edelbrockin tunnistaminen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ajw, 18.2.2008.

  1. ajw

    ajw Gearhead

    tutkailin tuossa tuota vanhaa edeliä mikä nököttää chevyn 305 päällä. mistäs kohtaa pitäisi tarkemmin ottaen löytyä kaasarin tyyppikoodi? kaasuvivun puolella kaasarin päällä oli stanssi 2 ja alla 8822... no tuo jälkimmäinen on edelbrockilla vesipumpun koodi joten ei liene sitten oikea...hmm - eli mistä kohtaa se tyyppikoodi pitäisi löytyä?

    kiitoksia etukäteen.
     
  2. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Eipä ollu kukaan tohon vastannu..ku samaa mietin itekkin,että onkohan mulla se 1404 vai 1405 lukeeko se siellä jossain? Ku meinasin tilata jousisarjan ja vähä säädellä tota pitäs nyt vaan tietää toi malli ni tulee oikee sarja.
     
  3. -tl-

    -tl- Gearhead

  4. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Kiitos! Sieltä löyty 2605s ja 2620 numerot tää siis carter mut eikös edelbrock oo sama tekele? Eli onko toi nyt sama ku 600cmf edeli?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Carter / edel samaa kamaa.
     
  6. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Ja toi mikä mulla on kai 600cmf..
     
  7. jorke

    jorke Gearhead

    Ja Weber merkilläkin samaa kaasaria löytyy
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mun edelissä weberin logo valettu metalliin mutta silti edelbrokin tarra edessä
     

Kerro tästä muillekin!