Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Pohja vaihdettu pari vuotta sitten ja toiminu muuten ihan normaalisti tähän asti.
     
  2. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Oiskoha siinä konehuoneen sulakelaatikossa startille joku sulake?
     
  3. kojo

    kojo Gearhead

    Siis mistä kaikkialta puuttuu sähkö?
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Niinpä, meniköhän kaikki johdot ihan paikalleen (ja kunnolla) siin startin vaihdossa?
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    No ei siinä oikeen väärinkään voi laittaa
     
  6. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Niinhä mä tuos totesin et heräte on varmaan oikkarissa.

    Ei oikeastaan tapahdu mitään kun kääntää virran päälle, valot toimii.
    Löysin mun
    korjausopuksen niin siinä näyttäis yks maksisulake olevan virtalukolle.

    Pitänee kurkata kuhan kinkun paistolta kerkee...
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    No siitä sulakkeesta se sit tosiaan kannattaa alkaa tutkimaan, mä tässä vaan aattelin enste että ei tapahdu mitään startti asennossa...

    Sit jos sulake on ehjä niin sieltä jalkatilan isolta liittimeltä pääsee varmaan mittaamaan tulee virtalukolle virtaa ja lähteekö se siitä eteenpäin..

    (startteja ja virtalukonpohjia on kyllä kotona)
     
  8. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Joo, sulake mennyt. Löyty tosiaan siitä sulakerasiasta vasemmasta reunasta. IGN
    Sit ihmettelee misä välis piuha...
     
  9. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Mulla ois edelleen se opus myytävänä niin näkee kaikki kytkikset ym. ;)
     
  10. jake81

    jake81 Gearhead

    Mä otan sen, soittelen kunhan nää joulu hässäkät helpottaa.
     
  11. Juxska

    Juxska 1st gear

    Kelläs olis se kolmas jakkara? "Kaikki käy. Mutta ei haittaa, jos on vaalea plyysi, eikä haise nortille.
     
  12. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Multa löytyy useampi 3penkkirivi konttiin vaaleen ruskea nahka ja vaalean harmaa nahka löytyy kanssa.
     
  13. jake81

    jake81 Gearhead

    Mites toi nelivedon ohjaus ja turbiinilukko liittyy toisiinsa?? Kyseessä siis 1994 versio suburbanista. Miten turbiinilukko voi kytkeä myös pakko 2:sella ja mun mielestä yrittää välillä myös parkilla kun käy tyhjää??
     
  14. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Terve, Tuli liityttyä subbaristien kerhoon tällä viikolla. Pari päivää ehti ajaa kunnes syttyi varoitusvalo jarruista, osaisko joku sanoo mistä lähtis vikaa etsiin. Jarrut toimii normaalisti, nestettä on ja jarruvalot palaa.

    Vähä näytti myös tiputtavan polttoainetta suodattimen sisäänmenoliitännästä ilmeisesti tiiviste vuotaa. Ei parhaalla mahdollisella tavalla alkanut subbari ura mutta onhan tuo upee auto ajaa.

    Kyseessä vm96 k1500
     
  15. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Kokeile ensin renkata seisontajarrua,sen katkaisija jumittaa joskus omassa. Mukava auto kyllä ajossa ja muut tuntuvat tuollaista merikonttia kunnioittavan enemmän kuin peruskippoa.
     
  16. kojo

    kojo Gearhead

    ei siinä letkun päässä ole mitään tiivistettä. joskus letku voi olla hapertunut halki ja vuotaa sieltä välistä tai sitten se pohjan O-rengas on entinen. se on sit tuumakokonen..
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kokeiles nostaa jalalla vähän käsijarrupoljinta.
     
  18. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Ja samalla kannattaa vetää käsijarrun vapautusvipua.
    Omassani jää käsijarrun poljin yhden naksun alas, jos ei nosta sitä samalla kun vetää vapautuskahvasta
     
  19. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Kiitos tämä auttoi :)
     
  20. JuHo^

    JuHo^ 3rd gear

    Onko kenelläkään 90 luvun pickupissa kattotelineitä? Lähinnä kiinnitys kiinnostais kuvatkin helpottais, kunnen netistä oo muuta oikeen löytäny kun reikiä kattoon ja pultaten
     

Kerro tästä muillekin!