Mikä polttoainepumppu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Swinger71, 19.2.2014.

  1. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Eli mikä olis hinta/laatu suhteeltaan hyvä pumppu jolla korvarta holleyn sininen?Ennen kaikkea mikä olis ees hivenen äärettömänpi?
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mul on ollu joskus malloryn 140 gph pumppuja ja ne on ollut tarpeeks tehokkaita 600+ hepalle bensalla ja erittäin hiljaisia verrattuna tohon holleyhin.
     
  3. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Myös minulta suositus Malloryn 140 gph pumppulle. Malloryn pienemmän äänen syy on: "gerotor’s tight tolerances and fine balance gives it super quiet operation compared to rotor/vane-style pumps" (Holleyn sinen on "rotor/vane-style pump")

    Artikkeli aiheesta: http://www.chevyhiperformance.com/tech/ ... ewall.html

    Mallory:
    [​IMG]

    Holley:
    [​IMG]
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tossa edullinen vaihtoehto:

    http://www.summitracing.com/int/parts/c ... /overview/

    Meillä oli tollanen Carter aikoinaan jotain reilut 500 hp isolohkokoneisessa pikupissa joka meni 12 sek varttimailiaikoja ja ainakin siihen tollanenkin vaikutti vielä riittävän.
    Ja oli varmatoimisen ja hiljasen oloinen.
     
  5. KRantanen

    KRantanen 1st gear

    Sama "vika" kuin aloittajalla.
    Eli nyt mökää Holleyn sininen pumppu paluulinjattomalla regulaattorilla.

    Kumpi/mikä Malloryn140 pumpuista on nyt se sopivampi /äänettömämpi ?

    http://www.summitracing.com/int/search? ... umps&dds=1

    ja pitäisikö olla Regulaattori paluulinjalla vai ei?
    Onko sillä vaikutusta tähän ääneen tai muuhunkaan?
    Tankissa ei ole paikkaa/lähtöä paluulinjalle,
    Fuel sending unitissa on pienen letkun paikka
     
  6. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Noissa on kaikissa sama pumppu. Sun kannattaa valita toi keskimmäinen pumppu paluulinjattomalla regulla, mikäli et halua rakentaa paluulinjaa.
     

Kerro tästä muillekin!