskulla. Molemmissa ruiskuissa omat hyvät puolensa, ja fordin oma ruisku löytyis jo hyllystä, bensalinja ja ruiskupumppu puuttuu. Ja aikaa puuttuu!!!
     

Kerro tästä muillekin!