Bee-One Power Gear katuautojen Cash Day 2016

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 12.12.2015.

  1. Tuossa on ollut eri tahojen kanssa työn alla ajatus siitä että jos ensi kesänä ajettaisiin Bee-One Power Gear katuautojen Cash Day 2016.

    Lentokenttäradalla, olosuhteiden mukaan matka olisi n.1/8-1/4 mailia, lamppulähdöllä, osallistumismaksu esim. 500 oravannahkaa, kisa-autoilla heitetään n.15km lenkki normiliikenteen seassa hidastetöyssyjen yms. yli, jonka jälkeen autot ajetaan suoraan lineuppiin. Auton ei tarvitse olla leimassa/ muutoskatsastettu.(Eli samalla tavoin kuin Blacklist kisoissakin) Pudotusajot->finaali ja voittaja vie potin joka tietenkin kertyy osallistujen määrän mukaan...

    Kysymys kuuluu, kuinka moni kotimaisista kuskeista olisi valmiita lähtemään Cash Dayhin mukaan tuolla summalla ja kuka olisi valmis maksamaan 5-10euron lipun tämän kisan näkemisestä(on todennäköistä että homma hoidetaan ihan privana kuskien kesken järjestelyiden helppouden takia)?

    10 autoa=5000...
    20 autoa=10 000...
    30 autoa=...
     
  2. Make.S

    Make.S Gearhead

    katsomassa, ehdottomasti.
     
  3. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    500 on tietysti paljon jos ei usko olevansa nopein tai autolla ei pysty ajaa kadulla.
     
  4. dd64

    dd64 Gearhead

    Jotenkin toi kohta tökkii: normiliikenteeseen ja ei tarvii olla katsastettu... Ehkä mä alan tulla vanhaks... :rotfl:
     
  5. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Eikai se nyt nii epäselvä juttu kumminkaa oo :eek: Ottaa vaikka sen pro modin sieltä tallin perukoilta jos kokee, että sillä pystyy ajamaa ton 15 kilsaa ja samantien sen jälkeen vetämää sinkki kireellä kilpaa 8) https://youtu.be/nNm-ToyqNkU
     
  6. dd64

    dd64 Gearhead

    Mulla vaan karahtaa korvaan kun järjestäjä vaatii lenkin yleisessä liikenteessä. Vastuu ilmeisesti , ja onkin kuskin. Kauanko menee et laki on ratsaamassa osallistujat? Tää on yks syy miks en ole osallistunu. On kyllä muitakin...
     
  7. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Eiiikä ku mukaa vaa 8) Kerranki ku järkätää tällasta mistä voi saada kunnon palkinnonki :)
     
  8. rb

    rb Double Gearhead

    /\ Samaa mieltä, mutta tässä kohtaa mun mielipiteellä ei ole painoarvoa, koska hommaan soveltuva laite makaa nippeleinä autotallissa.
     
  9. rosswell47

    rosswell47 2nd gear

    entäs jos ajettas ilman ajo lenkkiä cash days.brakettina..niin niin oisko siihen sitten enemmän tulijoita koska kärppä kuski voi hoidella homman hitaammallakin autolla.kun eikös tuo nopein katu auto selviä jo blacklistalla aina kesän aikana.ja jos haastetta haluaa niin 1/8 matka niin joku junnu voi pestä junior dragterilla koko porukan.
     
  10. xarper

    xarper Gearhead

    Oishan tuo hieno nähdä autot oikeesti kadulla toisinku nää blacklist lelut mitkä sitä ei taida juuri nähä paria poikkeusta lukuunottamatta.
     
  11. 440

    440 Gearhead

    :eek: Trailer Queeneja videolla.... :poff:
     
  12. petes69

    petes69 1st gear

    tosta voi unohtaa
    katuautot 200-300 kilsaa ajoa sit kilpaa ton 15 kilsaa ajaa volvolla ilman öljyjä vesiä.kilpaa idea on hyvä.ei vaa rahat riitä.
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Onneks jokainen voi järjestää vaikka ihan oman kisansa/sarjansa johon vaikka sit se oma auto sopii kun nenä päähän. Niin tää blacklistkin kai on tehty, ja siit on innnostunut jokunen muukin yrittämään kun tämän sarjan alullepanija, jonka motiivit ei kyllä olleet ekan virkkeen kaltaiset.
    Mitä tollaseen cash dayhin tulee, niin en osallistu vaikka kalusto oliskin. Mun mielestä tietty viattomuus ja hauskuus tuppaa katoomaan kun tietynlainen vedonlyönti omasta puolesta astuu mukaan. Mut se on mun mielipide ja mä toimin sen mukaan, kaikki muut toimikoon omansa.
     
  14. timant

    timant 2nd gear

    Itse olisin ainakin katsomossa jos tuo järjestettäisiin vaikka Malmilla tai Hyvinkäällä.. 10 € ei mielestäni olisi paha hinta (ainakaan jos taaperot pääsee ilmaiseksi)
     
  15. hönö

    hönö 1st gear

    HEP! Voin tulla keräämään rahat kuleksimasta.
     
  16. homeboy

    homeboy 3rd gear

    Mä oon kanssa messissä kisassa, mutta en kyllä mitään 500 oravaa ole maksamassa :) mun mielestä 3 ekalle rahat
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    En edelleenkään osallistu, mut toi kuulostais reilulta. Sit on toisaalta se et mitä on lajittelu, onks se hatust vedettyy vai mihin perustuvaa, miten kaavio muodostetaan? Kaikki mukaan vai rajattu? "Kaavion mukaisia sooloja"? Kaavio pro vai sportsman tyyliin?
     
  18. Menee vähän ohi aiheen, mutta pakko kysyä mitkä Blacklist top10 autot ei mielestäsi liiku koskaan kadulla?
     
  19. Tällä tavoin saadaan rajattua "ei katuautot" pois kisasta ja eihän oikeilla kisa-katuautoilla ole pelkoa ratsioista, käydäänhän niillä yhtä lailla cruisingeissakin. 8)
     
  20. Jos kisaajana et ole valmis maksamaan oravia, niin vaikeata on cash day-kisassa jakaa palkintoa edes ekalle, saati kolmelle ensimmäiselle...
    Vai tarkoititko eläin ystävällisesti, ettei sinulla ole oravannahkoja? :)
     

Kerro tästä muillekin!