kaivataan oldsin koneesta tietoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jomppa90, 27.11.2015.

  1. jomppa90

    jomppa90 1st gear

    Elikkäs kone olds 350
    Lohko numero 395558 2
    Kansissa numero 5
    Kannet ja lohko kultasen väriset

    Tommosesta koneesta kaipaisin tietoa. Tommonen löytyy oman parisiennen keulilta.

    Kaikki tieto tervetullutta. Teho/vääntö, koneen kestävyys kevyesti piristettynä, osien saatavuus yms..

    Tällä hetkellä kiinni 307 kaasari kiinni joka vaihtuu 600 hollikkaan kohan kerkeän asentamaan
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oisko 70 vuosimallin kantturoilta. Lohkon ja kansien väri voi olla mihin vaan vuoteen jonkun maalaama.


    Kestää ja tehoa vääntöä on yli 200hv jos ikä on tuo. Osia saa.
     
  3. jrasi

    jrasi Gearhead

  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Toi kullan väri sopii juurikin kyseisiin vuosikertoihin. Oma 6 kantinen kone oli juuri kullan värinen. Onnittelen erittäin hyvästä koneesta.
     
  5. jomppa90

    jomppa90 1st gear

    Tattista tiedoista.
    Käykös isolohkon imari tuohon 350 päälle.
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei käy.
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Anteeksi että näin kyselen mutta miksi se vakiokaasari tarttis vaihtaa holleyhyn? Tietty jos se on sähkökaasari ja koneessa ei ole sähkövirranjakajaa niin sitten mutta...

    Jos se on 307 kaasari ja ilman sähköjä, se on niitä viimisiä hyviä valuja missä jo kaikki lapsentaudit on korjattu. Mulla 307 koneessa kulutus tippu ja kaasuunvastaavuus parani kun pisti quadrajetin sinne edelin tilalle.

    Jos kuitenkin sen kaasarin tahdot pois niin voisin ehkä olla halukas ostamaan sen jossain vaiheessa sulta jsos se tosiaanon niitä viimesiä valuja.
     
  8. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    tuohon 68-70 väliin menee mutta sulla on oldsin parhaimmat kannet jos sattuvat vielä ehjät olemaan. noissa viitosissa ollu halkeemis ongelmia mutta puristusta pitäs tosta pannusta löytyä :D jos purat tuon niin olen ostaja ehdokas noille kansille.
     
  9. Jas

    Jas Gearhead

    Mulla on samanlainen mosa -68 Cutlassin nokalla, alkuperäinen tehtaalla asennettu 4bbl 350/300hv. Monesti tullut mieleen että voisi hyötyä ihan jonkun verran vähän isommasta nokasta, taitaa se vakionokka olla melko pliisu.
    Onko joku kokeillut vaikutusta pelkällä nokan vaihdolla?
     
  10. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    kaverilla oli kanssa cutlasin pellin alla noilla nummeroilla oleva ja nelireikänen vakuumi holley pirtee kuin perkele. löytyy myös itteltä tuo lohko kannet 8 imusarja yksiosainen 650 vakuumi holley ihan jees muttei ohjus.
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onhan se nokka miedohko mutta tarkoituksella laitettu jotta tollanen painava lossi pitkällä peräruuvilla jaksaa liikkua. Pari pykälää tiukempi kärsä siirtää vääntöä ylemmäs eikä vakioturbiinilla ja harvalla peräruuvilla enää polta tyhjäkäynniltä kaasu pohjaan tällätessä kumia.
     

Kerro tästä muillekin!