Mopar A-bpdy. Rack & Pinion steering...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Catiska, 13.10.2015.

  1. 9000

    9000 Gearhead

    Mikä lohko, RB/B?
    Itellä olis tarkoitus laittaa RB- lohko -68:n myös TTI sarjoilla ja alkup. tehostimella, mahtaako sopia?
     
  2. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Smallblock LA, 340. On aika tarkka sovitus mutta kuitenkin kaikki mahtuu olemaan ilman kosketuksia.
     
  3. m i s e

    m i s e 1st gear

    -74 Darttiin pitäisi etuakseli vaihtaa ja vertailumallina on 383-malli. Ongelmana tuntuu olevan todistaa moisen keksinnön suurin sallittu etuakselimassa. Konttorilta löytyi 340-koneisen etuakselimassa 1050 kg, mutta ei isolohkoa. Onko kellään mitään bumaskaa josta olis jotain panoja tai lukeeko isolohkollisen rekisteriotteessa sallittuja akselimassoja? Ilmeisesti mitä vanhempi auto, sitä varmemmin rekisteriotteessa on pelkkää tyhjää. Sekin vois tietty auttaa jos löytyis joku tieto paljonko painaa 340 ja 383 moottorit.
     

Kerro tästä muillekin!