Paisuntasäiliön korkki gm/chevy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ajw, 2.4.2016.

  1. ajw

    ajw Gearhead

    Mistäs olette tilanneet? Tartteis uuden '88 subbeen. Kattelin eBaysta, mutta toimitusajat on luokkaa 6-7 viikkoa...linkit tervetulleita ;-)
     
  2. kapa73

    kapa73 2nd gear

  3. ajw

    ajw Gearhead

    thanx Kapa!
     
  4. tst

    tst Gearhead

    Mikähän noista 6.5TD:n sopii, Nyt on sellainen peltinen 15lb korkki mutta tuli mieleen kun syyläri räjähti että pitääkö siellä välttämättä niin kova paine olla vai jumittaako nuo vanhemmiten?
     
    Muokattu: 2.4.2016
  5. ajw

    ajw Gearhead

    Niin mä tarttin siis sen paisarin korkin. Sä tarttet vissiin syylärin korkin?
     
  6. tst

    tst Gearhead

    Ei vaan paisarin korkin, syylärissä tuossa ei korkkia olekaan. 6.2:ssako on molemmat?
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Vanhemmissa ei paisari ole paineistettu ja korkki taitaa olla vaan sellanen muovirimpula...
    Silloin syylärissä on vastaava painekorkki, kuin uudemmissa on paisarissa.
     

Kerro tästä muillekin!