Kiinnostuksen kohteena B-Bodyt!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Qtti, 3.1.2016.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Mulla on pyöriny mielesä burn orange väri coronettiin. Jos sen vaan raskii maalata.
     
  2. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    sulla on toi ram sitten liian hiljainen ja ovat siihen tottuneet.. :lol:
     
  3. 2dht

    2dht 3rd gear

    Siirränpä tämän viestin tänne ku meni vahingossa tonne väärään topikkiin.

    http://aijaa.com/REgEHy


    Vaikka omassa pihassa vielä onkin niin ei enää minun. Meidän yhteinen yhdentoista vuoden taipaleemme päättyi tässä joulun alla ja autolla uusi omistaja.
     
  4. Hai

    Hai Double Gearhead

    Onkos tää se Grippen / Koskisen Mikan vanha?
     
  5. 2dht

    2dht 3rd gear

    On sama auto.
     
  6. Hai

    Hai Double Gearhead

    Se on tuon auton syytä, että mulla on nyt tää keltuainen.
    Eka kontakti tuohon autoon tuli joskus 1993-94.
     
  7. 2dht

    2dht 3rd gear

    Kerro toki lisää. Pistä vaikka yyveellä....
     
  8. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Mäkin olisin lisänny ton mun uusimman hankinnan tonne suomen B-body gategoriaan, mut on salasanat ja muut hukas. olis saanu edes yhen vanhemman B koppasen sinne...
     
  9. Qtti

    Qtti 2nd gear

    Onkos Suomen maalla kellään myynnissä General Lee tarrasarjaa autoon? Vois olla ensi kesän look vaikka -68 onkin... :D
     
  10. kotr

    kotr 3rd gear

    Koekasailua ja fiilistelyä.Onhan se nyt helpompi tehä muutoksia konehuoneeseen,ku sitte kiiltävien maalien jälkeen.


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  12. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Jotain tommosta ois tarkoitus saada aikaseksi mutta ehkä ennemmin kun on yhtä harmaa entä tuon omistaja :poff:

    Kimmo,vakavoidu jo sinäki ja hommaa rehti beekuoriainen :rotfl:
     
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Värikin on oikia :D
     
  14. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Tommonen sportsatellite BB.llä on myynnis losin graigilla projekteis 1350$....aikas ehjännäkönenkin ja "väärän värinen", eli vaaleen sininen!
     
  15. Jerkkilä

    Jerkkilä Gearhead

    Ei osunut meikäläisen silmiin....
     
  16. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Et oo ainut, sillä ilmo katos jonnekki! Oon ettiny kans koko päivän ja voi olla, että myyty? Koitan ettii vielä. yx -69 satellite oli ja kolme roadrunnerii 2500-3500$ nashvillesJan 20 1969 Plymouth Road Runner 2 Door Post Mopar Dodge Satellite GTX $3500 (Greenbrier)
     
  17. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    Ugh..olen vakavoitunut :eek: Yöllä nään unia radalta, että omistan matalia 12 sekunnin aikoja kulkevan b-bodyn ja päivällä mietin mistä löydän sen..ugh :rotfl:
     
  18. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Hyvä että rauhattomat yöunet 8)

    Tossahan ukot nakkelee muutaman tonnin projekteja kilvan esille ja kyllä tuo netin käyttö taitaa sulla itelläki,ei muutako lompsa nurinpäin,tommonen "käsiraha" löytyy autoa haluavalta varmasti!
     
  19. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Ohan näitä beee-koppasia suomessakin aina välillä tarjolla, enempi tai vähempi julkisesti myynnissä nyttenkin muutamia = )
     
  20. K_Sa

    K_Sa Gearhead

Kerro tästä muillekin!