Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Tervehdys rakas,



    Miten sinä ja perheesi tänään, rukoilen olette kaikki turvallisia ja hyvä?

    Kiitän teitä vastauksen postilaatikossa auton josta olen kiinnostunut, luin yksityiskohdat auton ja pidän siitä ja olen valmis maksamaan siitä oman Said hinta. Olen yhteystiedot teille suuri luottamus toivoen, että olet hyvin luotettavana henkilö, ja siksi olisi hyvä minulle.


    Nimeni on tri Khalif Marwan Azar, lääkäri ammatiltaan / vapaaehtoinen ja jäsen Punaisen Ristin, olen Syyriasta. Otin yhteyttä teille koska pakotteiden Yhdysvaltojen ja Euroopan unioni, joka estää meitä turvaaminen meidän rahoitusliiketoimi täällä.

    Minulla on summa 9,7 miljoonaa euroa, joka löysin veljeni pelastaa maa, edesmenneen Mizrahi vala Azar, joka kuoli al-Omari moskeija Massacre. Hän oli erittäin onnistunut urakoitsijan Kuwaiti Oil kaupungissa ja sen yksityisesti kaupankäynti kultapöly ja baareissa ennen hänen ennenaikainen kuolema.


    Meneillään levottomuuksia maani Syyriassa ovat muuttuneet minun tulevan, ja jos tulemme konkreettinen sopimus aion lähettää rahaa teille säilytettäväksi kunnes teen tieni ja tullut tapaamaan teitä maan hyvin pian, minun täytyy auto ja siksi olen teihin yhteyttä, auta minua saavuttamaan saavutus tähän.

    Minä annan teille 15% koko rahan (9.7million euroa) avusta / osallistumista. Toivottavasti olen ollut oikeudenmukainen tässä kaupassa.


    Missä olen nyt voimme vain kommunikoida Punaisen Ristin viestintäyhteyksiä joka ainoastaan ​​sallii minua lähettämään sähköposteja, emmekä voi soittaa nyt, koska ei verkkoa Bab al Salaam alueella, sillä se, mitä estää hallituksen.


    Ole hyvä, jos olet kiinnostunut auttamaan minua tässä kaupassa annan teille täydelliset tiedot mitä tarvitset meitä toteuttamaan tämän tapahtuman onnistuneesti. Minulla on erittäin hyvä tapa lähettää rahaa Syyrian maasi avulla punaisen ristin jet, joka tuo helpotusta materiaaleja Euroopasta. Ole hyvä, olet voinut auttaa minua aloittamaan uuden elämän. Olen jo menettänyt vaimoni ja 12 vuotta vanha tytär kemikaaleilta kun menin töihin pelastaa toisten elämään. Ota elämäni on vaarassa käsissä Asaad sotilas- ja ISIS terroristi.

    Haluan velkaa elämäni jos autat minua. En odota nopean vasteen niin voin antaa teille lisätietoja kuullessaan teiltä. Ole hyvä varata auton minulle ja pitävät minun pyyntö hyödyttää molempia ja elämää eteenpäin.



    Vilpittömät terveisin,

    Dr. Kalif Marwan Azar.
     
  2. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Nyt on rehellinen mies asialla! :D
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

    Joo, selvästi rehti kaveri. Kova höpöttäjä tosin.
    Eikä pyydä mitään muuta kuin varaamaan. Eikös sen voi luvata?
    15% 9,7 miltsistä on tietty pieni bonus.

    Itse vastaisin noin hyvää suomea kirjoittavalle kaverille, että: Tokkiinsa
    vuan, Varataan.
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    "Nimeni on tri Khalif Marwan Azar, lääkäri ammatiltaan / vapaaehtoinen ja jäsen Punaisen Ristin, olen Syyriasta."

    Tuo sama persreikä halusi ostaa meidän Audin.
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  6. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

     
  7. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Tämä oli pitkään myynnissä joku vuosi sitten nettiautossa eri myyjällä
    Nyt näemmä uusin omistaja laitettanut mr.rekisteriin.
    Komea on auto.
     
  8. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

  9. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    eikä vieläkään ole löytynyt korjaustaitoista omistajaa :rotfl:

    on se vitun vaikeeta korjata ja katsastaa tollanen pahvilaatikko :poff:
     
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead


    On vaan niin vitun ruma sisältä ja ulkoa. Karmea väri ja plyysisisusta.
    Ehkä joku Vesa Keskisen tyylitajulla oleva voisi tuon itselleen ostaa?

    Toki saahan auton maalattua ja sisustan vaihdettua, mutta sitten auto ei olekaan enää edullinen.
     
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Tuo näyttää hienolta:

    http://www.nettiauto.com/dodge/coronet/7826237

    Taitaa olla vaan niitä autoja, mitkä tuolla hintalapulla, kaukaa otetuilla kuvilla ja ilman mitään myyntitekstiä myy myyjän mielestä itse itsensä???
     
  12. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    No ei ihan nettiautosta, mutta tuttu peli uudella hinnalla..

    http://www.blocket.se/stockholm/1970_Pl ... ca=1_5&w=3

    Eikös tämä ollut joskus 65.000€ hinnalla, ja nyt ollaan jo noin 100.000€ hinnassa.Olisi kannattanut silloin sijoittaa; vai olisiko? Myytävä kohde varmastikin ihan ok, hinta ja hintakehitys voi aiheuttaa kysymyksiä..
     
  13. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Marraskuun lopulla tästä käytiin sivuilla 896-897 keskustelua ja mielipiteet imoituksen tehosta teksteineen + kuvineen kävivät hyvinkin ristiin keskenään.
    Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan kauppoihin asti päästy.
     
  14. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Pitäshän tuon nyt mennä heittämäl kaupaksi...etenkin kun hintakin on ihan kohdillaan :eek: ..... :lol:
     
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Minun mielestä sen jälkeen kuviin on panostettu ja niitä löytyy nyt 2-3 kpl enemmän.
     
  16. bblock

    bblock 3rd gear

    Kumma juttu noiden kuvien kanssa että kun auton myynti iskee päälle..siis yleensä illalla, yöllä.. niin äkkiä pimeään ottamaan pari kolme kuvaa josta näkee että kyseessä auto jossa toimii (noin suunnilleen) kaikki valot :mad: eikö niitä kuvia voi ottaa valoisaan aikaan ainakin jos auto on ulkona :eek: eikä varmasti kuvia ikinä vaihdeta parempiin... :soosoo:
     
  17. mpg55

    mpg55 2nd gear

    Myyminen yleensäkin on laji joka ei vaan kaikille sovi. Niin tökeröjä myynti-ilmoja tulee vastaan että oksat pois, ihan kaksi sanaa myyntipuhettakin (ja sekin auton nimi). Jos tollasta hintaa haluaa niin ehkä kannatais hankkia joku ihan kunnon myyjä avuksi. Vois vaikka tehdä järkevän hinnoittelun ihan aluksi... mutta tuskin tuossa on tarkoituskaan mitään myydä.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo ei tossa myydä mitään.

    Nykyään ainakin mobiiliversiossa ohjeet joka kohtaan ja lisätiedot kohdassa kerro autostasi ym. Ei mene vahingossa ohi.


    Vois laittaa naapurit kateelliseks ja oman auton jollain kovalla hinnalla myyntiin niin saavat taivastella että ompa sillä arvokas peli.
     
  19. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

  20. esmi

    esmi Gearhead

    joo!,Pihtipudaskin on päijät-hämettä!!! :eek:
     

Kerro tästä muillekin!