Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    SE on silleen Jeggu!nyt juodut hoitaan "Automaatin"?
     
  2. kari6767

    kari6767 3rd gear

    On tilauksessa,sihin menee 3 kilon pulloo pystyyn!!!
     
  3. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    [​IMG]

    Nyt tais tulla noutaja muille kuskeille?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Taitaa käydä silleen että listalla ei ole tänä vuonna yhtään jokapäivä liikenteessä olevaa vehjestä?
    Eli sellaista sivulla 1 mainittua oikeaa katuautoa :rotfl: .
     
  5. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Alkaaks nää nenänkaivajat vaatii jo ajopäiväkirjaa,hohhoijaa!
     
  6. holo64

    holo64 3rd gear

    Eli jos et aja tänävuonna joka päivä niin sulla ei oo katuautoo :poff:
     
  7. petes69

    petes69 1st gear

    Ja millä helvetillä kaikilla kolmella kerkii ajaa.Ei nuku ollenkaa.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se oli vaan toteamus mutta saa sitä nenänkaivamiseksikin kutsua. Aika näyttää onko listalla niitä.
     
  9. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Mitähän seksuaalista merkitystä sillä on, että ajetaanko niillä vehkeillä päivittäin :odroll: :poff:
     
  10. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Oi niitä aikoja ku sai käyttää vehkeitä päivittäin,enää vain rahalla....
     
  11. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Nii siel haapsalussaha oli se yks sauna... :odroll:
     
  12. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Kovat löylyt,polvet palo punaseks...
     
  13. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Onkohan täällä ketään joka ajaa vuoden jokaisena päivänä omalla autollaan?
    Mulla jäi viikko sitten lauantai väliin kun olin risteilyllä. No mulla on kai sit 5 harrasteautoa.
    Ei herneitä. Mun duuni on sellainen et transporter on sopiva päivittäiskulkine. Jos mä menisin Vegalla duuniin , pitäis hommaa lukittava peräkärry tarvikkeille. Päivät välillä 07-20. Sen jälkeen kun pääsee himaan ei ekana tuu mieleen lähtee nakkarille sudittelemaan.
     
  14. Ade62

    Ade62 Gearhead

  15. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Katos tuli pikku kiritusvire jäi puuttumaan tosta että kesällä joka päivä mikä ei tietenkään tarkoita että 24h täytyy ruisailla. Mutta täälläkin saa käsittää sanomiset just niinku haluaa ja niin kaikki tekee, myös ite. Pointti oli se että on kilvissä ja vakuutuksissa oleva rassi.
     
  16. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    En ens kesästä tiiä mut viime vuonna tais olla kaikki autot jotka täytti noi kriteerit enkä nää syytä miksei ois ens kesänäki :odroll:
     
  17. procold

    procold Gearhead

    Eikös nää nenänkaivuumiehet voi perustaa jonku oman pinklistin jossa keskittyvät sääntöjen luomiseen, ei tarvi ajaa kilpaa ollenkaa.
     
  18. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mikä on nenänkaivuun määritelmä?
     
  19. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Eihän katuautosäännöis ole mitään ihmeteltävää? Auto leimassa ja/tai kaikki muutokset otteessa. Loppu on sitten kiinni kuka on lahjonut parhaiten katsastusmiehen :D
     
  20. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En minä mitään sääntöjä ole ihmetellyt, ne on sellaiset mitä järjestäjä sanoo ja sillä selvä, mutta toi ekalla sivulla oleva kommentti että oikeat katuautot kisaavat herättää pikkasen erimielisyyttä joka on näköjään kielletty :rotfl: .
     

Kerro tästä muillekin!