351W -69 kannet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja renttu81, 2.1.2013.

  1. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Kannattaako noita laitella stroukkimottiin? Kanavia siistitty imu, sekä pakopuolelta(kuvia tulee kun joku kertoo ilmasen sivuston). Ideana että, kannattaako yrittää n.400-450hp. Tulossa thupr nokka(comp 35-600-4)Vai sijoittaako suosiolla köykämiinikansiin vai nou.toiveissa olis n.408- 418cid. katukäyttöön suuniteltu "voimanpesä". :oops:
     
  2. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Eli on cougarin org.64cc. palo tiloilla.. Pakoseeteille tuskin edellinenkään omistaja tehnyt mitään ja ajettu 95-98 löpöllä. ruttujahan tuo tarjos jotai 10.7 ja hp. 290. Eli 351-4v kone kyseessä. Joo. En odottanutkaan vastausta kuin myös myös Hei jakajaa koskien. Onko FoMoCo tietäjät näin vähemmistö vai omantiedon pitäväisiä? Otetaan sitten ns. oppirahoilla. Onneks nuoa mopsit on niin vikasta sorttia et vinkki löytyy joka nurkasta=topikista.
     
  3. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    Eläs hättääle ! Uskoisin, että kun hetken odottelet ni löytyy tietäjiä jotka
    jopa vastaavat sun kyselyihisi. Täs kuitenki "toivutaan" menneistä pyhistä vielä enemmän ja vähemmän :-D
    Ite kannattaisin siirtymistä alsakansiin jo pelkän painonkin vuoksi. Mikäs
    sua jakajapuolella kysyttää?

    Luulisin, että Mr. Futurage tietää näistä asioista kohtuu hyvin :wink:
     
  4. renttu81

    renttu81 Gearhead

  5. sbf

    sbf Gearhead

    No, mä postasin ihan toimivan ratkaisun hei-jakajan kytkentää silmälläpitäen.
    Autosähkön kanssa päivittäin työskentelevän ominaisuudessa.
    Mutta siihenkin heti joku epätahdikas postasi kommentin miksi?
    Niin, miksi miksi miksi!
    Miksi tehdä niinkuin neuvotaan? Onhan se paljon helpompaa kysellä kuin tehdä.
    Jollei osaa tehdä normaalia relekytkentää, ei pidä sotkeutua ollenkaan autosähkön ihmeelliseen mailmaan.
     
  6. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    No se on sitä "normi kamaa" OD:lla.
    Yleensä "paremmin tietävät" kommentoivat just noin :eek: ?
    On näköjään mukavampaa tarttua mahd. ratkaisun esittäneen kommenttiin, kuin yrittää itse tuoda kokemuksen tai tiedon kautta reaaliasiaa lisää keskusteluun?
    Oliko muuten tässä ko. tapauksessa käynyt niin, että kärkijakajan tilalle on vaihdettu suoraan kärjetön ja jätetty jännitevastukset poistamatta? Mulla FE:ssä aiheutti ko. ratkaisu kasan ongelmia,
    ennen kuin ne karsittiin veke.
     
  7. sbf

    sbf Gearhead

    ^Just niin.
    Vahingossakaan ei laiteta sitä omaa ehdotusta ekaksi.
    Odotellaan että joku muu vastaa ensin ja sitten postataan perään että "mie laitoin kolomekuuskymppiseen kakkuvatkaimen verkkojohon puolanjohoksi ja toemii suatanan hyvin"
     
  8. Futurage

    Futurage Gearhead

    Noi kannet jää pieniksi. Sulta jää 100+ heppaaa puuttumaan hyvässä 393-418 strokerissa.

    Nämä kannet riittävät 302-351 tilavuuksiseen katumoottoriin, jossane toimivat hyvin tonne 430 heppaan asti portattuina ja isomilla venttiileillä.

    Suhtaudun varauksella Thumper-nokkiin, ne on suunniteltu enemmän soundia kuin tehoa ajatellen. Jäävät ainakin Compin oman laskurin mukaan noin 30 heppaa esim. Extreme Energy nokista näissä strokereiss.
     
  9. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Doddih. Siis kannet jätetään hyllyyn. Juu toi thumpr nokka tuli ihan koe mielessä ostettua ja kerta hyllyssä on niin kokeillaan.
     
  10. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Tai sitten jos joku tuntee kovaa tarvetta ni pariinsataan myynnissä..
     
  11. Vasaramies

    Vasaramies 1st gear

    Vieläkö thumbr löytyy?
     
  12. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Löytyy. Siirtymä isolohkoihin.. ;)
     
  13. rbask

    rbask Gearhead

    .. eli 390-428? heittämälla paikalle

    tai 429-460? vaatii enemmän?

    kinnostaa kun on sama idea omalle pitkäaikainen projektille, eli 429 nokkaan... joskus..
     
  14. Eliminator

    Eliminator 3rd gear

    Vieläkö on kannet kaupan? Ka kos tuollasia muutoksia ootte tekemässä, niin ilmotelkaapa jos jää ylimäärästä osaa.,
     
  15. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Kannet on kaupattu jo pari vuotta sitten kuin myös silloisen työttömyyden johdosta koko auto. Vituttaa vieläkin.
     

Kerro tästä muillekin!