318 cid kone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jaska69, 15.10.2004.

  1. jaska69

    jaska69 1st gear

    ostin tos hiljakkoin ekan jenkin! kaupassa tuli pari 318cid konetta mistä pitäs tehdä yks hyvä! kaipaan pieniä vinkkejä millä kyseistä konetta olis helppo piristää pienellä rahalla.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kaipaa ainakin lisää puristusta. Kansille pieni siivous, performeri + nelireikänen kaasari + peltisarjat. Jos saat puristukset yli 9:1 niin sitten voit harkita rajumpaa nokkaakin.
     
  3. Stone

    Stone 3rd gear

  4. jaska69

    jaska69 1st gear

  5. Kossi

    Kossi 1st gear

    Tännekin päin kaivattaisiin kys. artikkelia
    lauri.lahti@kotinet.com on osoite mihin voi lähetellä artikkelin :)
    Juu ja kiitokset myöskin etukäteen
     
  6. luulas

    luulas 1st gear

  7. Stone

    Stone 3rd gear

    kattokaa että mailiboksissanne on 5 Mb tilaa, joka paikasta tulee bumerangeja!

    luulas, siivoa laatikkoosi tilaa, että mahtuu.
     
  8. jaska69

    jaska69 1st gear

    coronet69 2d ht

    kävin siivoomassa! kokeile jos nyt mahtuis?
     
  9. Stone

    Stone 3rd gear

    The Postfix program
    <jaska.koivisto@suomi24.fi>: message size 6523708 exceeds size limit 4194304 of
    server mail-gw1.asap-asp.com[195.225.2.18]


    Kattokaa ny tätä, hommatkaa joku asiallinen email-boxi ja heittäkää tälläset jippiit helvettiin.
     
  10. jaska69

    jaska69 1st gear

  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tota.. Kehtaisitko laittaa mullekkin, kun mullakin olis riesana tommonen 318 piparisirkkeli

    mika.sihvola@espoo.fi
     
  12. wolfman

    wolfman Gearhead

  13. Adam

    Adam 1st gear

    No, kun tästä näyttää tulleen tälläinen postituslista, niin voisitko laittaa tännekin: mika.nikander@pp.sak.fi

    kiitos...
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Re: coronrt69

    kopteri.net vissiin...
     
  15. Mulle kans, mut lähetä postissa pikana ja viis kappaletta, ett on joka koneelle omat ohjeet. Paa viel pikkasen rahaakin mukaan, ett sais niitä palikoita osteltua. Kiitos jo etukäteen. Voin tulla joskus käymään, jos maksat bensat.
     
  16. Kossi

    Kossi 1st gear

  17. Destroyers

    Destroyers 1st gear

    Juu, se oli tuo artikkeli....

    Jos olisin vaivautunut ehtimään omista mopar muscleista ton kyseisen numeron ja artikkelin, olisin voinut mainita että se löytyy tuolta

    www.compcams.com/community/articles/

    On siellä muutama muukin 318:sta käsittelevä artikkeli ja 360:stä ja paljon muuta.
     
  18. luulas

    luulas 1st gear

    siivottu
     
  19. Stone

    Stone 3rd gear

    Mitäpäs tähän enää lisäämään...

    Huhhuh, hyvä että löyty netistä tuo sama juttu + Kossi laitto jakoon...aloin jo kyllästymään serverien palauttamiin maileihin jossa luki selityksenä:"tämän sähköpostin koko ylittää palvelimen kapasiteetin, joka on tarkoitettu vain thyyning, corolla ym rimpula-aiheisten liitetiedostojen käsittelyyn. Ei oikeista autoista kertovia isokokoisia dokumentteja tänne, kiitos" :mad: :mad:

    Ihan mitään mainostamatta, niin erään kaupallisen tv-kanavan laatikko ei ole edes puolillaan, vaikka siellä on tuo sama .pdf ja parisenkymmentä muuta emailia. Jos ISP ei tarjoa edes täyttä viittä megaa s-postitilaa, niin sellasella palveluntarjoajalla saa pyyhkiä persettä.
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ihan kiva artikkeli joo. Mutta, mikään ihan kyykkyrakennelmahan ei kuitenkaan ollut kyseessä. Puristussuhde oli pari pykälää korkeempi kun normaali 318:ssa, jo ensimmäisessä vaiheessa käytettiin aika hyvin muokattuaj kansia (tosin puhuttiin port matchatuista, mutta kun 318:n aknnen port matchaa 340 imusarjaan on kyse jostain muusta). Jatkossa käytetyt 360 kannet oli mopar performancen pienikanavaiset, portatut high swirl kannet jne. Suhtautuisin vähän varauksella tohon artikkeliin, jos ei tosiaan meinaa tehdä sitä hyvin lähelle samalla tavalla kuin tuossa. Homma opn vähän samanlaista kun kakun leipominen jollain reseptillä jättäen siitä mahdollisesti joitain ainesosia pois, tai korvaten niitä joillain muilla; lopputuloksesta ei oo takeita. Tossa lisää, yleisluontoisempaa luettavaa: http://www.geocities.com/alwest_83/318.html http://carcraft.com/howto/116_0401_318/
     

Kerro tästä muillekin!