Lasikuitu puskurin kromaus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja haapis41, 24.2.2012.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Teippaamista voi kans kannattaa harkita. Ainakin kustannustehokasta ja suhteellisen kestäväkin vaihtoehto pitäis olla. Itse testaan tätä täksi kesäksi kilpurin puskureihin.

    Itse vedin aikanaan Camaron kuitupuskurit kromimaalilla, olikohan se nyt sitten House of Colorin cosmic chrome, johonkin testikappaleisiin sillä sai ihan hienon pinnan mutta itse puskureissa lakka veti maalin aika harmaaksi, ois pitänyt tiemmä vetää ekat kiepit ihan harsona.
     
  2. kuokka

    kuokka 2nd gear

    Maalautin -61 Fordin ratin keskiön jossain kromimaalaamossa. meni kiertäen kaverin kaverin kautta. Toli oikein siisti, mutta voi voi. Naarmuuntuu todella herkästi. Asennuksen jälkeen ei olisi enää samaksi osaksi voinut uskoa. kyllä v...harmitti. Ei oo aidon kromin voittanutta.
     
  3. gt302

    gt302 3rd gear

    monipinta oy kromaa vaikka kossupullon samalla tekniikalla kuin ems oraksen hanat
     

Kerro tästä muillekin!